Seuraava matkakohteenne?

Kesäkuun alussa kahdeksi viikoksi autolla Eurooppaan. Määränpää on Saksa, ajoreittiä ei olla vielä päätetty.

Heinäkuun lopussa sitten 1,5 viikoksi Orihuela Costalle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kävitteks työ jo kattomassa asuntoja O.Costalla?
Joo. Skoutattiin Torreviejan ympäristöä vähän enemmänkin ja tultiin siihen tulokseen että Orihuela Costa on se meidän tuleva paikka, eniten skandinaavisen koulun takia.

Playa Flamenca ja Punta Prima ykkösvaihtoehtoja siellä.

Sekin päätettiin että kolme makuuhuonetta pitää olla.
 
Joo. Skoutattiin Torreviejan ympäristöä vähän enemmänkin ja tultiin siihen tulokseen että Orihuela Costa on se meidän tuleva paikka, eniten skandinaavisen koulun takia.

Playa Flamenca ja Punta Prima ykkösvaihtoehtoja siellä.

Sekin päätettiin että kolme makuuhuonetta pitää olla.
Hienoa. Juuri tuli lennot varattua ja joulun vietto 🇪🇸
 
Helmikuussa joko Gran Canaria tai Teneriffa, Kumpaan nyt sitten sattuu löytymään lompakolle paremmin sopiva äkkilähtö. 🙄

Fuerteventuraan sitten lopulta päädyin. Olipahan melko kehnot säät, puolipilvistä melkein koko viikon ja muutamana päivänä satoikin. Tuli tyyppillinen suomalainen kesä mieleen. Mutta joo, kesällä sitten joko Kreikan saaret tai ehkäpä Kroatia. 🙄
 
Fuerteventuraan sitten lopulta päädyin. Olipahan melko kehnot säät, puolipilvistä melkein koko viikon ja muutamana päivänä satoikin. Tuli tyyppillinen suomalainen kesä mieleen. Mutta joo, kesällä sitten joko Kreikan saaret tai ehkäpä Kroatia. 🙄

Kroatia on hyvä. Siellä vuokraat auton ja majoitukset esim. Airbnb. Näkee myös kaunista sisämaata ja luonnonpuistoja.
 
Muksu täyttää keväällä vuoden, ulkomaille ei vielä hinku hänen kanssaan mutta kesälomareissua jos varailis siten että ajelee täältä Savon piäkaupungista Helsinkiin. :)
 
Vietnam oli aika likainen mesta, ei jätehuoltoa hirveemmin. Ja kaikki luuli venäläiseksi.
ite ollu vuoden aikana kolmesti ja lähden taas ens viikolla. Wung Tau on pikkukaupunki jossa majailen n. 300 000 asukasta, 3 h taksilla Saigonista n. 10 € 2 hlöä, suurin ongelma on kieli, tosi heikko ton englannin osaaminen et paikallisen tarvii mukaan jos aikoo saada kaiken irti. Ruoka on "jännittävää" , kanan koipea siis se nahka iln´man luita ei mennyt kurkusta alas, muuten kyllä, joskin en syö punasta lihaa..teitääksenien syönyt tuollakaan. Salit aika perus, mutta ei AC:ta et hiki virtaa ja kerrankin tuntee itsensä isoksi. Mua luultiin lähinnä aussiksi ja niitähän tuolla riittää. Liikenne on hauskaa ja kahvi hyvää, ja edelleen halpa maa ja pienehkö inflaatio. Kieli tosiaan harmittava takaisku ja paikallinen "kiekuminen" ei mun päähän mene vaikka vähän yritänkin. Joo vois olla siistimpikin, mut vaikka Bali oli paljon surkeempi kun turistirannoilta poikkeaa. Apteekit ei myy ampulleja, näin mulle sanottiin et se myös takaisku, nyt vähän pitempi reissu niin ehkä käyn lekurissa....onkohan kellään kokemuksia ?
 
Heinä-elokuun vaihteessa kahdeksi viikoksi Kreetalle Plataniaan. Luvassa melko meh-tier matka kun avokin lisäksi mukaan lähdössä myös anoppi. 😗
 
Kesäkuun alussa kahdeksi viikoksi autolla Eurooppaan. Määränpää on Saksa, ajoreittiä ei olla vielä päätetty.

Heinäkuun lopussa sitten 1,5 viikoksi Orihuela Costalle.
Molemmat reissut peruuntuivat kun vaimo tuli pian tuon viestin kirjoittamisen jälkeen raskaaksi 😁

Nyt kuitenkin viikolla 10 lähdetään Orihuela Costalle ja tarkoitus olisi myös heinä- ja lokakuussa käydä jossain.
 
Vinkkejä, vaimo täyttää 40 ja tasan vuoden päästä olisi tarkoitus lähteä ulkomaille. Kaupunkiloma. Iso brittania, ranska ja saksa eivät ole vaihtoehtoja. Itse olen miettinyt Torontoa. Talvi sielläkin on siihen aikaan eli se on iso miinus vaikka emme lämmöstä välitä. Tarkoitusomisi olla n 4 päivää. Budjettina 3500e sis lennot ja hotelli
 
Vinkkejä, vaimo täyttää 40 ja tasan vuoden päästä olisi tarkoitus lähteä ulkomaille. Kaupunkiloma. Iso brittania, ranska ja saksa eivät ole vaihtoehtoja. Itse olen miettinyt Torontoa. Talvi sielläkin on siihen aikaan eli se on iso miinus vaikka emme lämmöstä välitä. Tarkoitusomisi olla n 4 päivää. Budjettina 3500e sis lennot ja hotelli

Rome. The eternal city. Historia ihan massiivinen, kyl se pysäyttää jos vähääkään kiinnostaa, Mennään ens kuussa uudestaan ku halvat lennot, olisin halunnut Ateenaa käydä kattomassa missä Platon funtsinu. mutta lennot pitkiä pompulla ja kalliita,
 
Back
Ylös Bottom