Serious mass

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli mitä mieltä ootte tällasesta lisäravinteesta? Tarkotus olis alkaa tuota syöpöttelemään... Tuli ostettua 11kg säkki :rolleyes: Onko tälläset toimivia jossa on kaikki samassa esim. glutamiini ja kreatiini?

Yksi 334 g annos sisältää:
Energiaa 1250 kcal
Proteiinia 50 g
Rasvaa 5 g
Kolesterolia 75 mg
Hiilihydraattia 251g
- kuituja 4g
- josta sokeria 40g
A-vitamiinia 5000 IU
C-vitamiinia 60 mg
D-vitamiinia 200 IU
Tiamiinia 5 mg
Riboflaviinia 5 mg
Niasiinia 50 mg
B6-vitamiinia 5 mg
Foolihappo 400 mcg
B12-vitamiinia 20 mcg
Biotiinia 300 mcg
Pantotheenihappo 100 mg
Kalsiumia 776 mg
Rautaa 9 mg
Fosforia 350 mg
Jodia 75 mcg
Magnesiumia 185 mg
Sinkkiä 30 mg
Seleeniä 200 mcg
kuparia 1 mg
Manganeesia 10 mg
Kromi 600 mcg
Molybeeniä 150 mcg
Natriumia 590 mg
Kaliumia 1710 mg
Kholiinia 250 mg
Inositolia 250 mg
Paba 5 mg
Kreatiiniä 1g
L-Glutamiinia 500 mg

Jotain poimintoja:
Originally posted by Veltto_Orava
Yksi 334 g annos sisältää:

Proteiinia 50 g
Hiilihydraattia 251g
Tämä todistaa taas sen, mitä palstalla on sanottu niin useasti. Sokeri on halvempaa.

Kreatiiniä 1g
L-Glutamiinia 500 mg
Näitä on niin vähän, että en edes laskisi näitä mukaan, mikäli 1-2 annosta tuota vetäiskin.
Itse oisin jättänyt ostamatta, mutta eihän sun sitä enää roskiinkaan kannata mättää..

Jatkat tuota jauhoa halpisheralla (tai jopa hydrolysoidulla heralla, jos euroja piisaa), niin että tulee suunnilleen 1:2 prot/hh, ehkä lisäät kreaa, niin että sitä tulee semmonen 5-10g/annos, niin menee palautusjuomajauhona ihan mainiosti. Ja voit sen vetää palj.juomajauhona silteensäkin, jos ei jauhojen sekoittelemiset nappaa. Ei kande ostaa toiste kumminkaan.

Originally posted by paistijauheliha
Tuolla tuotteella tulee taatusti VAKAVAA MASSAA.

No kyllähän se vakavaksi vetää kun on pudotettavana 10kg ylimäärästä...
:D

Itse asiassa monissa gainereissa on samat hiilari- ja proteiinisuhteet kuin palautusjuomissa, mutta gainerit ovat usein halvempia. Lisäksi gainereiden hiilarit ovat yleensä nopeita hiilareita kuten palautusjuomassa pitää ollakin. Kannattaa vain katsoa, ettei proteiini ole maitoa tai soijaa.

Vaimokkeen kanssa ei olla enää aikoihin ostettu varsinaisia palautusjuomia, vaan jokin jättipönttö tarjouksessa olevaa gaineria johon on sitten tarpeen mukaan lisätty jotain halpisheraa.

Originally posted by Nitsku
Itse asiassa monissa gainereissa on samat hiilari- ja proteiinisuhteet kuin palautusjuomissa, mutta gainerit ovat usein halvempia. Lisäksi gainereiden hiilarit ovat yleensä nopeita hiilareita kuten palautusjuomassa pitää ollakin. Kannattaa vain katsoa, ettei proteiini ole maitoa tai soijaa.

Vaimokkeen kanssa ei olla enää aikoihin ostettu varsinaisia palautusjuomia, vaan jokin jättipönttö tarjouksessa olevaa gaineria johon on sitten tarpeen mukaan lisätty jotain halpisheraa.

Mutta eikö silti tule halvemmaksi sekoittaa juoma herasta ja vaikka maltosta?

Originally posted by muffy
Mutta eikö silti tule halvemmaksi sekoittaa juoma herasta ja vaikka maltosta?

No jos viiden kilon pöntön gaineria saa 40 eurolla, niin kilohinta ei ole päätä huimaava. Ja on paremman makuistakin. Tietysti tyylinsä kullakin.

Itse olen laskeskellut että halvimmaksi tulee palautusjuomat tehdä itse. Esim Fastin 85:sta, sokeria, halpaa hiilarijauhoa ja tarvittaessa ripaus jotain pilkottua proteiinia. Hiilarit on hyvin edullisia ostettuna isoissa säkeissä erikseen. Palautusjuomissa ja gainereissa proteiineille tulee kova hinta.

Mitä noihin vitamiineihin ja kreatiineihin palautusjuomissa tulee, niin yleensä ne on niin pieniä määriä että ei niillä juurikaan merkitystä ole. Eli nekin saa purkista hyvin helposti. Valmiiksi tehtyihin jauheisiin kun ei saa laittaa paljon vitamiineja yms. aineita joissa voi olla yliannostuksen vaara. Jotkut kun saattaa syädä jauheita säkillisen päivässä massan toivossa :D

Olen puhunut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta kannattaa ostaa sitä halpisheraa & palautusjuomaksi kyseinen soosi menee varmaankin parhaiten. Tiedä sitten kannattaako niin muuten ottaa, mutta muista laittaa myös ruokavalio kuntoon! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom