Olepas nyt kiltisti suu kiinni, ettet enää anna tyhmempää kuvaa itsestäsi.
Seppo on ollut Suuri Suomalainen Urheilija. Piste. Varsinkin keihäänheitto on laji, joka on armoton huipulla treenaavalle , kun puhutaan kropan kestävyydestä. Lähes jokainen keihäänheittäjä jäädessään lajista eläkkeelle on enemmän tai vähemmän rampa, rikki, tohjona. Mm. Rädyllä paikat ovat aivan hajalla. Paskana.
Olen seurannut Sepon uraa sen alusta alkaen.Sepolla on vähän kiero huumorintaju ja vittumainenluonne. yksi hänen lempilajeistaan on aina ollut paskan puhuminen toimittajille aivan vakavalla naamalla. Muistan, kun ennen olympiakisoja Sepolta kysyttiin, miten hän aikoo käyttää viimeiset viikot ennen olympialaisia. Hän vastasi, että menen mökille viskomaan uistinta ja juomaan kaljaa. No, lööpit oli täynnä tätä "uutista" ja jopa finaalissa TV-selostaja sanoi että Seppo on ottanut tällä kertaa viimeiset viikot rennosti eikä ole koskenutkaan keppiin tai levytankoihin. No, totuus oli että Seppo treenasi ihan helvetin kovaa nämä viimeiset viikot. Taatusti hihitteli mielessään ihmisten typeryydelle...tämä on vain yksi esimerkki siitä, miten Seppo piti inhoamiaan toimittajia pelleinään.
Mua ei vituta se, että jollain on luontaista voimaa, että sori vaan. Mua vituttaa, että on yhtä helposti nenästävedettäviä tyhmyreitä, kaltaisiasi perus-sali-markkuja, jotka uskoo mitä vain, koska joku nyt on sanonut niin.
Että haista sinä poika , suunsoittaja nillittäjä oikein pitkä...