Huomenna pyöreet täyteen! Onnittelut etukäteen(kumminki unohtaisin huomenna). Oli se kyllä kunnostautunut sanavarastollansakin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ryyppäämällä, lahjakkuudella ja periksiantamattomalla asenteella? Omasta mielestä kyllä sepon asenne on aina ollut kaukana "hyvästä esimerkistä" nuorille.Seppo on hieno mies. Monille nykypäivän suomalaisille huipu-urheilijoille esimerkkiä, miten pääsee huipulle.
ryyppäämällä, lahjakkuudella ja periksiantamattomalla asenteella? Omasta mielestä kyllä sepon asenne on aina ollut kaukana "hyvästä esimerkistä" nuorille.
Juuri näin, kyllä Seppo hurjalla luonteella pysty jättämään kovatkin vammat kisoissa taka-alalle. Luulisimpa, että noilla vammoilla nykyheittäjät makaisi lasaretissa pilliruokinnassa eivätkä pystyisi heittämään metriäkään keihästä, puhumattakaan mitalleista arvokisoissa.Jep.
Nilkka täysin paskana, paksu teippaus ympärillä heitti raivolla ja sisulla itsensä mitaleille. Tulos oli jotain aivan toista mitä tämän päivän narukäsillä. Ei paljon Seppo haronut geelejä ojennukseen heiton päälle eikä valitellut pikku jumeja kun on "treenattu liikaa" :wtf:
Joo kyllähän ne nykyiset narukädet heittää reilusti Seppoa pidemmälle.Jep.
Nilkka täysin paskana, paksu teippaus ympärillä heitti raivolla ja sisulla itsensä mitaleille. Tulos oli jotain aivan toista mitä tämän päivän narukäsillä.
96.96m. Ei mulla muutaJoo kyllähän ne nykyiset narukädet heittää reilusti Seppoa pidemmälle.
96.96m. Ei mulla muuta
96.96m. Ei mulla muuta
96.96m. Ei mulla muuta