Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muita paikalla olleita?
www.tilastopaja.fi ja röpelökeihäs, ei minulla muuta.
Keihään taso ei ole nyt niin kova, mitä se on joskus ollut, mutta on siltikkin kovempi, kuin mitä se on ollu "Sepon aikaan". Kannattaisi ennemmin puhua, että "taso on laskenut sitten Parviaisen ja Zeleznyn aikojen".
Ootko noin saatanan urpo? Jos tota tulosta ei tiedä, niin vois olla hiljaa!!!
- - - Updated - - -
Niin tota tarkoitin, että olin itse näkemässä tuon heiton. Kyselin uteliaisuuttani sattuiko joku muu olemaan myös paikalla.
Oli melkoinen kiskaisu. Aika moni luuli, että nyt lentää keihäs korkeushyppy paikalle.
Ei Seppo tällä nykykeihäällä mitään ihmeheittoja tehnyt, liekö edes 85m menny rikki?
Mitäs pakkiksen keihäsasiantuntijat tuumaa siitä, kun Pitkämäen vanhalla tekniikalla keihäs lensi yli 90 metriä, ni miks sitä piti rupee sotkemaan? Kun tällä uudella tyylillä jäädään paljon lyhyemmäksi.
Olisi kyllä ihan mielenkiintoista, jos järjestettäisiin näytösmielessä sellainen kilpailu, jossa nykykeihäsmiehet heittäisivät vanhalla liitokeihäällä.
Mitäs pakkiksen keihäsasiantuntijat tuumaa siitä, kun Pitkämäen vanhalla tekniikalla keihäs lensi yli 90 metriä, ni miks sitä piti rupee sotkemaan? Kun tällä uudella tyylillä jäädään paljon lyhyemmäksi.
No ei varmasti millään jokamies-tekniikalla lennäkään, mutta muistaakseni keihään lähtönopeus on tärkein pituuteen vaikuttava tekijä. Rädyllähän tuo räjähtävän nykäsy tais olla aika kovaa luokkaa verrattuna nykymiehiin.Tuo että Räty heitti puhtaasti voimalla on kyllä aika puppua Kukaan ei "voimalla" heitä edes 80m, jos ei ole teknisesti heitto kunnossa.