Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon menossa työmatkalle LAPPEENRANTAAN lähiaikoina ja mietin, että mikä olisi hyvä sali naiselle? En hirveästi käytä kuntosalilaitteita enkä kaipaa ämmien ryhmäliikuntaa eli en etsi mitään Lady Line-tyyppistä tms. (mutta sekin kelpaa toki jos muuta ei ole.)
Olen koittanut vähän googletella ja löytää sopivaa, jonne pääsisi kohtuullisella kertamaksulla treenaamaan 17 jälkeen / iltaisin. Olen paikkakunnalla vain muutaman päivän ja mitä ilmeisimmin asun jossain keskustan hotellissa ja olen autolla liikkeellä. Kiitos jo etukäteen suosituksista. :)

Yritin lueskella ketjua läpi ja en huomannut, että Lappeenranta olisi mainittu aiemmin.

Lappeenrannan keskustan ja aivan sen läheisyydessä olevista kuntosaleista et oikeastaan saa järkevään hintaan kertakäyntejä ostettua. Silloin tällöin saleilla on avoimien ovien päiviä, mutten ehkä laskisi niidenkään varaan.

Forever Club on ainakin sali, johon itse olen aiemmin saanut viikon, tai kuukauden mittaisen tutustumispassin ilmaiseksi, joten se mahdollisuus on toki olemassa. Se ajaa muutenkin varustetasoltaan tarpeesi aivan varmasti. Syke Training Center on toinen, mistä varmasti löydät mieleisesi puitteet, mutta kertamaksu useana päivänä maksettuna ei ole se kustannustehokkain tapa.

Tässä kohtaa suosittelisin matkaajalle kaupunkimme tarjoamia palveluita sopuhintaan ja ihan asiallisella varustelutasolla. Laitat Googleen Sammonlahti ja kuntosali, niin pääset kaupungin sivujen kautta saamaan siitä lisää infoa. Kaupungin kuntosali löytyy myös Lauritsalasta, koska keskustassa oleva Urheilutalon sali on vielä remontissa.

Lappeenrannan keskustan ja aivan sen läheisyydessä olevista kuntosaleista et oikeastaan saa järkevään hintaan kertakäyntejä ostettua. Silloin tällöin saleilla on avoimien ovien päiviä, mutten ehkä laskisi niidenkään varaan.

Forever Club on ainakin sali, johon itse olen aiemmin saanut viikon, tai kuukauden mittaisen tutustumispassin ilmaiseksi, joten se mahdollisuus on toki olemassa. Se ajaa muutenkin varustetasoltaan tarpeesi aivan varmasti. Syke Training Center on toinen, mistä varmasti löydät mieleisesi puitteet, mutta kertamaksu useana päivänä maksettuna ei ole se kustannustehokkain tapa.

Tässä kohtaa suosittelisin matkaajalle kaupunkimme tarjoamia palveluita sopuhintaan ja ihan asiallisella varustelutasolla. Laitat Googleen Sammonlahti ja kuntosali, niin pääset kaupungin sivujen kautta saamaan siitä lisää infoa. Kaupungin kuntosali löytyy myös Lauritsalasta, koska keskustassa oleva Urheilutalon sali on vielä remontissa.

Kiitokset informaatiosta. :)

Olen menossa Paraisille heinäkuussa reissuun. Mitä kuntosaleja suosittelette? Kertamaksu mahdollisuus tietysti ja mihin hintaan. Perustreeniin joten vapaita painoja ja laitteita saisi olla.

Itsellä olisi muutto edessä Helsinkiin opiskelujen perässä. Koulu ja kämppä tulevat olemaan Myllypurossa. Onko tuossa alueella minkälaisia salivaihtoehtoja? Itiksen Elixia vissiin on ihan pätevä sali? Forever Myllypuro vaikutti myös aika hyvältä, mutta kk-hinta aivan saatana kallis opiskelijalle. Oisko kellään suosituksia?

Porissa saleja, joista löytyy hack-kyykky laite? Well go on tiedossa, mutta mitä muita saleja löytyy, kun hack tuntuu puuttuvan suurimmasta osasta nykysaleja?

Porissa saleja, joista löytyy hack-kyykky laite? Well go on tiedossa, mutta mitä muita saleja löytyy, kun hack tuntuu puuttuvan suurimmasta osasta nykysaleja?
Wellgo:lla itsekin vain käynyt, mutta bull´s all outin treenejä vedetään porin kuntokeskuksella että eiköhän sieltä yksi hack luulisi löytyvän. Sijaitsee aivan wellgo:n vieressä.

Kiitos Laardi ja Perkju saliehdotuksista. Taidan kuitenkin kääntyä tuon Myllypuron Foreverin suuntaan, sali näyttää ainakin kuvissa erittäin hyvältä ja laitteetkin vissiin viimeisen päälle? Onko kellään henk koht kokemusta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Löytyykö linjalla Itä-Helsinki - Porvoo paikkoja, joissa on bumpperipainoja ja sellaiset alustat, että painoja voi ja saa heitellä tonttiin?

TH GYM erittäin hyvä sali suurin osa kovia treenaajia nähnyt osan heistä SYKE X -salin aikana osa jopa VOIMA VESA -salin aikaisia aivan juuri niitä pitkän linjan treenaajia omissa parisuhteissa ja elämän käänteissä tullut vuosien taukoja nyt taas yritän jotain treenaa.

Okei, onko minkälainen laitevalikoima? Ja onko muuten saunaa?
Itselle ainakin ihan riittävä, pääasiassa gym80:n pakka- sekä vipuvarsilaitteita. 2 räkkiä, 2 smithiä, 1 kyykkyteline sekä monolifti löytyy myös. Käsipainoja löytyy kovempaankin tarpeeseen ja pari ristikkäistaljaa. Toisessa huoneessa venyttelynurkka, kahvakuulat, puolapuut ja ottelukehä. Saunaa ei ole ja pukkareissa pelkkä suihkukaappi.

Tuolta kuvia:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom