Sen ja sen kaupungin salit tänne

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs jos ilmoittautuisi vaikka seuraaviin voimanoston sm-kilpailuihin, sitten lisenssi kouraan ja mailia salille. Olisko homma kuitattu sillä ja treenit jatkuisi koronasulun ajan. SM-tason kilpaurheilijat ovat sulun ulkopuolella.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs jos ilmoittautuisi vaikka seuraaviin voimanoston sm-kilpailuihin, sitten lisenssi kouraan ja mailia salille. Olisko homma kuitattu sillä ja treenit jatkuisi koronasulun ajan. SM-tason kilpaurheilijat ovat sulun ulkopuolella.
Jos kyse Suomen voimanostoliitosta lisenssi vaatii myös adt sopimuksen. Se on oltava voimassa 3 kk ennen kuin voit anoa itse kisa lisenssiä. Eli jos saat nyt adt sopparin voit anoa kisa lisenssiä aikaisintaan huhtikuun alussa. Ja luonnollisesti olet velvoitettu testattavaksi heti kun adt sopparin on kirjoitettu. Näin kertoo Suomen voimanostoliiton sivut. Sama sääntö vahvinmies lajeissa.
 
Salisuosituksia Vaasasta? Duunit vie ja rakas kotisali jää vanhalle paikkakunnalle joten uutta kohti- muutamia kriteereitäkin olisi...
- riittävästi mave-, kyykky- ja penkkipaikkoja jotta noin pääsääntöisesti pääsee treenaamaan ilman jonotteluita.
- tankoja ja kiekkoja myös rivettelyyn yms. eli sen laatuisia että kehtaa pudottaa korkealta ilman huonoa omaatuntoa
- järkevän hintainen ilman mitään 24kk-jäsenyyspelleilyjä
- mielellään mahdollisimman lähellä keskustaa
- toimiva siisteyspalvelu ja jollain lailla romujen takaisin palautteluun kannustava salikulttuuri eli ei mitään rytökärpän pesää.

Toivottavasti tuollainen löytyis, kiitti jo etukäteen.
 
Oisko kellään suorilta tiedossa Vallila/Alppila/Konepaja-akselilla tai läheisyydessä salia, jonne sais viedä oman valmentajan? Ei jaksais alkaa pommittaa kaikkia alueen punttiksia maileilla, nettisivuilta vaihtelevasti löytyy mainintaa aiheesta.
 
Onko Rauman salitarjonta oikeasti näin paskaa? Ei 24/7 auki olevaa paikkaa ja muutenkin vain muutama varteenotettava. Itse aloin jo pyörittelemään mielessä yhdistyspohjalta salipaikkaa. Jos saisi kerättyä riittävästi porukkaa kasaan, niin tilavuokrat saisi sillä jo kuitattua. Kerrostaloasujana ei ole kätevää autotallia, jossa puntata. Itse olen muuttamassa Raumalle syksyllä töitten perässä. Onko muita asian kanssa tuskailevia raumalaisia?
Periaatteessa duunin puolesta on oma kuntosali, mutta jos halutaankin speksata täysin oma mesta? Sellainen, jossa rauta kolisee, magnesium pölisee ja tietynlaisen treenin paheksujat ymmärtävät pysyä poissa.
Ehkä vain vapaat painot ja mahdollisesti jalkaprässi+kyykkyräkki. Omat tilat voisi laittaa 247 auki olevaksi ja kulkulätkän taakse.
 
Hei hombret! Oisko kellään heittää pikaseen tarpeeseen Tikkurilasta kertamaksullista salia, mieluiten saunalla, mutta ei pakollinen. Oon yöpymässä tässä ihan aseman holleilla ja vois puntilla käväistä.
 
Saapi poistaa jos ei tänne kuulu, mutta löytyiskö Oulusta treenikaveria kehonrakennus tai voimanosto treeneihin? Mieluiten kehonrakennus, kun sitä tehny paljon enemmän, siitä on kokemusta ja kisoihinkin piti jo mennä, mutta kroppa oli eri mieltä. Voimailukin käy, mutta sitä oon paljon vähempi tehnyt. Parin kaverin kanssa kokeillut aiemmin, mutta heillä ei motivaatio riittänyt. Treenipaikkana toimii tällä hetkellä classicgym, joka on loistava sali kumpaan treeniin vaan.
 
Mikäs on bodykansan suosikkisali Tampereella? Itse treenannut vain Gogo Hervannassa ja mökkisalilla, joissa tanko ja levypainoja. Kiinnostais tehdä saliturismia Loadedille ja Ptvgymille kunhan terveys sen sallii.
 
Hei! Tietääkö kukaa Helsingin alueella saleja, missä olis toi sled, työntökelkka taitaa olla suomeksi.

Hiukan myöhässä mutta vastaan silti: Roihupellon PTVGYM.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom