Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Helsingistä magneettikortilla (tai muuten myös joululoman pyhinä) oleva sali, jonne kertoja ladattavat kortit ovat siedettävän hintaisia? Ei tarvitse olla mikään hieno mesta. Joku kellaripunttis välttäisi.

Helsingistä magneettikortilla (tai muuten myös joululoman pyhinä) oleva sali, jonne kertoja ladattavat kortit ovat siedettävän hintaisia? Ei tarvitse olla mikään hieno mesta. Joku kellaripunttis välttäisi.

Ensisijasesti suosittelisin Meijeriä Ruoholahdessa, mutta jos kohtuullisemman hintasta ja vaatimattomampaa etsii, niin ainakin Kampissa on the City Gym, ihan Radisson Blue hotellin ohessa, jonne pääsee kulkukortilla aamusta ihan myöhäisiltaan asti. On hinnaltaan kuukausikortin osalta ainakin tosi kohtuuhintanen (<50e) ja mikäli Mayorsia ei olis, niin tää olis mun valinta [emoji4] sitä en tosin tiiä, että kuinka onnistuu ladata kertakäyntejä niiden kortille.

Minne pääsisi tänään 1. päivä Helsingissä puntille, kun julkiset paikat ovat kokonaan kiinni ja yksityisissä vastaanotto kiinni, enkä ole niihin valmiiksi jäsenenä..

Nähtävästi Satsilla, kertamaksu rohkeat 20 euroa...

Mulle tulis äkkiseltään mieleen kysästä jostain hotellista missä sali, näin oon tehny muutamasti (toki en helsingissä) ja on päässy treenaa.

Onko kenelläkään tietoa hyvästä voimanosto/vapaa paino salista Riihimäellä? Kaikki salit mitä oon katatonut on jonkin sortin sipsuttelu saleja, eli esim. JPJ:llä ei oo voimaräkkiä, magnesiumin käyttöä on rajoitettu, painot ei saa kolahtaa lattiaan eikä siellä näyttänyt edes olevan mitään perus kuntopyörää millä vois ottaa alkulämpöä. Pelkkä voimaräkin puuttuminenkin tekee kuntosalista jo omasta näkökulmasta käyttökelvottoman. Oletan, että locomotion ja hyvä kunto ovat saman sorttisia laitehässäköitä ja ainakin ulkopuolelta vilkaistuna ja kuvien perusteella niin näyttäisi olevan. Kamppailukeskuksen sali ja 1stgym täytyy vielä testata, onko näistä kokemuksia? Vapaat painot ja voimaräkki täytyisi löytyä, ja nimenomaan räkki, ei mitään tolppia.

Onko kenelläkään tietoa hyvästä voimanosto/vapaa paino salista Riihimäellä? Kaikki salit mitä oon katatonut on jonkin sortin sipsuttelu saleja, eli esim. JPJ:llä ei oo voimaräkkiä, magnesiumin käyttöä on rajoitettu, painot ei saa kolahtaa lattiaan eikä siellä näyttänyt edes olevan mitään perus kuntopyörää millä vois ottaa alkulämpöä. Pelkkä voimaräkin puuttuminenkin tekee kuntosalista jo omasta näkökulmasta käyttökelvottoman. Oletan, että locomotion ja hyvä kunto ovat saman sorttisia laitehässäköitä ja ainakin ulkopuolelta vilkaistuna ja kuvien perusteella niin näyttäisi olevan. Kamppailukeskuksen sali ja 1stgym täytyy vielä testata, onko näistä kokemuksia? Vapaat painot ja voimaräkki täytyisi löytyä, ja nimenomaan räkki, ei mitään tolppia.

1stgym sopii varmasti sun tarpeisiin hyvin ja toinen vaihtoehto voisi olla uimalan sali, josta löytyy voimaräkki ja ihan hyvä maastaveto paikka, kolistelu ja mankku sallittu...

Mites tuo Urheilutalo? Netistä sain sen käsityksen että Riihimäen Kisko käyttää tuota paikkaa...

Mites tuo Urheilutalo? Netistä sain sen käsityksen että Riihimäen Kisko käyttää tuota paikkaa...

Urheilutalon salilla ei ole voimaräkkiä, joten taitaa olla "käyttökelvoton". 1stGymilta löytyi ainakin aikanaan räkki ja uimahallin salilta varmasti vieläkin.

Lisätään nyt selkeyden vuoksi, että U-talon sali on kyllä voimailuun paras missä olen treenannut, eikä suinkaan välineiden ansiosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämmöstä ohjelmaa olen tässä nyt aloitellu yks jakoiseen ohjelmaan kyllästyneenä.
1. päivä
Vinopenkkipunnerrus käsipainoilla, 4x12
Vipunostot selällään käsipainoilla, 2x15
Pystypunnerrus käsipainoilla 4x12
Vipunostot sivuille käsipainoilla 3x10
Ranskalainen punnerrus 3x10
Ojentajat taljassa 2x10

2. päivä
45 asteen prässi, 4x12
Reisiojennus koneessa 3x10
Reisikoukistus koneessa 4x10
Selänojennus 4x15
Vatsarutistus 4x15

3. päivä
Ylätalja rinnalle 4x10,
Alatalja 4x10
Kulmasoutu 2x10,
Hauiskääntö tangolla 3x12
Hauiskääntö taljassa 2x10

Täältä teijän sivuilta kopioitu ohjelma.Sitä jäin miettimään,että mille päivälle perinteinen penkkipunnerrus ja mille epäkkäät? Pystysoutua tein kans aikasemmin. Tuo eka päivä on aika hyvän olonen.Käet melko spegettia salilta lähtiessä ja tulee kyllä kipiäksiki. Mitenhän tuota lähtis muokkaamaan? Eilinen jalkapäiväki tuntu,jotenni vaisulta ja poweria ois vielä ollu.

Onko kenelläkään kokemuksia Ideal Fit Hakaniemestä? Löytyykö salilta nojapuita, puolapuita, leveää leuanvetotanko yms kehonpainotreeniin sopivaa? Kiitos!

Kertokaapa Lappeenrantalaiset joku hyvä sali mihin pääsis treenaamaan kertamaksulla? Työreissulle tulossa sinne ensi viikoksi eikä millään tahtoisi olla viikkoa treenamatta, varsinkaan näin dieetillä.

tietoa rauman fysioteamistä? tarttis ny wanhan äijän alottaa uudelleen, lähes 3v totaalitauko, viiminen vuos meni mehuiks :/ muutan juur raumalle.

Olen muuttamassa pariksi kuukaudeksi Helsinkiin ja tarkoituksena olisi löytää siksi aikaa voimailutyylinen sali, mieluiten läheltä Töölöä, jossa pystyisi tekemään pääasiassa toiminnallista voimailua. Eli pitäisi olla voimanoston lisäksi mahdollisuudet painonnostolle eli nostoalustat ym. ja jonkin näköisiä kuntovehkeitä, tärkeimpinä soutulaite ja kelkka jota voi vetää/työntää. Ja tietysti jotain ihan perus sali laitteitakin olisi hyvä olla.

Minne treenaamaan pääsiäisenä?

Eli tietääkö kukaan saleja pääkaupunkiseudulta, jonne voisi päästä pääsiäisenäkin? Itse käytän Helsingin kaupungin saleja, mutta ikäväkseni näin ilmoituksen että ovat muutaman päivän kiinni pääsiäisen alla. Täyslepohan ei passaa jos vain vaihtoehtoa löytyy ihan vain muutamalle päivälle :)

Onks muka stadin uimahallit kii pääsiäisenä? (oletan, että uimahallien yhteydessä kuntosalit)
Jos on kii tai ei oo saleja, niin Vantaalla ainakin on auki uimahallien yhteydessä olevat kuntosalit.

Suositut

Back
Ylös Bottom