Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvää kuntosalia Helsingissä?

Morjes!

Olen kuun vaihteessa muuttamassa helsinkiin (punavuoreen) ja etsiskelisin hyvää kuntosalia, joka olisi suhteellisen laaja, halpa eikä tarvitsisi hirveästi jonottaa laitteisiin kello 17.00-20.00 välillä, läheltä (mieluisesti kävely matkan päässä ajatellen talvipakkasia).

Olen city gymiä alustavasti silmäillyt, mutta sekin on suhteellisen kaukana.

Kiitos!

Kannelmäessä salia? Ainakin Kannel gym taitaa olla. Siitä voi kokemuksia heittää myös!
Pienehkö juu, mutta omien kokemuksien mukaan riesaksi saakka ei ole koskaan ollut väkeä. Klo 16-19 "ruuhkaisinta". Itse treenannut siellä perustamisesta saakka ja oikein hyvin olen viihtynyt. Kaikki tarpeellinen löytyy, sekä vapaat painot, että laitteet. Suosittelen, jos lähistöllä asustelet.

Morjes!

Olen kuun vaihteessa muuttamassa helsinkiin (punavuoreen) ja etsiskelisin hyvää kuntosalia, joka olisi suhteellisen laaja, halpa eikä tarvitsisi hirveästi jonottaa laitteisiin kello 17.00-20.00 välillä, läheltä (mieluisesti kävely matkan päässä ajatellen talvipakkasia).

Olen city gymiä alustavasti silmäillyt, mutta sekin on suhteellisen kaukana.

Kiitos!
Luulisi mayorsille pääsevän aika kätevästi julkisilla? Se ei kyllä mitenkään halpa sali ole...

Kuopiosta etsisin keskustasta salia, jossa olisi irtopainoja mutta ei katsottaisi kieroon nuorta tyttöä joka yrittää laihduttaa ja saada läskin tilalle lihasta :D Keskustassa noita saleja tuntuu riittävän, mutta mikä niistä olisi paras?

Onhan näissä hotellien saleissa tullut käytyä. Osa yllättää positiivisesti ja osa sitten ei. Kävin Porin suunnalla sokos hotellin yhteydessä olevalla salilla, minne pääsee muitakin kuin hotelliin asukkaita. Hieman outo paikka. Valaistus oli kuin yökerhossa joten mm. painojen kg lukemia ei nähnyt kunnolla. Suurin osa laitteista oli tosiaan kuntokeskuksen välineistöä joita sitten hämärässä ihmiset väänsivät. Todella erikoinen kokemus.

Se olis sitten muutto Vaasaan syksyllä ja hakusessa olisi hyvänhintainen sali jossa pystyisi tekemään painonnostoliikkeitä sekä funktionaalista treeniä. Help me!

Noista kalliimmista paikoista en osaa sanoa millaisia ovat, mutta jos halpaa haluaa niin hietalahden kuntotalo. Soppelin kokoinen alue painonnostoon ja tässä jonkunajan päästä pitäisi siinä olla vielä lisää tilaa kun yksi penkki siirretään ja sen tilalle tulee erillinen maastaveto-alue, eli ei tarvi tempaajien ja mavettajien olla sikin sokin solmussa siellä aiheuttaen turhia vaaratilanteita :)
Eihän tämä kaikista kaunein sali ole, mutta tankoja ja vapaita painoja löytyy.

Ja tosiaan hinnat

Hinnat 2014
Avaimen lunastus 12€
1kk 3kk 6kk 1v
23€ 62€ 112€ 145€

Viimeksi muokattu:
kokemuksia Itä-Helsingin saleista.. Treenasin ennen sekä Elixialla, että Satsilla, mutta nyt niistä saa aika jättää. Oon tutkaillu, että mielenkiintoisia olisivat ainakin Eastbody Itis sekä World Class.. Ensimmäinen noista olisi hyvällä sijainillakin. Fitness24/7 on vähän väärässä suunnassa, kun ei tuu Mellunmäkeen päin kuljettua. Foreveri Myllikässä, mutta se ei enää oo sen halvempi kuin E/S enkä tiedä onko paljoa parempikaan..

Kuopiosta etsisin keskustasta salia, jossa olisi irtopainoja mutta ei katsottaisi kieroon nuorta tyttöä joka yrittää laihduttaa ja saada läskin tilalle lihasta :D Keskustassa noita saleja tuntuu riittävän, mutta mikä niistä olisi paras?

Ite käyny ainaki Kunnonsalil joka oli iha hyvä paikka (laitteita iha hyvä määrä jos ne kiinostaa) ja ei tuu sielä ainakaa pahoja katseita.
Toine mis käyny on tuo Pyramidi jos ei oo henkilökuntaa (mielestäni hyvä asia), huonona puolena että laitteita erittäin niukasti mutta nehän ny onki turhia? <- ei tuu myöskään pahoja katseita sen verran alottelijoita kaikki tuol

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän pidempi työmatka Lahdessa, 24-29.8, onko keskustassa mitään salia mihin saisi avainkortin viikoksi, tykkään käydä todella aikaisin.

pitäs löytää oulusta mahd läheltä heinäpäätä punttisali. Ei tarvi olla mikää hyvinvointikeskus kunhan ny suihkus kehtaa käydä niin hyvä on. Olisko mitään suosituksia? pt-gym tsekattu ja digattu mutta vähä turhan suolanen hinta opiskelijalle..

Hei, onko täällä jollakin kokemusta Turun GoGosta? Asun Turussa ensi kesän, salille pitää päästä, ja tuolla hinta on mukavan huokea. Pelottaa vain, että edullisuus tarkoittaa myös samalla sitä että sali on aivan täyteen ammuttu. Töiden takia en myöskään pysty käymään rauhallisimpina aikoina.

En tiedä muutitko/alotitko jo jossain. Vastaus on en suosittele. Turun itäblokin alueiden suosiossa joten itse en viihtynyt ainakaan yhtään kun kävin koittamassa.

Lappeenrannasta salia, jossa vapaita painoja ja aluetta leikkiä niitten kanssa? Urheilutalon sali olis muuten passeli mutta toi kortti 10e + 2e per käynti tuntuu turhan suolaselta. Aloittelijasta kyse sarjapainot siinä ylä-aste ikäisen tasolla.

pitäs löytää oulusta mahd läheltä heinäpäätä punttisali. Ei tarvi olla mikää hyvinvointikeskus kunhan ny suihkus kehtaa käydä niin hyvä on. Olisko mitään suosituksia? pt-gym tsekattu ja digattu mutta vähä turhan suolanen hinta opiskelijalle..

Testaappa Limingantullin Liikku. Toimii ainakin itselle tuo konsepti.

Onko kenelläkään vielä jakaa kokemuksia tuosta Voimalaitos-salista, onko ollut kova ruuhka 16-19 aikaan? Sijainniltaan tuo olisi varsin passeli ja ilmeisesti laitteiltaankin huippuluokkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom