Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Iltaa!

Pupuhuhtaan muutto tulisi syksymällä, ja pitäisi päästä jatkamaan puntin nostelua. Nuori aloittelijahan olen, enkä tarvitsisi kovinkaan kummoisia laitteita. Lähinnä kyykkyä, penkkiä ja muita vapaita painoja.
Onkohan esimerkiksi Seppälässä tai muualla lähistöllä kohtuu hintaista salia jota joku uskaltaisi suositella?

Oliskohan tietoa Somerolta löytyvistä punttiksista ?? Lähtö perjantaiaamuna mökkeilemään viikoksi Somerolle, ja ainakin pari krt olis tarkoitus juhannuksen jälkeen käydä nostelemassa siellä :) googlaamalla löyty ainakin yks sali mutta mietin jos joku nyt sattuis tietämään hyvää paikkaa!

Onko kukaan käynyt oulunkylässä avatussa fitness 24seven salissa? Houkuttelisi vähän tuo 19,90eur/kk hinta..

pitäisi kyllä joskus käydä kurkkaamassa, eiköhän tuonnekin pääse tutustumaan/treenailemaan ekalla kerralla ilmaiseksi :)

Viimeksi muokattu:
GoGo Express on ainakin Seppälässä. Kaveri tuolla on käynyt, sille kuulemma sopiva. Vapaat painot saattaa olla vähän... vähäiset, mutta vissiinkös ihan toimiva. 18ekk/12kk soppari.

Riihimäellä Locomotion varmaan halvin tällä hetkellä, mutta HyväKunto yrittänee saada tilat uudelle kylmäsalille vuoden loppuun mennessä, niin se on luultavasti taas halvin punttis.

Onko vinkkiä hyvästä salista Vantaalla, jossa olisi perushyvät vapaapainoalueet? Asun Jumbon vieressä ja matka saisi pysyä alle 15 minuutissa autolla. Kiitos :)

Etu tän ketjun eka viestin linkki menee vaan Forumin etusivulle. Onko näistä saleista tehty mitään listaa johonki ja arvesteluja yhteenvedetty vai pitääkö kaikki sivut kahlata läpi?

Olis edessä muutto jyväskylään ja kun noita hintoja kattelin nii aikas kalliita on suurin osa, onkos missää päin jkl halvempia saleja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko vinkkiä hyvästä salista Vantaalla, jossa olisi perushyvät vapaapainoalueet? Asun Jumbon vieressä ja matka saisi pysyä alle 15 minuutissa autolla. Kiitos :)

Pirkkola ehdottomasti. Löytyy lava, jossa saa mäiskiä ihan huolella rivet, tempaukset, mavet jne. Yhteensä kolme penkki- sekä kyykkypaikkaa + smith.

Flamingon sali ihan ok, mutta painonnostoliikkeet + mave täytyy hissutella lattian vuoksi.

Hintapolitiikka myös 100 - 0 Pirkkolalle.

Mitä salia porukka suosittelee Nokialta? Kävin siellä tänään katsomassa Nokian Jumppakulmaa (hieno nimi). Laitteita paljon ja ihan OK sellaisia, mutta vain yksi penkki ja kyykkypaikka sekä kiekkoja tankoon näytti olevan niukasti eikä salikaan mikään hirveän suuri ollut, että ruuhka-aikana tulee varmasti odottelua mikäli sellainen aika on. Nyt oli vain pari kaveria treenaamassa. Plussaa ja itselläni ehdottomana vaatimuksena, että salille on kulku kortilla tms. henkilökunta-aikojen ulkopuolella. Tänne siis onnistuu joka päivä klo 06-23 välillä ja se on itselleni jo täysin riittävä :)

Nokian liikuntakeskus myös kiinnosti kunnes tajusin naurettavat aukioloajat eikä mahdollisuutta vapaaseen kulkuun henkilökunta-aikojen ulkopuolella ja sanoin välittömästi hyvästit sille paikalle.

Olis edessä muutto jyväskylään ja kun noita hintoja kattelin nii aikas kalliita on suurin osa, onkos missää päin jkl halvempia saleja?

Seppälässä sijaitseva GoGo. Taitaa olla 18e\kk. Ilmeisesti todella hyvä paikka, mitä nyt olen kuullut. Itse en kuitenkaan käy siellä vaan Palokan Kuntokeskuksella jota myös voin suositella erittäin lämpimästi.

Seppälässä sijaitseva GoGo. Taitaa olla 18e\kk. Ilmeisesti todella hyvä paikka, mitä nyt olen kuullut. Itse en kuitenkaan käy siellä vaan Palokan Kuntokeskuksella jota myös voin suositella erittäin lämpimästi.

Mä kävin tuolla seppälän gogolla kerran, melkein heti kun se avattiin ja sillon oli ainakin yks paskimmista saleista mitä oon nähnyt. Ei leuanvetotankoo, 1kyykkypaikka missä jengi väänsi vuoronperään hauista, käsipainot loppu johkin 30kg jne. Toki voi olla parantunut rutkasti, siitä on jotain 1,5v kuitenkin aikaa.

Mulla menis sipuli jo pelkästään Seppälään ramppaamisessa. Monnarikin on ihan sopuhintainen. 30 kertaa 90€. Toki laitteet siellä voi olla mitä sattuu, jos ei ole muuttunut siitä, kun viimeksi olen käynyt eli kauan sitten, eikä lätkäjunnulaumat haittaa, mutta kyllä siellä reenin vetää.

muoks. monnari tahtoi tarkoittaa siis Jyväskylän monitoimitalon punttisalia.

Edullinen mesta on Sport House Keskussairaalantiellä (vai mikä se on). Sellanen perus karu hienhajuinen äijäpunttis. Peruslaitteet löytyy, muttei paljoa hilavitkuttimia.

Sotkamon terveyskeskuksen sali. VAU!

Sali on ilmainen, tilava, siisti, kymmenkunta hyvää tankoa, 4-5 kyykky- ja penkkipaikkaa. Tilava lava, jossa saa paiskoa painoja. Levypainoja käsittämätön määrä. Hyvät streot, leuanvetotankoja (2kpl), dippiteline, smith ja onhan siellä pari laitettakin. Aivan huikee sali. Treenajat ovat suurimmaksi osaksi urheilijoita ja tekemisen meininki on läsnä. Suihkukin löytyy. Auki JOKA PÄIVÄ KLO 7 - 21.

Olen täällä viikon ja ekana treenipäivänä (su aamu) joku oli unohtanut Oakleyn aurinkolasit pukkarin hyllylle. Ne lasit on siellä edelleen. Totesin parille paikalliselle, että "täälläpä on rehellistä väkeä". Pojat vastas, "et eipä niitä ketään ota, tää on niin pieni paikka. Jos joltain on lasit hävinnyt ja toiselle ilmestyy, niin kiinnihän siitä jää".:)

Pari kertaa on tässä lomalla nyt tullut käytyä Fressi Sykkellä (TRE) ja siellä on kyllä kaikki mitä voi vaan toivoa. Päivällä ei pahemmin porukka ole ja lääniä riittää, on pirun monta normanin penkkiä joissa varmistusraudat, kyykkyhäkkii ja hackeja yms.

Jos jonkun valituksen sanan pitää sanoa niin tangot ovat hieman liian kuluneita.

Pari kertaa on tässä lomalla nyt tullut käytyä Fressi Sykkellä (TRE) ja siellä on kyllä kaikki mitä voi vaan toivoa. Päivällä ei pahemmin porukka ole ja lääniä riittää, on pirun monta normanin penkkiä joissa varmistusraudat, kyykkyhäkkii ja hackeja yms.

Jos jonkun valituksen sanan pitää sanoa niin tangot ovat hieman liian kuluneita.

Syke on kyllä hyvä sali. Itsekin kävin siellä yli kolme vuotta, mutta nyt täytyi lopettaa, kun muutettiin ja oli järkevämpi etsiä sali lähempää. Penkkejä piisaa, mutta kyykkypaikkoja käytännössä vain kaksi ja niistä yhdessä vain mahdollista käyttää sivurautoja. Alakerrassa oli myös yksi kyykkypaikka aikaisemmin, mutta se siivottiin pois, kun vetomiehet kolisteli mukamas raudoilla lattiiaan liiaksi.

Osaisko joku vastata näihin kysymyksiin koskien kannelgymiä?
Leuanvetotanko ja dippiteline varmaankin löytyy? Montako kyykky/mave paikkaa? Onko ruuhkainen? Lisäpainovyö?

Back
Ylös Bottom