Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kellään tietoa Kouvolassa (Utissa) Uttihallin toiminnasta? Katselin googlesta, mutta ainoa tieto jota löysin on lipunmyynti valkealatalon kassalta. Mutta onko varusmiesten ja seurojen ohella myös vapaasti käytössä? Jos on niin mitä kustantaa ja aukioloaikoja? Ja jos osaisi vielä arvostella laitteiden tason ja monipuolisuuden niin olisin erittäin kiitollinen.

Liikuntamyllystä, Helsingistä löydetty Ipod touch. Palautin kyseisen soittimen info -pisteeseen:) Löytyypi sieltä sitten tarkemmilla yksityiskohdilla kerrottuna.

Oon muuttamas helsinkiin (Sörnäisiin) nyt 2 viikon sisällä ja nyt kaivattais suosituksia jostain hyvästä salista, itsellä mielessä käynyt GB Gym/Mayors, mutta kun ei osaa päättää :)

Löytyisiköhän täältä vastausta. Eli Helsinkiin muutto on edessä, ei minkäänlaista kokemusta kaupungin saleista tähän mennessä. Harjoittelu on crossfit-tyyppistä, eli haussa olisi sali, jossa levytankoja, leuanvetotanko kenties jopa juoksumahdollisuus (kahvakuulista ehdotonta plussaa) - miten esimerkiksi Töölön kisahalli?

Crossfit Helsingin salilla tulee varmaan käytyä peruskurssi, mutta opiskelijalla ei ole budjetista irroittaa tuollaisia kuukausimaksuja. Lisätään siis vaatimuslistaan edullisuus.

Töölö Gymillä(Pohjoisella Hesperiankadulla) on kuulia kattava setti ja nykyään löytyy kolmiokahvallisen lisäksi kisamallin kuulia 2*24kg, 2*28kg, 1*40kg ja 1*48kg. Näiden lisäksi siis kaikkia kokoja löytyy. Tankoja ja levypainoja piisaa ja ovat kuulien kanssa samalla puolella, joten ristiin treenailukin onnistuu(paitsi ehkä ruuhka-aikaan...). Ei ehkä täydellien sali, jos aikomuksena vetää puhtaasti crossfit- tyylistä, mutta kannattaa ainakin käydä tutustumassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen muuttanut Lohjalle juuri, eikä ole kaupungista sen enempää tietoa. Löysin netistä kuntosaleja vaikka millä mitalla..

Mutta tarkoituksena olisi löytää edullinen paikka, johon pääsisi mätkimään säkkiä oman mielen mukaan. Onko kenelläkään tietoa hyvästä paikasta ? Onko esimerkiksi Tennariksi kutsutussa paikassa mahdollista mennä vapaasti potkimaan säkkiä? Monessa kuntosalissa on varmasti jokin pieni säkki, mutta tarkoitus olisi löytää jokin hyvä paikka potkia

Olen harrastanut kamppailulajeja vuosia, mutta tarvitsisi kohottaa kuntoa säkin kanssa, ennenkuin uskallan kamppailu treeneihin...

Mitäs saleja löytyy Järvenpäästä? Uimahallilla olen käynyt, mutta usein vaan on ihan täynnä ja kaikki paikat varattu. Eli ihan sellainen perus-hyvä-sali hakusessa, ei mielellään kovin kallis.

Onks kellää tietoa/kokemusta Vantaan Lets Go Centeristä? Muutin just Pähkinärinteeseen ja pitäs hyvä sali löytää täst lähettyviltä.

Jos jollakulla on hyviä vinkkejä Tampereelta Hatanpään alueella olevista saleista niin otan kiitollisena vastaan.

Nekalassa toimiva HH Gym on ainakin minun mieleen ollut. Sali on 24h auki, ja sisaan paasee avainkortilla. Omistajat ovat ystavallisia ja yleensa antavat alennusta hintoihin. Salilta loytyy seka laitteita, mutta myos kunnolla kasipainoja, 3x penkkipunnerruspenkki, kyykkytelineet ym. Lisaravinteita myydaan myos toimistosta tukkuhintaan. Asiakaskunta on aika laaja, joten sekaan kylla mahtuu.

Pukuhuoneista loytyy suihkut ja saunakin salilta loytyy. Myos keittio on kaytettavissa.

Mitäs saleja löytyy Järvenpäästä? Uimahallilla olen käynyt, mutta usein vaan on ihan täynnä ja kaikki paikat varattu. Eli ihan sellainen perus-hyvä-sali hakusessa, ei mielellään kovin kallis.

Järvenpäästä löytyy viime syksynä myös kuntosalin avannut Sisu Gym Metallimiehenkadulta, eli aikaläheltä uimahallia. Avainkortilla käytössä 24/7, ja ei varmasti ole kallis :D Suosittelen käymään testaamassa.

Kiinnostais vertailu Seinäjoki Finnbody vs Liikuntakeskus Pulssi/sun gym? Tuosta Finnbody (ent. everybodys gym) löytyikin juttua, tosin sekin nyt 4 vuoden takaa jo. Tarkoitus olis hommata jäsenyys jompaan kumpaan, mutta taustatyötä tässä nyt teen että kumpiko olis parempi vaihtoehto :) Teen tottakai tutustumiskäynnit molempiin mutta ei yhdestä kertaa vielä saa kaikkea irti :D

Onko kukaan kokeillut Oulussa kuntokeskus Liikkua? http://www.liikku.fi/

Ostin tuonne liikkuun tuon kuukausikortin, 29e/kk (+29e ekasta maksusta, hallintokuluja), tasoon nähden halpa hinta! Löytyy kaikki vekottimet, sekä lämppärilaitteet esim. cross-trainerit, juoksumatot ja kuntopyörät. On ehkä kuitenki vähän "fiinimpi" paikka eli panostettu sisustukseen ja viihtyvyyteen mutta ei taija olla rautaa niin paljoa ku näissä perinteisissä hikipajoissa. Mutta ainakin mulle, aloittelijalle iha passeli paikka :)

+Paljon laitteita
+Hinta/laatu
+Viihtyvyys

-Aika paljon porukkaa yleensä(tosin varsin tilava, ei yleensä ruuhkaa)
-Ei saunoja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom