Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olisikos kellään ehdottaa Espoossa tai edes lähiseudulla hyvää salia, jossa pystyisi tekemään kyykkyä, rinnallevetoa, maastavetoa ym. painonnostoliikkeitä vapailla painoilla? Eli pehmustetut levyt, nostolava ja power rack pitäisi olla. Muulla ei ole niin väliä. Alkaa hajottaa kun tuo Kannusillan sali on niin usein suljettu syystä tai toisesta. Minkälainen on esim. Blue Fitness Otahalli?

Blue Fitnesillä oli aikoinaan kunnon painonnostovehkeet, mutta sitten sieltä lähdettiin häätämään isoja miehiä pihalle ja vapaiden painojen tiloja karsittiin huomattavasti. Jo ennen sitä alettiin mm. huomautella painojen pudottamisesta rinnallevedon jälkeen. Siihen ei kuulemma ole mitään tarvetta ja se rikkoo lattian, vaikka siellä olikin pehmustettu lava ja levyt. Nykyään koko salia ei ole tuolla nimellä olemassa vaan se on Forever Otaniemi, mutta en jaksa uskoa, että se olisi muuttunut takaisin painonnostoystävälliseksi.

Nykyään koko salia ei ole tuolla nimellä olemassa vaan se on Forever Otaniemi, mutta en jaksa uskoa, että se olisi muuttunut takaisin painonnostoystävälliseksi.

Mitä mä olen kuullut, niin mesta ei todellakaan ole "painonnostoystävällinen", vaan konehelvetti ja muutenkin perseestä.

MohiZ: Classic vastaa muuten vaatimuksiasi, mutta nostopaikat sen verran ahtaita, että tila ei oikein riitä liikkeisiin, joissa vaaditaan esim. painojen tiputtamista kovin korkealta. Myös Olariumissa kuuleman mukaan asiallinen vapaapainopuoli, itse en ole testannut.

Mitä mä olen kuullut, niin mesta ei todellakaan ole "painonnostoystävällinen", vaan konehelvetti ja muutenkin perseestä.

MohiZ: Classic vastaa muuten vaatimuksiasi, mutta nostopaikat sen verran ahtaita, että tila ei oikein riitä liikkeisiin, joissa vaaditaan esim. painojen tiputtamista kovin korkealta. Myös Olariumissa kuuleman mukaan asiallinen vapaapainopuoli, itse en ole testannut.

Olariumissa levypainot on metallisia, minkä vuoksi niitä ei oikein voi tiputella, vaikka siellä nostolava onkin. Muuten kyllä pystyisi siellä käymään, mutta rinnallevedon tekeminen muodostuu hankalaksi.

Entäs onko kellään kokemuksia Gym Voimapuodista?? - Se sijaitsee Pitäjänmäessä, mutta kyllä sitä vähän kauempanakin vähän aikaa voisi käydä. Lähinnä, että kehtaako sinne tällaisen kynäniskan mennä?

Entäs onko kellään kokemuksia Gym Voimapuodista?? - Se sijaitsee Pitäjänmäessä, mutta kyllä sitä vähän kauempanakin vähän aikaa voisi käydä. Lähinnä, että kehtaako sinne tällaisen kynäniskan mennä?
Ihan samanlaisia kynäniskoja siellä käy kuin muuallakin + muutama vähän isompi karju. Puodissa on muutama pehmustettukin kiekko, hyvät tangot ja nostolava.

Mimmoset salit Kuusankoski/Kouvola on?

Muuton myötä vaihtuu salipaikat. Sali hommistakin yli vuoden tauko mutta nyt ajattelin aloittaa taas uuden elämän. : D

ite asunu poris vuoden ja käyny koko sen ajan stadionilla. ILMAINEN ja juuri semmonen perussali. Sopii ainakin meikäläiselle helvetin hyvin.
edit miksei mulla toimi tuo "vastaa lainaten" linkki? Mut tää oli siis daddaraalle vastattu, ainoastaan kk myöhäs tosin.

Kertokaas Vaasassa sali jossa magnesium pöllyää, pieni kolistelu maastavedossa sallittu ja suuri plussa on powerrack. Onko esim. uimahallin tai hietalahden kuntotalo tälläinen? Sopisi nimittäin parhaiten dubjettiin

Mimmoset salit Kuusankoski/Kouvola on?

Muuton myötä vaihtuu salipaikat. Sali hommistakin yli vuoden tauko mutta nyt ajattelin aloittaa taas uuden elämän. : D

Kyllä voin ehdottomasti suositella (Kouvolan) jäähallin painonnostotilaa. Saa retuuttaa isompiakin painoja rauhassa, tilaa on todella runsaasti mutta myös peruslaitteet löytyvät. Puoli vuotta maksaa 40e.

Löytyisiköhän täältä vastausta. Eli Helsinkiin muutto on edessä, ei minkäänlaista kokemusta kaupungin saleista tähän mennessä. Harjoittelu on crossfit-tyyppistä, eli haussa olisi sali, jossa levytankoja, leuanvetotanko kenties jopa juoksumahdollisuus (kahvakuulista ehdotonta plussaa) - miten esimerkiksi Töölön kisahalli?

Crossfit Helsingin salilla tulee varmaan käytyä peruskurssi, mutta opiskelijalla ei ole budjetista irroittaa tuollaisia kuukausimaksuja. Lisätään siis vaatimuslistaan edullisuus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nurmijärveltä sali hakusessa

Sali hakusessa NURMIJÄRVELTÄ! Elikkä onko täällä olemassa kunno salia missä paska haisee ja ei tarvii laittaa tukkaa jigii ku lähtee reenaa vanhoissa kollege housuissa. Pitäs syksyks löytää kunno mieste sali! En tolla haulla sitte löytäny minkää laisia hakutuloksia......

Kertokaas Vaasassa sali jossa magnesium pöllyää, pieni kolistelu maastavedossa sallittu ja suuri plussa on powerrack. Onko esim. uimahallin tai hietalahden kuntotalo tälläinen? Sopisi nimittäin parhaiten dubjettiin

Ehdottomasti Wasa Gym House. Löytyy rautaa niin ettei varmasti lopu kesken, mankkaria saa käyttää ja rymistelyä ei katota kieroon. Eikä hintakaa kenenkää taloutta varmaan kaada..

intrigantti hei. tuolla töölössä on semmone sali kun punttis. kahvakuulia löytyy 40kg asti ja leuvanveto tangot, säkit sun muut. hieno paikka vaikka onkin vanhassa pommisuojassa. 40e kuukaudess ei ole paha hintakaan. oksasenkadulla tuo sali sijaitsee. katos tuolta http://www.punttis.com/

Tampereelle ois nyt tarkoitus päästä muuttamaan. Mitä salia Tampereen sakki suosittelis tämmöiselle kaverille jolla on CBB lavat tähtäimessä? Plussaa tietenkin ois että salilla ois vähän samanhenkistä sakkia. Tietenkin salillakin sais olla kunnon laitteet ja reilu valikoima mm. käsipainoja.

Mitäs pakkikselaiset on mieltä Tampereen Syke:stä? Maantieteellisesti ihanteellinen mutta entäs muuten? Ei vissiin hc-jätkien suosiossa mutta itekin oon normi jamppa.
Kokemuksia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom