Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko Kittilässä minkäänlaista salia olemassa? Selailin kittilän kunnan sivuja, ja yritin nettihakua käyttää mutta mitään en sieltä löytänyt..

Onko Kittilässä minkäänlaista salia olemassa? Selailin kittilän kunnan sivuja, ja yritin nettihakua käyttää mutta mitään en sieltä löytänyt..

On siellä yksi "sali". 17 laitetta joista 10 on kuntopyöriä ja loput on ilman-paineella toimivia reiden ojennus/koukistus,nivuslaite,pakaralaite ja yksi penkkikone ja hauiskone.....eikä vapaita painoja ollenkaan.

Suosittelen käymään Sirkan saleilla.

Pitäisi löytää sellainen sali Helsingistä, jossa on glute ham raise ja reverse hyper masinat. Mieluiten ei-pakkojäsenyys sali. Mahdoton tehtävä? Kiitos jo etukäteen, jos jollain on antaa vihjettä.

Olen menossa kesäksi Sotkamoon töihin ja nyt pitäisi löytää hyvä sali Sotkamosta/Vuokatista. Vuokatin urheiluopistolla olisi ilmeisesti jonkinlainen sali, mutta ainakin pakkiksen saliarvostelun mukaan salilla on vain "pieniä" käsipainoja ja ilmanpaine vempaimia. Nämä kummatkin seikat ovat itselle pitkä miinus eikä tuo kallis hintakaan (40€/10 kertaa) paranna asiaa. Onko kellään kokemuksia muista saleista?

Mistä päin Vantaata etsit?
Koivukylän s-marketin viereen muutan. Mutta söörtsäilin pakkista ja tollanen löyty.

Vantaa Gym Club, Koivukylä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=57326
Taidan vetää tuolla tänään yhden reenin ja katsoa millainen mesta on. Samalla kun tuollapäin kerran olen liikkeelläkin.

Kai se ainakin on testauksen arvoinen paikka? Onko muita mestoja lähettyvillä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oulaisiin melko varmasti muutto tässä piahkoin, onko kenelläkään tiedossa hyvää salia siellä, tai onko siellä ylipäätänsä kuntosaleja? :) Pikaisella googletuksella näyttäisi ainakin pari salia olevan, Monitoimihallilla Kotimarjalankadulla, sekä Palloiluhallilla Oulaistenkatu 58:ssa. Kellään kokemuksia noista?

Joensuun kuntosalit

Joensuuhun muuttaneena kaipaisin vinkkejä hyvistä saleista. Tuon "Fittarin" arvion jo luinkin ja oli aika rankkaa kritiikkiä. Ei sinne siis.
Vaatimuksia salille ovat: kohtuuhintaisuus (sopii opiskelijalle), yleinen siisteys, toimiva ilmanvaihto ja tietysti toimivat ja monipuoliset laitteet.

Minulla on molemmista.

Palloiluhallin sali on ihan OK. Liityt vaan Oulaisten voimalijoihin niin saat todella edullisen
vuoron. 6 krt viikossa ,muistaakseni vain jotn 30 e vuodessa.

Sali ei ole mikään siisti ,mutta mielestäni sieltä löytyy kaikki tarvittava.
MItään hilavitkuttimia ei ole.
3 penkkiä,2 kyykky paikkaa, riittävästi käsipainoja , hyvät ylä/ala taljat , ristitalja,
Prässi,hack,etu ja takareisi kone, selänojennuspenkki,smith tanko,2 vatsakoetta,ymss.

Monitoimihallin salia en suosittele. Kysele vaan lissää. Mistä muuten muutat?

bb-gym on yks harkittavissa oleva vaihtoehot:)

vuoden siellä käyneenä voin sanoa SUOSITTELEN:D

Bb Gymissä kk-hinta 39e, jos ottaa suoraveloituksella. Tuon halvemmalla ei kyllä taida käydä missään - täytyy ottaa harkintaan. Toivottavasti ei ole erikseen korkeita liittymismaksuja.
Löysin myös yhden CMS-salin, mutta ne taitaa olla vähän hinnakkaampia. Mulla oli lisäksi aikaisemmin vaikea päästä eroon jäsenyydestä.

Löysin myös yhden CMS-salin, mutta ne taitaa olla vähän hinnakkaampia. Mulla oli lisäksi aikaisemmin vaikea päästä eroon jäsenyydestä.

Kuulostaa pahalle, ite kans just tota katellu, mutta jos joutuu hirveeseen paperisotaan, että pääsee jäsenyydestä irti, niin ei kiitos.

Bb Gym ollu vahvassa harkinnassa, mutta pitää vielä tutkailla muitakin vaihtoehtoja. Onhan tässä vielä omalla kohalla kesä aikaa miettiä..

Ei ole BB:lle mitään erillisiä liittymismaksuja, ainoastaan sitoudut 6kk ajan maksamaan sen kuukausimaksun suoraveloituksena. Jos lopetat ennen 6kk niin joudut maksamaan käymiesi kuukausien suoraveloitushinnan ja tavallisen kuukausihinnan erotuksen, eli taitaa olla 10€ per kk.

Kaiken kaikkiaan ihan hyvä sali, laitteet pidetään ihan hyvin kunnossa ja sali on siisti. Lukollisia loksuja löytyy pukuhuoneesta, kuten myös sauna. Vapaita painoja salilta löytyy tarpeeksi ja kaikenlaisia vehkeitä ihan kiitettävä määrä. Käsipainoja riittää 60kg asti, joka on sinällään pieni miinus, voisi siellä olla vaikka jotkut kasattavat, mihin saisi enemmän painoa. Pienenä miinuksena on mainittava myös hieman eriskummalliset treenaajat, joihin välillä salilla törmää. Siellä lueskellaan lehteä ja istutaan jossain laitteessa ikuisuus ja viedään laitteista levypainoja, kun oot itse taukoa pitämässä. Mutta kait näitä jokaisella salilla on. Hintaansa nähden kuitenkin vallan hyvä sali lähellä Joensuun keskustaa.

Minulla on molemmista.

Palloiluhallin sali on ihan OK. Liityt vaan Oulaisten voimalijoihin niin saat todella edullisen
vuoron. 6 krt viikossa ,muistaakseni vain jotn 30 e vuodessa.

Sali ei ole mikään siisti ,mutta mielestäni sieltä löytyy kaikki tarvittava.
MItään hilavitkuttimia ei ole.
3 penkkiä,2 kyykky paikkaa, riittävästi käsipainoja , hyvät ylä/ala taljat , ristitalja,
Prässi,hack,etu ja takareisi kone, selänojennuspenkki,smith tanko,2 vatsakoetta,ymss.

Monitoimihallin salia en suosittele. Kysele vaan lissää. Mistä muuten muutat?

Muutto Helsingistä, tosin en ehtiny siellä viihtyä ku muutaman kuukauden. Tätä ennen Oulussa asustelin vuosia. Vaikuttaa juuri minun tyyliseltä tuo palloiluhallin sali, siellä tulen suurella todennäköisyydellä käymään.

Onko mitenkä helppo prosessi liittyä Oulaisten voimailijoihin? Tuo 30€ vuodessa kyllä olis jo ihan naurettavan pieni summa, ennen olen maksanut tuon summan jo kk:ssa. Miten suuret hinnat siellä suurinpiirtein sit on ilman tuota voimailijoiden etua?

Suositut

Back
Ylös Bottom