Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Riippuu, mitä haluaa. Mustankallion tunneliin pääsee painonnostoseuran jäsenmaksulla treenaamaan muistaakseni 60€/vuosi. Lotilan koulun sali on ilmainen. Ja sitten on vielä tuo, taitaa olla kaupallisista saleista halvin? http://www.makenfitnesscenter.fi/main.php

Käy katsomassa vaikka kaikki, kaikilla saleilla pystyy treenaamaan, riippuen omista mieltymyksistä.

Oulunhallissa salilla treenavat, kertokaan mitä kellonaikoja kannattaa vältellä, että ei joutuisi pahimpaa ruuhkaan viikolla tai viikonloppuisin. :)

Kauhavalta kuntosali

Olen menossa muutamaksi kk duuniin Kauhavan suunnalle ja
kuntosali pitäisi löytää sieltä suunnalta?

Sali82, Gym2000, Motivus Centrum, M&M, Kupittaa, kaikilla reenaa.
Kerro preferenssit, niin valinta helpottuu. Kun kerran pakkiksella äriset, niin varmaan listan kahdesta ensimmäisestä tai viimeisestä löytyy valintasi. Mitä luultavimmin Sali82:sta.

Olisko Hämeenlinnassa voimanostosalia. Siis sellasta missä ei oo juoksumatto/telkkariyhdistelmiä vaan rautaa, hikeä ja tuhnupieruntuoksua.

Helsingin ydinkeskustasta pitäisi löytää 24h vuorokaudessa auki oleva sali. Pitäisi päästä käymään esim. töiden jälkeen klo 4.00 aamuyöllä.

Tuolla edellisellä sivulla olikin jo kyselty Joensuun saleista, mutta vastauksia on vähänlaisesti... Joten uudestaan. Olen hetkisen jo täällä asustellut mutta en ole treenannut vuosiin. Mitäs kaikkia saleja täältä löytyy? Edulliset etenkin kiinnostavat, opiskelija kun tällä hetkellä olen ja näillä näkymin pian työtön. Punttipoikien Noljakan salilla olen joskus aikoinaan pyörähtänyt ja oikein mainiolta vaikuttaa muuten paitsi että on hiukan etäällä kun itse asun Rantakylässä. Että jos olisi jollain antaa vinkkiä tältä suunnalta kohtuuhintaisista punttisaleista? Vaatimustaso on vaatimaton kunhan perusliikkeitä pääsis vapailla painoilla vääntämään.

Tai laittakaa linkkiä aikaisempiin keskusteluihin, en ole ihan kaikkea kerennyt lukemaan kun uusi olen täällä...

Tere!Tietääkö kukaan et tuleeko kangasalle prisman lähelle ku on rakennettu uus ns kauppakeskus johon tulee ainakin tokmanni,niin samaan rakennukseen punttisali?kuulin vaan huhuja ja ois kiva tietää onko huhuissa perää.kiitos vinkeistä!hyviä treenejä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minkäänlaisia kokemuksia Töölön urheilutalon salista? Askeettisuutta haetaan. Hot gym on muuten kova paikka, mutta ahdas ja varattu jatkuvasti.

Laitetaas nyt tännekin tiedustelua, eli käykös kukaan foorumilainen Leppävaaran Finnbodylla? Onko mistään kotoisin? Olen aiemmin käyny Hot gymillä ja Töölössä, millainen noihin verrattuna?

Saleja jämsästä

Löytyykö Jämsästä millaisia saleja? Tammikuussa pitäisi vierailla siellä 2kk ja joku mesta pitäisi löytää. Haen salia jossa enemmän rautaa, kuin muovia ja paineilmaa. Mielummin mankkua lattialla, kuin koristekasveja nurkissa. Mielummin hiki ja tuhnut, kuin hajuvesi. Eli löytyykö sopivaa :whip::mestaa?

Missään muulla salilla en ole sielläpäin käynyt kuin Jämsänkosken uimahallilla toissapäivänä. Siellä oli ainakin rautaa, power rack (ahdas), penkki ja leuanvetotanko, joten hyvän treenin sai aikaiseksi. Bonuksena sauna oli kuuma ja järveen pääsi vilvoittelemaan.

Parolan kuntoklubi ? KETÄ siellä käy :D ? no mä

Löytyykö Virroilta kunnollista salia? Äsken tulin tuosta liikuntahallin (whatever, sijaitsee kuitenkin tuossa AMK:ta vastapäätä) salilta, ja se oli kyllä... uskomaton. Älyttömän pieni, laitteita vähän ja nekään eivät toimineet. Kai ne ihmiset tälläkin paikkakunnalla salilla käy?

Suositut

Back
Ylös Bottom