Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Löytyykö Jyväskylan keskustasta halpaa ja myös hyvää salia? (opiskelu rajoitteiselle, lue: köyhälle)

:wall: :nolo:
Miilukadulle olen muuttamassa. Se taisi olla Peurasaaressa tai jossakin vastaavassa(?) amk terveys alan yksikköön olen menossa opiskelemaan. Siellä pitäs olla joku sali, mutta sen käyttö mahdollisuuksista en vielä tarkalleen tiedä. Tuo sauvosaaren kenttä varmaan aika lähellä meidän koulua, kun sekin sijaitsee sauvosaaressa. Jospa mä sinne löytäisin joskus. :)

oot varmaankin jo salin löytäny.. heh.. tulipas luettua pikkasen vanhoja viestejä:9

Viimeksi muokattu:
No jumalauta, eikö joensuusta mitään saleja löydy, vai?

ladyline aukeaa vissiin kohtapuoliin. :D

No ei, onhan niitä esim. fittness löytyy siihtalasta, aivan ok paikka.
BB-GYM linnunlahdelta. Tuosta salista ei kauheesti kokemusta, hieman enempi taitaa olla voimailijoita.
Noljakassa on sitten punttipoikien sali. On hieman keskustasta matkaa mutta sali on suht edullinen verrattuna edellisiin. (luulisin)

ladyline aukeaa vissiin kohtapuoliin. :D

No ei, onhan niitä esim. fittness löytyy siihtalasta, aivan ok paikka.
BB-GYM linnunlahdelta. Tuosta salista ei kauheesti kokemusta, hieman enempi taitaa olla voimailijoita.
Noljakassa on sitten punttipoikien sali. On hieman keskustasta matkaa mutta sali on suht edullinen verrattuna edellisiin. (luulisin)

Joo, tuo ladyline kuulostaa tosi houkuttelevalta.:D Ja tätä vissiin tarkotit fitnessillä: http://www.fittari.fi/ ? Miten tuolla vapaiden painojen kanssa?

Kyllä tuolla on kaikki tarpeellinen ja paljon ylimääräistäkin kp.t 3-50. Parit kyykky/mave paikat kaks penkkiä,vinopena,hackki.prässi.
ylä,ala,ristikkäistalja. Muistaakseni kolme kulma tankoa yms.
Laitteet on suht uusia ja kunnossa. Niin ja just tuli ilmastointi tuonne.
Ite oon käyny tuolla jo muutaman vuoden ja kyllä siellä treenaa hyvin ja monipuolisesti.

Kyllä tuolla on kaikki tarpeellinen ja paljon ylimääräistäkin kp.t 3-50. Parit kyykky/mave paikat kaks penkkiä,vinopena,hackki.prässi.
Ite oon käyny tuolla jo muutaman vuoden ja kyllä siellä treenaa hyvin ja monipuolisesti.

Mitä salia tässä tarkoitat?

Jees, tuohan kuulostaa oikein buenolta, pitää käydä ainakin tutustumassa ko. paikkaan..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tietääkös kukaan mimmonen tilanne on ton Tapiolan Tuulimäen kanssa? Kävin siellä jokunen aika sitte, mut kuntosali ei ollu käytössä vaikka Tuulimäki itse oli auki. Pääseekö sinne salille nyt treenaamaan?

Löytyykö Jyväskylan keskustasta halpaa ja myös hyvää salia? (opiskelu rajoitteiselle, lue: köyhälle)

Tuo sportlight mitä sinulle jo mainostettiin on kyllä ihan käypä.
Voin suositella myös hinnan puolesta Kuokkalassa olevaa Topshapea.
Itse käyn Hippoksella monnarin puntilla, joka on myös aivan samaa hintaluokkaa.

En jaksanu selata koko ketjua läpi, kun noita sivuja on niin tuhottomasti.
Eli Vantaan kartanonkosken lähettyvillä hyviä saleja.
Näyttäs siltä, että siellä tulee nyt pyörittyä jonkin verran kuukaudessa.
Ois hyvä päästä treenaileen...

Suositut

Back
Ylös Bottom