Sen ja sen kaupungin salit tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pössö sanoi:
Muistaakseni Rajatorpan Nesteen vieressä on joku sali...Nesteen kohdalla tien toisella puolella. Tie on Rajatorpantien suuntainen tie, en muista nyt tien nimeä.

Jep, joku let's go center tjsp...pitää kysästä hintaa ap-kortille. Mutuna vaan heittäisin, ettei lukeudu hakemaani "kohtuuhintaan" ?

Kun esim. Sellon elixiaan sellanen maksais 51€ (kokopäivä 67€), tosin sisältää kaikki mahdolliset jumpat etc. - turhia mulle, kun salille menen vaan nostamaan rautaa... :)

Löytyisköhän Espoon Lippajärven läheltä jotakin käyttökelpoista salia? Pari kertaa tarvisi salille päästä kun Lippajärvellä käväisen, joten kertamaksun tulisi ollu suhteellisen kohtuullinen.

Minne hittoon täällä Oulussa nyt luunsa kyöräisi? En halua enää ikinä minnekään Ladies Only - lärpättimeen.

Alueelta Keskusta-Heinäpää-Mikävaan. Mielellään paikka jonne saa itsensä magneettiraidan tai vastaavan avulla ujutettua sisään aikaisin ja myöhemminkin.

Löytyisköhän Espoon Lippajärven läheltä jotakin käyttökelpoista salia? Pari kertaa tarvisi salille päästä kun Lippajärvellä käväisen, joten kertamaksun tulisi ollu suhteellisen kohtuullinen.

Hmm.. Laaksolahden urheilupuistossa on legendaarinen sali.. Pieni kuin mikä, kohtuu paljon vapaata romua, vähän laitteita ja aika usein tupaten täynnä jengiä.. Se on kaupungin sali ja on rehellisesti sanottava, että aika vähän noita kaupungin äijiä kiinnostaa onko jengi ostanut kortin vai ei..

Viherlaaksosta löytyy Fysiosporttis.. Hmm.. Kallis.. Vähän huonosti hoidettu.. Davidin koneita & vitkuttimia.. Paljon peilejä.. Kertamaksu 10 € :hyper:

Lähderannassa on kaupan alakerrassa kanssa kaupungin sali.. Mulla ei vaan oo mitään tietoa miten siellä valvotaan tota kortti politiikkaa.. Mun kokemukset tosta salista ei oo mitkään ihmeelliset.. Saliin kuljetaan jumppasalin läpi ja "sääntö" on että kun tunti on kesken niin et sää mennä jumppasalin läpi.. Eli treenaat joko tunnin tai kaksi..

Muita mestoja ei oikeen tuu mieleen.. Toivottavasti tästä oli apua..

onkohan taivalkoskella minkään valtakunnan salia olemassa? Sinne pitäis muuttaa elokuussa yheksäksi kuukaudeksi asustelemaan ja olis ihan kiva käydä salillakin siellä.

Tietääkö joku onko Joensuussa ilmaista salia. Tarkoitan lähinnä onko ja jos on niin missä päin Joensuuta kunnan ylläpitämää salia

Mä kyselisin vaan semmosta että onko tääl ketään kuka treenais kuusamos, jos löytyy tyttöjä/naisia niin ilmoittautukaa rohkeesti. Oon ite loman aikana kuusamos..

Minne hittoon täällä Oulussa nyt luunsa kyöräisi? En halua enää ikinä minnekään Ladies Only - lärpättimeen.

Alueelta Keskusta-Heinäpää-Mikävaan. Mielellään paikka jonne saa itsensä magneettiraidan tai vastaavan avulla ujutettua sisään aikaisin ja myöhemminkin.
Pt-gym ja kuntoykkönen ainakin aukeavat magneettikortilla millon vaan, sittenhän on tuo pyrkkä, halpa kaupungin sali myöskin suurinpiirtein heinäpäässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Reilu 4 vuotta on tullut treenattua Ideal Fitissä = Eira Gymilla. Pieni on ja pirun matala (Ei mahdu tanko suorille käsille 20kg levyjen kanssa :)) Enkä edes kuseta.

Aiemmin oli aika hyvin kaikki olennainen kalusto valikoimassa. Kuukausi sitten turot otti ja romutti suuren osan vanhasta kalustosta, mm. vinopenkki lähti eikä uutta tule. Kysyessä asiaa sanoivat "joo, monet sitä on kaivannu, mut ei sitä takas tuoda". Tilalle ostettiin setti Technogymin sohvia, joissa voi lukea Gloriaa ja heilutella jalkoja. Melkein kaikki oikeaan treeniin tarkoitettu on sullottu pieneen nurkkaan, joten treenaaminen on ihan kun jossain pyörävarastossa.

Itselle sijainti on silti kaiken a ja o, ja kun duunissa menee joskus lähemmäs ysiä, niin jäis välillä käymättä ellei olis parin minuutin päässä.

Finnbodya oon kyllä viimeisen kuukauden harkinnut vakavasti, tuo vinopenkki kun on sellainen kapistus, jota ilman en tule toimeen.

Pt-gym ja kuntoykkönen ainakin aukeavat magneettikortilla millon vaan, sittenhän on tuo pyrkkä, halpa kaupungin sali myöskin suurinpiirtein heinäpäässä.

Mää oon niinku niiiin kiitollinen :) Kuntoykkösen olemassaolosta en ole edes tiennyt aiemmin.

Olisko kenelläkään suositella hyvää salia Nokialta?
Ollaan muuttamassa sinne piakkoin, eikä viitsis käydä Tampereella salilla, jos vaan lähempää löytyis sopiva.
Pahoittelen valmiiksi, jos joku on jo hienot arvostelut kirjoittanut, mutta haulla ei löytynyt kuin puhelimiin liittyvää juttua... :rolleyes:

Ois joensuuhun muutto edessä elokuun lopussa, ja pitäisi saada vähän tietää minkälaisia saleja keskustan lähettyvillä sijaitsee, ja mitä porukka suosittelee?

Voi olla, että on mainittu jossain aiemminkin, mutta sivuja on tosi paljon.
Parisen vuotta sitten kerrottiin, että jossain Härmän/Kyrönmaan suunnalla kohtuullisen lottopotin voittaja aikoi käyttää osan miljoonistaan varsin kunnianhimoisen salin perustamiseen. Sen jälkeen en ole kuullut asiasta mitään.
Onko suunnitelmasta tullut totta, ja jos on, missä sali on? Olisi kiva käydä katsomassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom