Selkä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkä ongelma on se että minulla on hitusen oikea käsi lyhempi vasenta mutta ei paljoa ja selän oikea latsi on puolet isompi kuin vasen ja ärsyttävintä onse että oikean puolen latsi jännityykin eri lailla ja ottaa paremmin hittiä selkäreenissä.
Olen tehny ala-taljaa yätäljää eteen ja taakse , eli olisko mitään liikettä mita voisi teha yhdellä kädellä selällä.Olisko olankohautukset käsipainoilla eiko sekin liike ota kanssa toho sivuselkää tossa latsien kohalla.

Kiitos!

vipuvarsisoutua tai ylätaljaakaan ei oo mahoton tehä yhel kädel

Toi kulma soutu on niin vaikea tehä ja varsinki kässäreilla mutta toi pitaa laittaa mielee toi alatalja ikina tullu ajatelleeks sillä saa varmaa hyvän tuntuman latsii kiitos pakko huomenna testaa salilla

Joo sillä yhden käden alataljalla saa kyllä hyvän tuntuman latsiin. Itse ainakin saan aika helposti tehtyä sitä käsipainokulmasoutua. Jos et tiedä sitä tekniikkaa, niin siinähän tuetaan toinen jalka penkilla, samanpuolinen käsi tueksi samalle penkille, vastapuolen jalka maahan ja jäljelle jäävässä raajassa roikutat sitä painoa ja revit sen sitten ylös.

Joo sillä yhden käden alataljalla saa kyllä hyvän tuntuman latsiin. Itse ainakin saan aika helposti tehtyä sitä käsipainokulmasoutua. Jos et tiedä sitä tekniikkaa, niin siinähän tuetaan toinen jalka penkilla, samanpuolinen käsi tueksi samalle penkille, vastapuolen jalka maahan ja jäljelle jäävässä raajassa roikutat sitä painoa ja revit sen sitten ylös.

No Kylla sen osaanki sitte joo kiitos teille nytte saan vasemman tasoihin jee kiitokset:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom