selkä rikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caane
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
eli otsikon mukaisesti on selkä rikki.... tabuja (Tramal + joku toinen kolmio tabu) on vedetty kohta viikon verran putkeen... selkä on heti lapojen alapuolelta kipeä niin että tuntuu kuin lihat ois irti luista... kipu tuntuu varsinkin kun rupeaa eteenpäin taivuttamaan selkää

huvittavinta tässä on se että selkä meni rikki ilman nostamista vain pelkässä eteenpäin venyttämisessä

kysymys kuuluukin että kuinka kauan on yleensä kestänyt ennen ku on päässyt treenaamaan kun selkä on paukahtanut?

tarkotus olisi jättää vedot ja kyykky väliin, mutta muut treenit olisi kiva päästä vetämään.

ja lekurista sen verrran että menen sinne Tiistaina kun tabut loppuu.... pitää nääs saada lisää nappeja tulevan varalle (muusta syystä en arvauskeskukseen mene)

jaa'a, kesto voi olla päivästä vuoteen, riippuen kuinka pahasti ja mitä on hajonnu. Suosittelen yrittämään lähetettä erikoislääkärille tai nopeammin, menemällä yksityiselle lääkäriasemalle. Hinta minkä yksityiselle joutuu maksamaan on varmasti sen arvoinen

Originally posted by JohnnyB
jaa'a, kesto voi olla päivästä vuoteen, riippuen kuinka pahasti ja mitä on hajonnu. Suosittelen yrittämään lähetettä erikoislääkärille tai nopeammin, menemällä yksityiselle lääkäriasemalle. Hinta minkä yksityiselle joutuu maksamaan on varmasti sen arvoinen

ei oo työttömällä varaa noihin yksityisiin.... pitää vaan toivoa että selkä paranee.... jos vaikka pitäs vielä pari päivää taukoa ja lähtis sitten koittamaan treeniä (ei enään hengittäminen satu ilman tabuja joten eiköhän se ole paranemaan päin)

Pidä vaikka viikko kaks taukoa ja lähde vasta sitten treenailemaan kun on kunnolla parantunut. Keskustele myös hoitavan lääkärin kanssa mahdollisuudesta jatkotutkimuksiin kunnallisella puolella.

Jep, tosi on. Selän kanssa ei auta kikkailla tai saa siitä riesan loppuelämäkseen jota ei paranneta millään, ja pidentää vaan sitä taukoa minkä treeneissä joutuu pitämään.

Mulla kans meni toi selkä ihan yhtäkkiä tuossa muutama viikko sitten jumiin ja varsinkin juuri toi eteenpäin taivutus ei onnistunut ilman helvetinmoista kipua. Kävin sitten kiropraktikolla, se sano että mulla on jotkut hermot puristuksissa selästä ja tunnin ajan sitten mua väänteli jonka jälkeen toi selkä alkoi tuntumaan paremmalta heti. Kielsi vielä lopuksi selän venyttelyn kokonaan koska se kuulemma pahentaan vaan tilannetta. Eli suosittelen jonkun tommoisen luona käyntiä

Originally posted by geg
Mulla kans meni toi selkä ihan yhtäkkiä tuossa muutama viikko sitten jumiin ja varsinkin juuri toi eteenpäin taivutus ei onnistunut ilman helvetinmoista kipua. Kävin sitten kiropraktikolla, se sano että mulla on jotkut hermot puristuksissa selästä ja tunnin ajan sitten mua väänteli jonka jälkeen toi selkä alkoi tuntumaan paremmalta heti. Kielsi vielä lopuksi selän venyttelyn kokonaan koska se kuulemma pahentaan vaan tilannetta. Eli suosittelen jonkun tommoisen luona käyntiä

HEH.... vai että ei sais venytellä, no mie oon melkein joka päivä vetässy oikein kunnon venyttelyt.... no tekevälle sattuu

ja mitä tulee selkä kipuihin ni muunlaista selkä kipua olen jo aikasemmin tottunut sietämäänkin eli selkä on jo aikamoinen riesa ennestään

no se mikä ei tapa vahvistaa vaan

Suositut

Back
Ylös Bottom