Harkitsen siirtymistä kolmijakoisesta nelijakoiseen ohjelmaan. Yksi tärkeä syy tähän on treenien keston lyhentäminen, ja ajatus jalkojen jakamisesta kahdelle päivälle houkuttelee. Esimerkiksi siis näin:
1. Selkä, takareidet
2. Rinta, olkapäät
3. Etureidet, pohkeet
4. Ojentaja, hauis, vatsat
Nuo muut treenit on ihan selkeitä, mutta tuo selkä/takareidet tuottaa vähän päänvaivaa:
- Missä järjestyksessä liikkeet? Itsestä tuntuisi järkevältä aloittaa selästä.
- Jos teen sjmv:n takareisille, mahtuuko samalle päivälle mave selkäliikkeenä? Mitä tulisi ottaa huomioon? Vai pitäisikö jättää suosiolla toinen pois? Jos jätän sjmv:n pois, mitä tilalle takareisille?
- Olankohautukset voi varmaan jättää ihan viimeiseksi, tuntuisi oudolta tehdä ne esim. ennen sjmv:a.
Itse kun tätä olen pähkäillyt, tuntuisi tällainen järjestys hyvältä:
(mave)
ylätalja
alatalja
kulmasoutu kp
sjmv
reiden koukistus
olankohautukset
Näyttääkö järkevältä, vai pitäisikö muuttaa jotain? Millaisia kokemuksia/ajatuksia on tuosta mave/sjmv samassa treenissä probleemasta?
1. Selkä, takareidet
2. Rinta, olkapäät
3. Etureidet, pohkeet
4. Ojentaja, hauis, vatsat
Nuo muut treenit on ihan selkeitä, mutta tuo selkä/takareidet tuottaa vähän päänvaivaa:
- Missä järjestyksessä liikkeet? Itsestä tuntuisi järkevältä aloittaa selästä.
- Jos teen sjmv:n takareisille, mahtuuko samalle päivälle mave selkäliikkeenä? Mitä tulisi ottaa huomioon? Vai pitäisikö jättää suosiolla toinen pois? Jos jätän sjmv:n pois, mitä tilalle takareisille?
- Olankohautukset voi varmaan jättää ihan viimeiseksi, tuntuisi oudolta tehdä ne esim. ennen sjmv:a.
Itse kun tätä olen pähkäillyt, tuntuisi tällainen järjestys hyvältä:
(mave)
ylätalja
alatalja
kulmasoutu kp
sjmv
reiden koukistus
olankohautukset
Näyttääkö järkevältä, vai pitäisikö muuttaa jotain? Millaisia kokemuksia/ajatuksia on tuosta mave/sjmv samassa treenissä probleemasta?