Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by tommih
Alkanu itellä pikkuhiljaa VITUTTAA, kun ei riitä selän jälkeen voimaa hauiskääntöihin:curs:
Originally posted by Tonza
Eikös se ole kropan tapa sanoa, että habat ovat jo saaneet treeniä?
Jos tärkeintä on se, että habat tulevat treenatuksi, eikä se, että liikuttelee haboilla vähintään yhtä isoja romuja kuin joskus parhaimmillaan, niin eiköhän tuo aivan kätevä systeemi ole. Eli selkä ensin, sitten habat.
Ja habat eivät tietenkään tarvitse sen selkätreenin jälkeen vielä viittä eri liikettä, joita jokaista neljä sarjaa, vaan hiukan vähempikin riittää... ;)
Mä treenaan selkä/hauistreenissä tässä järjestyksessä:Originally posted by Ämmbee
Teen hauista melko satunnaisessa järjestyksessä, joskus selkäpäivänä joskus ei;
teen nykyään melkein ainoastaan käsipainoilla niitä haboja, ja silloin niin että korostan supinaatiota (ranteen kääntöä) mikä on hauiksen ehkä tärkein tehtävä; teen myös aika ajoin myötäotteella kulmatangolla niin että kyynärvarren lihas saa enemmän hommia... Suoralla tangolla yksi kiinnostava variaatio on etukenossa vinopenkkiin nojaten, niin että pitää jännitystä hetken.
Itse ajattelen sen näin: mitä järkeä on tehdä hauiksella samaa hommaa mitä se joutuu tekemään selkäliikkeissä?
Aika vähän tulee hauista treenattua tähän vuodenaikaan.
Tämä on miun taktiikka, jos selkäpäivänä suunnittelen tekeväni vielä hauista. Yleensä väännän yhden pitkän sarjan suoralla tangolla tai sitten käsipainolla Scott-penkissä pienehköllä painolla mutta sitten yksi tooodella pitkä sarja, väh. 20 toistoa. Sen jälkeen ei hauis jaksa tehdä enää mitään. Tämän alla on ehta leuanvetoa vastaotteella, ylätaljalla. Siinä ovat haukkarit aika paljon mukana. Olen saanut haban ja leuanvetotuloksen mukavasti kasvamaan viime aikoina.Originally posted by danielt
Vedät selkää ihna normaaliin tahtii ja katot missä kunnos sun narut on sen jäleen ja vedät vaikka vähän vähemmän haukkareita. Kyl ne siitä kehittyy.