Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä ihmettelen vähä tätä juttua, kun mä en oikeestaan pysty tota kaarta kohdistamaan ala- tai yläselkään. kun teen kaaren, niin koko selkä pyöristyy. ja jos yritän pitää alaselän suorana, niin tuntuu, että kaari jää matalaksi ja nostomatka pitenee jne. Mulla on kyllä mielestäni melko notko selkä ja harva se päivä kipuilee. Tankoa en laske napaan, mutta tohon tissien alle, melkein pallean päälle. mun rakenne on sellanen, että toi pallea on oikeastaan rintaa ulompana ja sen tietämille on aika hyvältä tuntunu jysäyttää toi tanko. kannattaisko yrittää kikkailla jotain pyyherullia tonne yläselän alle?tai onko sulla heitää jotain kommenttia asiasta?pitäskö tota selkää venytellä jotenkin tai jumppailla?jto sanoi:sanokaas, miksi sen alaselän alla pitäis olla kaari??? ei muuten pidä. sen pitää olla keski- ja yläselässä. tankoa kun ei lasketa napaan. noi pallojutut on kyllä ihan hyviä. yläselkään auttaa kaikenlaiset pyynerullat jne myös. pyri saamaan se rinta mahdollisimman ylös, äläkä yritäkään painaa alaselkää kaarelle. se vaan rasittaa rankaa liikaa.