Seinäjoelta salia?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo eli tosiaan olen muuttanut hetki sitte seinäjoelle ja ois hakusessa joku hieltä ja raudalta haiseva sali :D
Kävin tuossa urheilutalon "kuntosalilla" ja se oli aivan persieestä jos suoraan sanotaan..enemmänki jollekki naisille suunnattu..pylly lihasten kasvattamiseen

Mutta oon kohta parivuotta treenannu ja kova halu ois jatkaa eli kaikki kommentit otetaan vastaan.
Listata saa huonot ja hyvät salit ja vähän hintoja ja maksutapoja voisi kertoa, koska en pääse välttämättä joka viikko edes salille työn puolesta.
Mutta sitte pumpataan kun keretään :whip:

Ps. En ole varma tuliko tämä nyt oikeaan paikaan.

Itsekin tarvitsen toisinaan salia Seinäjoella ja tuo vaikutti huomattavasti paremmalta kuin tuo urheilutalon "sali".

Kovin konepainotteiselta tuokin kyllä näytti kuvien perusteella. Miten siellä on kyykkytelineitä/power rackejä ja löytyykö maastavetoon soveltuvaa paikkaa?

Finnbody osti paikallisen Everybody's merkillä kulkevan salin. Ei ihan keskustassa, mutta ylivoimaisesti parhaiten varusteltu ja tilavin sali seinäjoella.

Tosin kyllä hintavinkin ja sitoutumaan joutuu. Ainoa puute mitä vastaan on tullut on tanko-vinopenkin puuttuminen. Powerrack on, erillinen pieni "voimailu"tila, missä powerrack, mave/kyykkypaikkoja pari-kolme, vielä ei ole kolinasta valitusta kuulunut.

Tällä viikolla tais jopa olla avoimien ovien päivät, joten sinne tutustumaan.

ite kans suosittelen gy-maxiumia!! suhteellisen halvat hinnat ja hyvät tilat ja laitteet!! Kyllä siellä maveakin uskaltaa tehdä isommillakin painoilla.

juu ja siellä urheilutalolla on ihan vanhan ajan hieltä haiseva hyvä perussali myös. ainoat "koneet" on prässi ja ylätalja. muuten löytyy kasa muutama paikka kyykyille, vedoille yms. asialliselle tempailulle. ei siis siellä uimahallin puolella, missä on se "kuntosali" vaan urheilutalon puolella. eli keilahallin päässä portaat alas ja vasemmalle käytävän päähän.
:)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mä käyn siellä enää niin harvoin nykyään, etten ihan pysy hollilla noista remonteista, mutta toivottavasti siellä ihan oikeekin sali säilyy.

Senverran vielä tuosta voimailusta ja Seinäjoen Finnbodystä... ilmeisen suosittu paikka isojen setien nostaa rautaa voimailutilassa. Näin eilen 2x 270kg kyykyn:worship: Sitä en olekaan ennen nähnyt livenä, puhumattakaan että hyvällä "perussalilla". Huhhuh.
Itse tykkään siitä että tila ei lopu kesken ja kässäreissä riittää vaikoimaa parista kilosta alkaen yli 60kg asti. Samoin tankoja ja irtopainoja riittää. No, salimaku on aika yksilöllinen juttu joten lopetan jaarittelun tähän. :)

Senverran vielä tuosta voimailusta ja Seinäjoen Finnbodystä... ilmeisen suosittu paikka isojen setien nostaa rautaa voimailutilassa. Näin eilen 2x 270kg kyykyn:worship: Sitä en olekaan ennen nähnyt livenä, puhumattakaan että hyvällä "perussalilla". Huhhuh.
Itse tykkään siitä että tila ei lopu kesken ja kässäreissä riittää vaikoimaa parista kilosta alkaen yli 60kg asti. Samoin tankoja ja irtopainoja riittää. No, salimaku on aika yksilöllinen juttu joten lopetan jaarittelun tähän. :)

Niin, ja ilmeisesti ovat sarjojensa jälkeen niin puhki että jättävät levyt tankoon. Aika usein siellä saa tankoa tyhjätä että voi itse aloittaa treenit.:curs:

Niin, ja ilmeisesti ovat sarjojensa jälkeen niin puhki että jättävät levyt tankoon. Aika usein siellä saa tankoa tyhjätä että voi itse aloittaa treenit.:curs:

Kyllä nuo kunnon äijät vie painonsa pois, mutta muutaman kerran siellä on ollu lämmittelypainot odottamassa tangossa.

Siellä on tod näk melko paljon uusia asiakkaita, kun kaikilla ei ole vielä ihan salietiketti hanskassa, 50kg kiekkoja joskus on prässissä tms.

eikös se 100kg oo "tangon" paino ja prässissä 200kg? siitä sit lähdetään.
:)

Itte oon tuola Gym Maxiumilla käyny joka siis sijaitsee Tavaratalo Lehtisen yläkerrassa :rock: Kerta maksaa opiskelijalta/työttömältä 5€ ja normaalisti 6€ http://www.gym-maxium.com/index.htm

Juu toi on ihan hyvä paikka. Ite kerran käyny ja pari kaveria käy ihan säännöllisesti, ja tykkäävät käydä. :)

Seinäjoelta semmonen 5km ni löytyy Nurmon liikuntahalli. Halpa paikka, 1,5e/kerta opiskelijalta, aikuiselta 3e. Sarjalipuista vielä hintaa lisääkin pois. Pitkämäen Teroki nähty sielä reenaamas.
Salilla aika paljo fitnessromuu, mut löytyy myös paljon vapaita painoja. Ainoo miinus oikeestaa salil ristikkäistaljan ja alataljan puuttuminen!:down: Mut se onki sitte aika pahaki miinus.:(

Seinäjoelta semmonen 5km ni löytyy Nurmon liikuntahalli. Halpa paikka, 1,5e/kerta opiskelijalta, aikuiselta 3e. Sarjalipuista vielä hintaa lisääkin pois. Pitkämäen Teroki nähty sielä reenaamas.
Salilla aika paljo fitnessromuu, mut löytyy myös paljon vapaita painoja. Ainoo miinus oikeestaa salil ristikkäistaljan ja alataljan puuttuminen!:down: Mut se onki sitte aika pahaki miinus.:(

Itte oon suosinu molempia saleja, hinnat ei tosiaan päätä huimaa ja saa hyvät perusreenit tehtyä. Toinen miinuspuoli Nurmon liikuntahallilla on erilaisten ryhmien vakiovuorojen määrä, joita on epäsäännöllisesti pitkin viikkoa...

http://www.nurmo.fi/?navi=0,106,122 tuosta linkistä selviää tarkemmin ne vuorot.

edit:niin ja tuo toinen sali on urheilutalon sali, kun jäi mainittematta...

:offtopic: Arvaas kuka treenaa tuola ilmaseks ;)

Kannattaa siis pelata salibandyä paikallisessa joukkeessa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom