Sci-MX Lean Grow MRF?

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä tuotteesta? Tuohan on siis gaineri. Olen aikeissa ostaa, mutta ajattelin ensin kysyä teiltä että kannattaako vai pitäskö ostaa jotain muuta? 70e olen varannut rahaa ja sillä pitäisi saada vähintään 5kg jotain massanlisääjää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos se hinta on noin tärkeä niin osta sitten ihmeessä sitä sinun omaa.

Itte oon tota kohta ensimmäisen pussin vetäny ja hyvin toimii. Viisari värähtää ihan kivasti plussalle. Makuki ihan jees, mansikka ainaski. Ainut miinus et melkosta puuroo. melkein sankkoon saa sekottaa:hyvä:

Toimivuudesta en osaa sanoa, kun tuli vasta viime viikolla. mansikan makusta otin ja maku on ihan ok. koostumus on vähän paksua( johtunee caseiinista??) mutta menee mulla ainakin hyvin alas. pöntössä on kolme pussia..

Hommasin kanssa vastaavan pönikän.
Maku oli variety eli suklaa, vanilja ja mansikka.
Heitin kaikki pussit sekasin pönttöön ja tuli helvetin hyvää!

Koostumushan tossa tosiaan on tommonen paksumpi pirtelömäinen, mut ainahan voi heittää enemmän vettä sekaan.

Joo ite oon nyt viikon vetäny samaa makuna suklaa, maistuu vähä saippualt. Itteeni oudoksuttaa vaan toi et palkkarinahan ne tätä mainostaa mut hiilarit on hitaita?? Plussana noi bcaa:t ni ei tarvi leikkii kotikemistii :)

Joo ite oon nyt viikon vetäny samaa makuna suklaa, maistuu vähä saippualt. Itteeni oudoksuttaa vaan toi et palkkarinahan ne tätä mainostaa mut hiilarit on hitaita?? Plussana noi bcaa:t ni ei tarvi leikkii kotikemistii :)
Ite otan justiinsa palkkarikäyttöön. Mut ton lisäks vedän sitten n. 3dl appelsiinimehua, josta tulee 30g nopeita hiilareita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom