Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Feivörittejä on ollu:
...
-Batman, yön ritari
Jos tarkoitat Millerin yön ritaria, niin täytyy sen verran kommentoida, että Yön Ritarin paluun on ehdottomasti parhaita Batman-teoksia ikinä. Yön Ritari iskee jälleen tosin sitten kärsii auttamattoman surkeasta kuvituksesta.
Olen huomioinut, mutten vissiin muistanut aiemmin huomauttaa. Mainitsemasi sarjikset ovat todellakin huippulaatua. Joskus pikkupoikana ja teininä sitä selasi Valerianin ja Laurelinen seikkailuja kirjastossa silmät ymmyrkäisinä, jotta "Mitäs ihmettä tää tämmönen on?!?", mutta nyt niitä osaa arvostaa enemmän.Enki Bilal, kaikki tuotokset.
Erityisesti kuitenkin Sarajevo-trilogian Hirviön uni. Ehkä paras sarjis ikinä.
lisäisin joukkoon vielä Mézières - Christin -parivaljakon Valerian ja Laureline -seikkailut (eikö tätä tosiaan kukaan huomioinut?).
Pienenä tuli luettua erilaisia Marvelin lehtiä, mutta oma ehdoton suosikki oli Hämähäkkimies. Niitä lehtiä mulla oli joskus kymmenittäin, mutta olen jossain vaiheessa tainnut luopua niistä kun en pari kuukautta sitten löytänyt niitä mistään kun yritin etsiä. :itku:
Eilen katoin muuten Olipa kerran ihmistä YLE Teemalta. Sekin oli/on ranskalainen animaatio. Mutta mitäs laatuanimaatioita tai sarjiksia ranskalaiset nykyään tekevät? Menneisyys on täynnä huippuluokan sarjiksia ja animaatioita, mutta miten nykyään? Noi Olipa kerran... animaatiot pitää tässä joku kerta ostaa dvd:nä.