Sarjakuvien ystäviä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Tänäänpäs tarttui antikvariaatista mukaan Millerin Year one. Suomenkielinen uusintapainos.

Tämä on parempi kuin muistinkaan.

Kauppaan jäi odottamaan seuraavaa vierailua Hämis&Musta Kissa-albumi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Spiderman, X Men, Daredevil yms, kaikki Marvelin "sankarit" on kyllä luettavaa kamaa, vaikka Suomessahan sarjakuvavalikoima on sen verta suppea osan osalta.

Uppista keikkaa, mikäs olisi paras tapa säilyttää vanhoja lehtiä jotka alkavat jo hapertua, jonkinlainen muovitasku olisi varmaan hyvä, vai?

Mulla on lähes kaikki Tuomarin seikkailut mitä suomen kielisinä on julkaistu. Kaivoin lehdet naftasta tossa joku aika sitten, ja täytyy myöntää et Jrjr Romitan tyyli on edelleen kaikkein paras mun mielestä.

Korkkareita oon lukenu. Parasta!

- - - Updated - - -

Korkkareita oon lukenu. Parasta!

Junnuna Judge Dredd ja Nemesisis olivat suosikkini ja vähän vanhempana Sin Cityt oli myös mieleeni. Viime aikoina olen tykännyt Walking Deadin sarjisversiosta ja Mark Millarin sarjakuvista Wanted ja Kick-Ass. Mielestäni noiden kaikkien alkuperäisversiot ovat mielettömästi parempia kuin tv- ja elokuvaversiot. Sarjakuvat on paljon raaempia ja niiden jälkeen tv- ja elokuvaversiot on tuntuneet sensuroiduilta.

1017_9789518870749_20131141849.jpg

Noi Sokalin Ankardo sarjikset on ok kamaa...

^^ Noi oli kovia.
Ja ihan heteropohjalta näillekin tulee naureskeltua, eli Ralf Königin homosarjakuvatkuva_konig.gif

Luin sellaisen mielettömän hyvän ranskalaisen sarjakuvan kuin Tappaja. Sarjakuva kertoo palkkamurhaajasta, mutta keskittyy enemmän palkkamurhaajan yksinäiseen elämään ja henkilökuvaukseen ja juoni on vähän sivuseikka. Päähenkilö on tosi kiinnostava ja muutenkin tunnelma ja miljöö on todella mielenkiintoisia. Kannattaa lukea.

thekiller.jpg

TheKiller1p04.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom