Frank Miller on nero! Miehen Dark Knight Returns on ehdottomasti parasta sarjakuvaa ever. Sen jälkeen kun alkoi kuulua huhuja Batman-elokuvasta, joka perustuisi tuohon mestariteokseen, olivat odotukset korkealla. Liian korkealla, voidaan sanoa jälkikäteen. Samoin Sin Cityjä mulla löytyy kuusi ensimmäistä (onko niitä tullut enemmänkin, mulla viimeisin on Viskiä, vaaroja & vamppeja). Lisäksi Millerin versiot esim. Batmanin nuoruusvuosista tai Teräsmiehestä ovat kylmääviä, oikeastaan kaikki mihin mies on kätensä iskenyt toimii, esim. Elektra elää yhteistyössä Lynn Varleyn kanssa.
Harvinaista myöskin, että sama mies hallitsee suvereenisti käsikirjoitukset ja lukuisat eri piirrostyylit. Tosin Yön ritari iskee jälleen eli jatko-osa Dark Knight Returnsille ei enää ollut edeltäjänsä veroinen, vaikka kevyesti keskitasoa parempaa sarjista onkin.
Joku mainitsikin jo Judge Dreddin, multa löytyy kaikki lehtimuodossa ilmestyneet Dreddit, noita albumimuotoisia en ole enää viitsinyt hankkia. Dredd on äijä. Mitähän muuta vielä, tietenkin nuorempana meni kaikki laidasta laitaan, Ryhmä-X, Hämis, Teris, Mustanaamiot. Lucky Luke, Tintti, Asterix ja muut. Noita löytyy vieläkin jonkinnäköinen pino, vaikka paljon on tullut vietyä divariinkin aikoinaan. Akkareissa ei mun mielestä ole kuin yleensä se yksi Aku Ankka -sarja, joka on luettava, muut Mikit ja kumppanit on turhaa täytettä. Tosin Akkareita ei ole tullut vuosiin luettuakaan. Myöskin Conania tullut luettua paljon ja siitä ruumiinkulttuurista tullut otettua oppia. :D Myöhemmin myös ns. laatusarjakuvaa, Corto Maltesea, Bilalia jne.