sana & ylistys nostamassa oikeusjuttua youtubevideoiden takia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös Saarikalle kehuskellut jossain välissä kuinka suosittuja S&Y-videot ovat netissä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan nää varsinaisia hihhuleita, ei noin vajaata porukkaa saisi kiusata tekemällä julmaakin julmempia pilavideoita.

http://www.youtube.com/watch?v=x6x8d0ZOxPo

Kun mä katselen noita vajakkeja, niin ihan oikeasti, vetäkää vaan herneet nenään, mutta mun tekis mieli tunkea tuo mikrofoni tuon Kiviniemen perseeseen.

----------------------------------------------------------------------------------------
disclaimer - en kuitenkaan tunkisi, vaikka mieli tekisinkin, ehkä, epäilemättä.

sepä juuri onkin yksi outo puoli kunnianloukkauksessa. "uhri" määrittelee onko hänen kunniaansa loukattu vai ei. Jos varastat auton niin asia on selvä. Jos haukut homoksi, vaikka edes läpällä, ei ole mitään rajaa jota vetää. Toinen loukkaantuu ja toinen nauraa. Siksi mielestäni väitteet "pitäis ottaa vastuu teoistaan" ja "pitäs tietää että teoilla on seuraukset" ei toimi näissä yhteyksissä.

Tuo Dope feat. Harri Kiviniemi pätkä on oikeasti aivan loistava. Tullut katseltua jo useamman kerran tuo :)

Sekaisin toi rockabilly mies...halleluja!

edit. Maksaako se mitään jos mnee katsomaan sirkusta??? Ottais popparit mukaan!

Tekeekö noi muuten massia tuolla hommalla? Ovatko noi täysin:

A. hulluja
B. fiksuja, jotka vedättävät hulluja
C. oikeasti tosissaan

Toi on meinaan täysin sairasta ja jo perinteistä jumalanpilkkaakin kun apina selittää, että "mies tekee uskon tekoja kun maksaa ihmisten laskuja ja ruokaostokset kaupassa"

"Jos et maksa jumalan antamia rahoja, ole varas".

Tekeekö noi muuten massia tuolla hommalla? Ovatko noi täysin:

A. hulluja
B. fiksuja, jotka vedättävät hulluja
C. oikeasti tosissaan

Toi on meinaan täysin sairasta ja jo perinteistä jumalanpilkkaakin kun apina selittää, että "mies tekee uskon tekoja kun maksaa ihmisten laskuja ja ruokaostokset kaupassa"

"Jos et maksa jumalan antamia rahoja, ole varas".

Mä veikkan et A ja B. Toi akka selitti jostain maksamisesta seurakunnalle ja veikkaan ihan normi veroa,mutta sen lisäks varmaan saavat lahjoituksua tms.

"Me ollaan rukoiltu monta vuotta, että mun mies sais paremman työn, ja yhtäkkiä se on tullut"

Halleluja!!! halleluja MOL:in sivut!!

Veikkaan, että ei tarkoittanut normaalia kirkollisveroa, vaan ihan sitä kymmenprosenttista omista tuloistaan suoraan Saarikallen taskuun?

näin minäkin sen ymmärsin. perinteiset "kymmenykset" velj... khrm kirkolle!

Veikkaan, että ei tarkoittanut normaalia kirkollisveroa, vaan ihan sitä kymmenprosenttista omista tuloistaan suoraan Saarikallen taskuun?

Sitä mä jäin miettimään,että ei voi olla todellista. Joku maksaa todellakin niin paljon ja uskoo tollaseen paskaan?? Pitäiskö itekki perustaa joku seurakunta ja huutaa siellä edessä ihan vitun outoa "kieltä" ja tanssia papereiden päällä?? :rolleyes:

Sitä mä jäin miettimään,että ei voi olla todellista. Joku maksaa todellakin niin paljon ja uskoo tollaseen paskaan?? Pitäiskö itekki perustaa joku seurakunta ja huutaa siellä edessä ihan vitun outoa "kieltä" ja tanssia papereiden päällä?? :rolleyes:

eihän tuo vielä mitään!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Skientologia

....

mutta varmasti ihan samoilla linjoilla mennään tuossakin. annetaan ihmisille toivoa ja uskoa itseensä jne, pyydetään rahaa ja sit vaan pidetään kala koukussa niin pitkään kun mahdollista.

jos perustat kirkon niin muista että pakollinen syntien tunnustaminen, kaikki tunnustukset videolle ja sit ei voikaan kukaan erota. tän lisäksi ryhmäpainetta vaikeuttamaan lähtemistä :D ja rahaa vaan virtaa...

eihän tuo vielä mitään!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Skientologia

....

mutta varmasti ihan samoilla linjoilla mennään tuossakin. annetaan ihmisille toivoa ja uskoa itseensä jne, pyydetään rahaa ja sit vaan pidetään kala koukussa niin pitkään kun mahdollista.

jos perustat kirkon niin muista että pakollinen syntien tunnustaminen, kaikki tunnustukset videolle ja sit ei voikaan kukaan erota. tän lisäksi ryhmäpainetta vaikeuttamaan lähtemistä :D ja rahaa vaan virtaa...

Olinkin jo unohtanut tuon Skientologian....
Mä värvään täältä pakkikselta itselleni kätyri pappeja ja itse olisin oman kirkon grandmaster paavi,joka antais voimaa voittaa saatanan ja tämä kaikki vain 325€/kuussa....sitte voidaan parinvuoden päästä pitääkkin vähän sapattia :D

Edit. Mike voisi tulla taustalle huutamaan halleluujaa!!! :D:D:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom