Kaminari sanoi:Pistää miettimään että mitä se venla siellä yliopistolla lueskelee. ;)
Kirjoja;)
Kaipa joogassa on samaa "saatanallisuutta" kuin muissakin tuollaisissa henkisissä harjoitteissa (jooga tosin voinee olla muutakin). Ihan kuin uskovaiset jotenkin kavahtaisivat sitä että joku hakee voimaa sisältä itsestään eikä heittäytyisi uskonnon vastausten varaan. En kyllä käsitä, mitä se sitten niiltä on pois.
Kristiuskoon sisältyy myös kaksinaismoralismia ja tekopyhyyttä. Kaikkein yksinkertaisimmillaan se lienee siinä, että puhutaan lähimmäisen rakkauden ja anteeksiannon puolesta, mutta tuomitaan itse muut. Sanotaan, että Jumala armahtaa ja on tuleva tuomitsemaan, mutta silti kuvitellaan että ollaan itse oikeutettuja syyttämään muita syntisiksi. Ja tämä on tietenkin yleistys: kristinuskon sisälle mahtuu variaatiota vaikka kuinka ja paljon.
Mun mielestä on typerää olla homoseksuaalien adoptio-oikeutta vastaan sen vuoksi että homoseksuaalien lapsia kiusattaisiin. Voi hellanlettas. Okei, tapauksia varmaan on, eikä kukaan varmasti halua omaa lastaan kiusattavan. (Lapset kyllä keksii kiusaamiseen syyt. Ja se että homojen lapsia kiusattaisiin, olisi vain heijastusta aikuisten maailmasta. Jos lapsille kerrottaisiin että homoseksuaalisuus on sitä että samaa sukupuolta olevat ihmiset rakastavat toisiaan ja haluavat elää yhdessä eikä itse lasten kuullen tuomittaisi homoseksuaalisuutta ja käytettäisi HOMOA! haukkumanimenä niin ilmapiiri voisi hiljalleen muuntua suvaitsevaisemmaksi. Jos lapsi ei opi kotoaan suvaitsevaisuutta tai saa muuten huonot elämisen mallit niin siitä paljon varmemmin tulee koulukiusaaja kuin silloin jos sen luokalla koulussa on homoparin kasvattama lapsi.)
Mutta ei ne lapset ny jumalauta siitä kärsi jos niillä on rakastavat vanhemmat. Yleensä homoparit ovat vielä joutuneet niin moneen kertaan vanhemmuuttaan miettimään (huomatkaa nyt siis se että homopareja tosiaan on vanhempina ilman adoptio-oikeuttakin), että selittävät lapselle sen että muilla on isä ja äiti vaikka sillä on kaksi äitiä tai kaksi isää. Ja on sekin nyt saatana sentään tekopyhää jos vain kristitty heteropari saa adoptoida lapsen, jos takana on ajatus siitä että lapselle tarjotaan elämän eväät! :curs: Ei lapset voi vanhempiaan yleensäkään valita. Ja kuitenkin suurimmasta osasta lapsia kasvaa ihan normaaleja aikuisia.