Samsungin kilpailu - Pwnaako Pakkis? Suuri taisto Muro vs Pakkis! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratusz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veikkaan että saa muro aika paljon uusia jäseniä ja ainakin vierailijoita sivustolleen.:D
Löytyy asia sakkia kun kerta on valmiina haastamaan pakkiksen tuleviinkin koitoksiin.:kippis1:

Hienoa tekstiä murolaiselta. Toivottavasti tämä kisailu myös yhdistää meitä jonkin verran, yhdessä olisimme sellainen masinointivoima ettei ole ennen nähtykään! :D

Arvon pakkikset,

T: orbi@murobbs

Tuo viesti oli niin korni, että olen aivan varma että tuo on piilovittuilua tymille podareile jokta eivät osaa e des kiroittaa. Murot nauravat partaansa salaa jossakin ja menevät ohi, kun lepäämme omahyväisinä laakereillamme.

Tuo viesti oli niin korni, että olen aivan varma että tuo on piilovittuilua tymille podareile jokta eivät osaa e des kiroittaa. Murot nauravat partaansa salaa jossakin ja menevät ohi, kun lepäämme omahyväisinä laakereillamme.

Kyllä, olet tyhmä bodari :)

+2

Tässä ei ollut mitään piilovittuilua, vaan olin ihan rehdillä kilpailuhengellä liikenteessä.
Minua (vaikka joskus aika kielipoliisi (ironista sillä teen ihan yhtä paljon virheitä kuin kaikki muutkin) olenkin, myönnettäköön) ei oikeinkirjoitus tällaisissa asioissa kiinnosta (ja sitten, missä se kiinnostaisikaan?)

Olet siinä vähemmistössä joka epäilee muron vilpittömyyttä tässä asiassa. Enkä voi sinua siitä syyttää. Niin paljon on paskaa teistä yhteisönä ja teidän elämäntavastanne foorumillamme puhuttu (hieno osa toki sarkastisesti ja itselleen nauraen "vittuillen"). Nämä heikkoluontoiset sonnanjauhajat edustavat kuitenkin pientä heikkoa vähemmistöä joukossamme, emmekkä itsekään heistä mitään numeroa tee. Miksi tekisitte tekään? Jätämme heidät omaan arvoonsa, siihen asti kunnes ovat tarpeeksi kypsiä ottamaan vastaan ja antamaan järkeviä neuvoja, ts. lahjoittamaan tietoa yhteisöllemme. Ai niin, on minulla ihan elämäkin.

Olen jo melko tukevassa humalassa (samalla voin pyytää anteeksi typoja ja kielioppivirheitä; niinkuin niistä nyt joku jotain välittäisi :), mutta muistanen jonkun puhuneen voimien yhdistämisestä jatkossa.
Idea on mielestäni mitä parhain. En kuitenkaan ole MuroBBS:n valitsema edustaja, joten en asiasta voi päättää. Yhdessä näistä kahdesta yhteisöstä (jotka niin ovat toistensa vastakohtia) tulisi valtava vaikutuskoneisto.

Aina ja jos kun hyväntekeväisyyttä tehtäisiin, meitä ei voisi lyödä.
Miksi meidän pitäisi kisailla keskenämme, kun voisimme yhdistää voimamme.
Kyse on vain siitä, haluavatko nörtit astua alas ylevältä jalustaltaan teitä vastaan ja kätellä mies miestä ja nainen naista. Ja ristiin sama.

Älkää käsittäkö väärin, tämän kisan loppuun olen täysin muron puolella ja tukena, kävi mitä kävi. En aio tovereitani hyljätä, sillä juuri siinä on jokaisen yhteisön kantava voima.

edit:
Niin, ja tajusin kyllä alkuperäisen viestin sävyn, mutta teeskentelin että se olisi vakavissaan kirjoitettu. Sen verran herkulliset apajat se tarjosi.

Huomaa muuten kuinka iso ja aktiivinen boardi tämäkin on. Olin aina kuvitellut että muropaketti jyrää muut suomen keskustelupalstat mennen tullen mutta eipä olekaan asia ihan näin. Mieltä lämmittää että ihmiset kisaavat ihan tosissaan kummallakin päämääränä lahjoittaa palkinto hyväntekeväisyyteen.

Itse kun olen sekä tyhmä bodari että kynäniska nörtti niin leiriä on vaikea valita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom