Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen jo melko tukevassa humalassa (samalla voin pyytää anteeksi typoja ja kielioppivirheitä; niinkuin niistä nyt joku jotain välittäisi , mutta muistanen jonkun puhuneen voimien yhdistämisestä jatkossa.
Idea on mielestäni mitä parhain. En kuitenkaan ole MuroBBS:n valitsema edustaja, joten en asiasta voi päättää. Yhdessä näistä kahdesta yhteisöstä (jotka niin ovat toistensa vastakohtia) tulisi valtava vaikutuskoneisto.
Tässä ei ollut mitään piilovittuilua...
Arvon pakkikset,
huomaan että meillä on varsin mainio taisto meneillään, ja toivon että ette anna niiden satunnaisten mulkkujen, jotka lokaa päällenne (siinä onnistumatta) koittavat heittää, anna häiritä tätä loistavaa tilaisuutta pitää hauskaa toistemme kustannuksella (leikkimielellä, se nyt on selvää tietysti; ihmisiähän me olemme kaikki).
Palkinnon päämäärä ei minua kiinnosta, koska se joka tapauksessa tuo hyvän mielen sinne mihin ikinä päätyykin.
Virtuaalivoimanne on verrattavissa fyysiseen voimaanne, jonka takia joudummekin pinnistelemään että pysymme kyydissänne, mutta itse ainakin teen parhaani, jotta saan puristettua viimeisetkin pisarat ulos kynäniskatovereistani.
Jos ja kun tappio tulee, voimme kiittää teitä kilvasta, joka ainakin minua itseäni on kovin innoittanut. Klassisen Muro-läpän tähän heittääkseni: "Asia on Vakava!" ;)
Jos ja kun voitto tulee, me tulemme yhteisönä kunnoittamaan teitä ja odotamme, että saamme teistä hienon vastuksen tuleviinkin kamppailuihin.
Salute!
T: orbi@murobbs
Kiitos. Piste on lisätty käyttäjälle 'Pakkis'.
Today, 04:13
"Olen jo melko tukevassa humalassa"
Originally Posted by Henna:
Ois yks kisa.... osallistuminen täysin ilmasta tekstarilla.... jos palkinto napsahtaa kohalleen, niin se lahjoitetaan Lastensairaalaan
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=55550
Katti sitte poistaa tän ketjun jos on "laitonta" tälleen mainostella tämmöstä Aattelin nyt vaan ku on kuitenkin ihan maksuton ja hyvään tarkotukseen
Eli tekstari K5 Pakkis numeroon 18232
Äänestysaikaa on 12.12. saakka.
Ylläolevassa linkissä on sitte linkki, jossa voi seurata tilannetta ja ne "lusmut" on siis tarkotus pitää voitolla