Samsungin kilpailu - Pwnaako Pakkis? Suuri taisto Muro vs Pakkis! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratusz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen jo melko tukevassa humalassa (samalla voin pyytää anteeksi typoja ja kielioppivirheitä; niinkuin niistä nyt joku jotain välittäisi :), mutta muistanen jonkun puhuneen voimien yhdistämisestä jatkossa.
Idea on mielestäni mitä parhain. En kuitenkaan ole MuroBBS:n valitsema edustaja, joten en asiasta voi päättää. Yhdessä näistä kahdesta yhteisöstä (jotka niin ovat toistensa vastakohtia) tulisi valtava vaikutuskoneisto.

Samaa mieltä olen. Nämä isot foorumit voivat loppupelistä vaikuttaa moneenkin asiaan kun vain tarpeeksi voimaa yhdistetään. Enkä nyt välttämättä tarkota pelkästään BB äänestystä tai jotain vastaavaa, vaan voi ihan oikeasti tehdä jotain merkittävääkin joskus.

Tässä ei ollut mitään piilovittuilua...

Hienoa, että tulit esittäytymään ja asiallisestikin vielä! En usko myöskään edellisen viestisi olleen piilovittuilua. Mitä nyt olen käynyt lukemassa teidän puolellanne käytyä keskustelua, on se ollut pääosin hauskaa sanailua ja jopa huisin koomista itseironiaa! Kiitos siitä murolaiset, saitte meikäläisen repeilemään täysin rinnoin!

Yhteistyöhön haluan uskoa ja tämä leikkimielinen kilpailu tietyllä tavalla ainakin oli omiaan saada toisemme tietoisuuteen. Itse myönnän etten ollut koskaan aiemmin edes kuullut koko murofoorumin olemassaolosta.:nolo:

Jatketaan!

Arvon pakkikset,

huomaan että meillä on varsin mainio taisto meneillään, ja toivon että ette anna niiden satunnaisten mulkkujen, jotka lokaa päällenne (siinä onnistumatta) koittavat heittää, anna häiritä tätä loistavaa tilaisuutta pitää hauskaa toistemme kustannuksella (leikkimielellä, se nyt on selvää tietysti; ihmisiähän me olemme kaikki).

Palkinnon päämäärä ei minua kiinnosta, koska se joka tapauksessa tuo hyvän mielen sinne mihin ikinä päätyykin.

Virtuaalivoimanne on verrattavissa fyysiseen voimaanne, jonka takia joudummekin pinnistelemään että pysymme kyydissänne, mutta itse ainakin teen parhaani, jotta saan puristettua viimeisetkin pisarat ulos kynäniskatovereistani.

Jos ja kun tappio tulee, voimme kiittää teitä kilvasta, joka ainakin minua itseäni on kovin innoittanut. Klassisen Muro-läpän tähän heittääkseni: "Asia on Vakava!" ;)

Jos ja kun voitto tulee, me tulemme yhteisönä kunnoittamaan teitä ja odotamme, että saamme teistä hienon vastuksen tuleviinkin kamppailuihin.

Salute!

T: orbi@murobbs

:kippis1:

Originally Posted by Henna:

Ois yks kisa.... osallistuminen täysin ilmasta tekstarilla.... jos palkinto napsahtaa kohalleen, niin se lahjoitetaan Lastensairaalaan

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=55550

Katti sitte poistaa tän ketjun jos on "laitonta" tälleen mainostella tämmöstä Aattelin nyt vaan ku on kuitenkin ihan maksuton ja hyvään tarkotukseen

Eli tekstari K5 Pakkis numeroon 18232
Äänestysaikaa on 12.12. saakka.

Ylläolevassa linkissä on sitte linkki, jossa voi seurata tilannetta ja ne "lusmut" on siis tarkotus pitää voitolla

Pakkista tukee nyt eräs äitien ja äideiksi haluavien keskustelufoorumi.. :whip:

:kippis1:

Ai niin, ne lähdetiedot:

http://www.aidit.net/foorumi/viewtopic.php?t=8070

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom