Sampo Pankin uusi verkkopankki

eniten huvittaa se että helppokäyttöinen = "oon 2 vuotta opetellut ja nyt luistaa tosi nopeesti ja kätevästi laskujen maksaminen"

En tainnut noin sanoa, sanoin käyttäneeni sitä jo pitkään. Minusta se oli helppokäyttöinen ja yksinkertainen jo ihan alusta alkaen.

Mainokset ei minua häiritse enkä niitä myöskään noteeraa, jotakuta muuta toki voi häiritä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tainnut noin sanoa, sanoin käyttäneeni sitä jo pitkään. Minusta se oli helppokäyttöinen ja yksinkertainen jo ihan alusta alkaen.

Mainokset ei minua häiritse enkä niitä myöskään noteeraa, jotakuta muuta toki voi häiritä.
Täytyy kompata. OP itselläkin ollut käytössä jo vuosia ja on todella yksinkertainen ja nopea. En muista että ois koskaan ollut käyttökatkoa.

Toivotaan vaan etteivät nyt mene muuttamaan toimivaa systeemiä....
niin no mikä on pitkään :)
 
No nyt kun vihdoin täytyis jotain laskuja maksaa niin onhan tää ihan perseestä. Kirjautuminen on hidas kuin mikä ja avainluvun syötön jälkeen tulee teknistä virhettä.

Pikkuhiljaa sietäis jo saada kuntoon.

e: miksköhän se kysyy tunnuslukua kun vahvistaa laskunmaksun eikä sitä turvakortin juoksevaa numeroa? Luulis, että jos joku on päässyt sinne sivulle asti kirjautumaan luvatta niin kyllä sillä ois käytössä se tunnuslukukin?
 
e: miksköhän se kysyy tunnuslukua kun vahvistaa laskunmaksun eikä sitä turvakortin juoksevaa numeroa? Luulis, että jos joku on päässyt sinne sivulle asti kirjautumaan luvatta niin kyllä sillä ois käytössä se tunnuslukukin?

no jos se kysyis vaihtuvaa numeroa niin sampolla pitäis lähetellä ihan homona noita avainlistoja kun ne koodit kuluis loppuun niin nopeasti. tätä veikkaisin vaikka s-pankissa moinen käytäntö (mutta siellä ei ole kiinteää salasanaa)

ja se pointtihan on siinä että jos joku tietää sun muuttuvat luvut ja tunnukset, niin se on ihan sama mitä verkkopankissa kysellään.... vai?
 
Tänään yritin loggautua verkkopankkiin sisään Firefoxilla, ei pystynyt tekemään mitään turvalukujen kanssa. Ei näkynyt numeroita, eikä pystynyt mitään kirjoittamaan siihen harmaalle alueelle. IE:llä toimi.
 
joo niillähän oli vanhat järjestelmät käytössä koneissa, siis Windows 95 :D
Kun ei suostunu Sampon johto pitää huoltotehtävät TietoEnatorilla vaan
piti itse hoitaa, niin sen takia sitten ei voinut pariin päivään laittaa rahaa tililleen
tai käyttää nettipankkia.. aika säälittävää :hyvä:
 
Tänään yritin loggautua verkkopankkiin sisään Firefoxilla, ei pystynyt tekemään mitään turvalukujen kanssa. Ei näkynyt numeroita, eikä pystynyt mitään kirjoittamaan siihen harmaalle alueelle. IE:llä toimi.
Sama mulla. On se kyllä ihme, ettei vieläkään saada kunnolla toimimaan tota. Mullakin alkaa olla harkinnassa pankin vaihto.
 
Olipas mukavaa kun eilen piti nostaa rahaa otolta niin ei sampon kortti toiminut :dance: . Kaverilla sama homma joten vika ei ollut käyttäjässä...
 
Sehän oli uutisoitu jo etukäteen että la-su -yönä on käyttökatkos.

Mä pääsin tänään (tai siis eilen, sunnuntaina kuitenkin) pariin otteeseen Firefoxilla tuonne verkkopankkiin.
 
Kuinkahan monta asiakasta Sampo tämän fiaskon myötä menettää? Tarpeeksi että asiakaskatoa voisi kutsua pienimuotoiseksi bank runiksi? :lol2:
 
Mä pääsin kyllä kirjautumaan sisään Firefoxilla, mutta rahastojen osalta en nähnyt mitään muuta tietoa kuin tämän hetkisen arvon. Lisäksi sijoituspuolella näytti olevan vielä paikoin tanskankielistä tekstiä. Näyttäs olevan vähän juosten tehty.

Mutta asiakkaan näkökulmasta on kyllä surkeasti hoidettu ja tiedotettu projekti. Onneksi päivittäisasiointi on pääosin muualla ja Sampoa tarvitsee vaan aina välillä. Tämän esityksen jälkeen ehkä vielä vähän vähemmän :rolleyes:
 
no jos se kysyis vaihtuvaa numeroa niin sampolla pitäis lähetellä ihan homona noita avainlistoja kun ne koodit kuluis loppuun niin nopeasti. tätä veikkaisin vaikka s-pankissa moinen käytäntö (mutta siellä ei ole kiinteää salasanaa)

ja se pointtihan on siinä että jos joku tietää sun muuttuvat luvut ja tunnukset, niin se on ihan sama mitä verkkopankissa kysellään.... vai?

Vanhassa verkkopankissa kysyttiin sitä vaihtuvaa numeroa aina kun laskunmaksun vahvisti. Itselläni semmoinen kortti kesti varmaan monta kuukautta, jos siinä on sata numeroa niin kyllä niillä kirjautuu useamman kerran ja maksaa vaikka pari laskuakin.

Jossain sähköpostihuijauksissa yritetään saada pari seuraavaa lukua siitä kortista ja nyt jos saa edes seuraavan niin sillähän pääsee kirjautumaan ja maksamaan jos haluaa. Toisaalta vähän aikaa sittenhän ne muutti silleen ettei ne luvut enää tulleet järjestyksessä siitä kortista vaan sattumanvaraisesti.

Niin tai näin, pitää kaikki luvut hyvässä tallessa niin ei varmaan tule väärinkäytöksiä. Ja pankkikin pysyy sampona vaikka tuo uudistus ei olekaan oikein mieleen.
 
Tuskin sampoa pahemmin kiinnostaa muutamien yksityisasiakkaiden menetykset. Käytännössä repivät kuitenkin eniten rahaa yrityksiltä joten meillä yksityisillä kitisijöillä ei ole paskankaan väliä. Varsinkin kun suurin osa suostuu nielemään sen paskan hiljaa kiukutellen. (kuten suomalaiset yleensä kaikessa)

Ja itsellä myös sampossa rahat mutta ei ongelmia. Pankki/masteri toimii, ei erikoisia veloituksia, summat ok ja laskujenmaksu ok. Lisäksi pankkiin on päässyt silloin kun halusi.
 
"Palvelu ei juuri nyt ole käytössä. Yritä myöhemmin uudelleen."

Nyt just palo multa käämit lopullisesti. Alampa vertailemaan muita pankkivaihtoehtoja.
 
Aahahahaa. Ihan rauhallisin mielin olin tästä todella toimivasta uudistuksesta kunnes tänään hokasin että tilinumero on vissiin muuttunu tai se iban tms. ja juuri siirtämäni rahat moneybookersista palautuivat takasin mb-tilille. Toki valuutanvaihdoksista/siirtomaksuista meni maksut. Sinne meni kymppi. Ihan periaatteesta vituttaa moinen. Tapiola, here I come.
 
Yritin kolmesti tuliketulla tehdä tilisiirtoa ja aina se jumiutu hyväksyntään. Ei mene eteen eikä taakse, pakko sulkea selain ja aina se jää taustalle avoimeksi prosessiksi. IE:llä onnistui ekalla tiedä sit kävikö tuuri.

Tämän lisäksi rahasto sijoituksien tiedot on puutteellisia.

Visan saldoa en löydä mistään, tapahtumat kyllä löytyy, mutta ei sitä jäljellä olevaa luottovaraa?

Lisäksi ärsyttää kun tilitapahtumissa ei näe suoraan missä sitä korttia on höylätty kaikki on "pankkikortti" linkin takana.

Taidan liittyä rintamaan ja vaihtaa pankkia. OP ja Tapiola käytävä läpi. Luultavimmin OP on uusi pankki, vaikka tapiolasta aikanaan tekivät pirun hyvän tarjouksen. Jokin siinä vain häiritsee?
 
Sampo Pankin viestintäjohtaja Hannu Vuola ei osaa ottaa kantaa tähän nimenomaiseen tapaukseen.

- Kyse saattaa olla siitä, ettei hänen koneensa ole yhteensopiva meidän verkkopankkijärjestelmämme kanssa. Ja tällaiset ongelmat eivät ratkeakaan muuten kuin, että asiakas on yhteydessä asiakaspalveluumme.

Niinpäniin. Huomenna OP.
 
Aika moni näyttäis kääntyvän OP:n puolelle. Millä perustelette valintaa?
 
Back
Ylös Bottom