Sampo Pankin uusi verkkopankki

Ootteko löytänyt uudesta verkkopankista sitä ominaisuutta missä sai valittua omien tilien välisessä siirrossa jonkun selitteen siirrolle.
Esimerkiksi "asumismenot", "harrastukset" jne?
Mistä johtuu sellainen, että vaikka mulla onkin uusimmat javapäivitykset, niin vähintään joka toinen kerta tunnuskortissa esiintyvä luku ei näy eikä myöskään ruutu johon pitäisi syöttää tunnuskorttia vastaava luku kirjautuessa sisään?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko muilla ollut epäselvyyksiä lainojen kanssa? Meille tuli 29.4 nettipankkiin ennakkoilmoitus että asuntolainan korot menevät maalis-huhtikuulta maksuun 5.pvä kun eivät ole niitä pariin kuukauteen perineet vaan lyhennykset on menneet pelkästään lainan pääoman lyhennykseen. Lisäksi lainan vakuutusmaksut on jääny tuon omistajavaihdoksen jälkeen perimättä ja nekin menee nyt sitten ensi kuussa kaksinkertaisena.
Lisäksi tuossa ennakkoilmoituksessa oli sitten 1,50 euroa laskutuspalkkiota, että se niistä "hyvityksistä" sitten. V**un mu**ut perivät ne "hyvitykset" sitten tuolla tavalla takaisin.
Lisäksi tuonne lainan tietoihin on ilmestynyt jotain vitun ihme summia erääntyväksi ja sitten seuraavalla kerralla lukee että poistettu.:curs: Ja nämä summat jota tonne on ilmestyny on kaikki euromäärältään erit. Soittelin pankkiin ja siellä sanottiin että yrittävät ajaa noita lyhennyssummia sinne järjestelmään muuta ne ei oikeen tahdo mennä läpi niin ne sitten poistetaan sieltä. Vitun pellet, ihan kuin ei muutenkin olisi sekaisin koko paska, ja nyt sinne ilmestyy jotain ihan outoja summia erääntyväksi koko ajan, ja sitten se on taas poistettu hetken päästä!
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun kaikki pitää itse tarkistaa että menee oikein eikä mihinkään voi luottaa. :curs:

Ei sitten muuta kuin muihin pankkeihin kyselemään tarjouksia. Mitta on täys.:curs:
 
Kylläpä tuli hyvä mieli kun ei tarvii enää tapella tän asian kanssa.. OP asiakkaita ollaan, minä ja firma.
 
Onko muilla ollut epäselvyyksiä lainojen kanssa? Meille tuli 29.4 nettipankkiin ennakkoilmoitus että asuntolainan korot menevät maalis-huhtikuulta maksuun 5.pvä kun eivät ole niitä pariin kuukauteen perineet vaan lyhennykset on menneet pelkästään lainan pääoman lyhennykseen. Lisäksi lainan vakuutusmaksut on jääny tuon omistajavaihdoksen jälkeen perimättä ja nekin menee nyt sitten ensi kuussa kaksinkertaisena.
Lisäksi tuossa ennakkoilmoituksessa oli sitten 1,50 euroa laskutuspalkkiota, että se niistä "hyvityksistä" sitten. V**un mu**ut perivät ne "hyvitykset" sitten tuolla tavalla takaisin.
Lisäksi tuonne lainan tietoihin on ilmestynyt jotain vitun ihme summia erääntyväksi ja sitten seuraavalla kerralla lukee että poistettu.:curs: Ja nämä summat jota tonne on ilmestyny on kaikki euromäärältään erit. Soittelin pankkiin ja siellä sanottiin että yrittävät ajaa noita lyhennyssummia sinne järjestelmään muuta ne ei oikeen tahdo mennä läpi niin ne sitten poistetaan sieltä. Vitun pellet, ihan kuin ei muutenkin olisi sekaisin koko paska, ja nyt sinne ilmestyy jotain ihan outoja summia erääntyväksi koko ajan, ja sitten se on taas poistettu hetken päästä!
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun kaikki pitää itse tarkistaa että menee oikein eikä mihinkään voi luottaa. :curs:

Ei sitten muuta kuin muihin pankkeihin kyselemään tarjouksia. Mitta on täys.:curs:

Täysin samat ongelmat.
Eli alunperin perittävä summa oli 1,5€ pienempi kuin ennen migraatiota ja tämän lisäksi sitten oli peritty erikseen 1,5€ panttaustakausmaksua. Huomautinasiasta että summa on väärä ja mitään maksuja ei pitäisi mennä. Korjasivat asian huhtikuun osalta. Tämän jälkeen tilillä näkyi väärän summan poisto ja uusi summa.

No nyt toukokuussa oli sitten peritty about 100€ vähemmän kuin yleensä. Lisäksi tulevissa maksuissa näkyy kaksi ihan eri summaan ja koko lainahomma on täysin päin persettä. Pankki menee vaihtoon mahdollisimman pian. Kohta ei enää kiinnosta marginaalit eikä muutkaan jutut. Ei ole oikein että asiakas joutuu itse korjauttamaan perittäviä summia yms. Ihan totaalista paskaa.
 
Onko muilla ollut epäselvyyksiä lainojen kanssa?

Juurikin samat ongelmat..summat näyttää erääntyneen ja sitten poistettu. Kunhan tässä työkiireet hellittää niin OP kutsuu.
 
kaikki laskut tulee hoidettua, mutta nyt on tullut 2sta eri paikasta huomautus ettei he ole saanet rahojansa. tili historiassakaan ei näy että olisi maksettu. joko posti on kussut laskut väärään osoitteeseen tai sitten sampo, jos sampo on kussut niin onpahan masettu varmuen vuoksi kahteen kertaan laskut, tosi en tiedä mihin ne eka rahat on mennyt jos näin on. nämä sekoilut sattui eräpäivien ollessa 31.3 ja jotain 20.4.
 
Ei vittu taas yrittää ottaa 1,5€likaa just edellisessä kuussa luvattiin hyvittää seuraavalla kerralla.
ja edelleen on4.80€ saamatta,
luvataan ja luvataan mutta mitään ei tapahdu.
koskahan ne palvelumaksujen hyvitykset pitäisi näkyä ainakin vielä oteettiin varmuuden vuoksi kahteen
kertaan, nyt täytyy sanoa että rupeaa riittämään sammon palvelut. lainan joutuu varmaan jättämään kun on sen verran hyvä kiinteä korko (alle heliborin). eli marginaaleja ei kannata kilpailuttaa..
mutta muuten pankkipalvelut varmaan täytyy siirtää muualle.
 
Joo, uusi kortti tuli tännekin. Nordeasta. Samposta ei ole kuulunut muuta kuin että hyvittävät vielä lisää jonkun yhden 1,5 € maksun. Laitoin verkkopankin kautta viestin sinne koskien säästötilin sulkemista 2.5., vielä ei ole kukaan vastannut. Kaipa niillä on kiire siellä.
 
mikä uusi kortti?....
Ja eipä tuo hyvityskään kovin paljon hyödytä, kun ei niitä palvelumaksuja ole ennenkään mennyt.... Nordeaan alkaa juosta seuraavan työnantajan palkat, kuukauden takia en viittinyt alkaa kaikkialle ilmoittelemaan uutta numeroa.
 
kauppalehti.fi sanoi:
uutinen siis täältä: http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=11892

Sampo Pankki nuuskii asiakkaan tietokonetta

Tiistai 13.05.2008 klo 07:36 (päivitetty ti 14:36)

Tietosuojavaltuutetun toimistoon on tullut kansalaisilta valituksia muun muassa siitä, että Sampo Pankin järjestelmä kerää hyvin yksityiskohtaisia tietoja asiakkaiden tietokoneilta. Tietosuojavaltuutettu selvittää nyt verkkopankkijärjestelmän lainvoimaisuutta.

Tietosuojavaltuutettu Reijo Aarnio tutkii, noutaako Sampo Pankin järjestelmä asiakkaiden tietokoneelta sellaisia henkilökohtaisia tietoja, jotka eivät kuulu pankkisuhteeseen.

- Pankkitoiminta on aika säädeltyä Suomessa. Pankin tarve käsitellä asiakkaitaan koskevia tietoja rajoittuu yleensä ihan muihin asioihin kuin siihen, mitä tietokoneen sisällössä mahtaa olla. On syytä selvittää, onko ylipäänsä pankille kuuluva juttu käsitellä asiakkaan henkilökohtaisia tietoja.

Tietosuojavaltuutetun virallinen kyselykirje saapuu Sampo Pankkiin ilmeisesti tänään tiistaina. Suullisesti Aarnio on kuitenkin pankille kertonut, millaisia asioita hän haluaa tietää. Konsernin ja Danske Bankin tietohallintojohtaja Peter Schleidt vakuuttaa, että pankilla on riittävät vastaukset valmiina.

- Pystymme varmasti vastaamaan niin, että sekä tietosuojavaltuutettu että asiakkaamme voivat olla luottavaisia, hän kertoo.

Aika mieletöntä säätöä. Parhaimmassa tapauksessahan Sampo pankki joutuu nyt vielä muuntelemaan omaa järjestelmäänsä ja sotkemaan asiat vielä pahemmin.
 
Potkuja? Ootko sie ihan tosissasi? Tuskin se nyt on tuon viestintäjohtajan vika että tietojärjestelmämuutokset on kusahtaneet?

Kyllä, se ei ole viestintäjohtajan vika että systeemi kusee. Mutta on viestintäjohtajan sanavalintojen vika, että mua rupes vituttaa VIELÄKIN enemmän homman kaaduttua.

Jos sinä Reason olisit johtaja, niin maksaisitko sinä palkkaa VIESTINNÄSTÄ vastaavalle ihmiselle sen jälkeen, kun SINÄ pyydät anteeksi hänen tekemisiään/SANOMISIAAN tässä tilanteessa? Viestintäjohtaja on kuitenkin VIESTINNÄN ammattilainen. Minä olisin antanut jo potkut. Mutta onneksi olen nyk. OP:n asiakas.. :D
 
onko muilla ollut ongelmia maksaa sammon electronilla tänä iltana?
 
Aika mieletöntä säätöä. Parhaimmassa tapauksessahan Sampo pankki joutuu nyt vielä muuntelemaan omaa järjestelmäänsä ja sotkemaan asiat vielä pahemmin.

aika jännä homma että kauppalehti jättänyt julkaisematta mm. cert.fi - asiantuntijan lausunnon tietojen keräämiseen liittyen....... no yllättäen koska lausunto oli sampolle positiivinen. muutenkin kohtuuttoman paljon loanheittoa sampon ongelmista ja "ongelmista" kauppalehdessä.

ja kuulema ollut koko ajan näkyvillä että mitä tietoja kerätään:
http://www.sampopankki.fi/fi-fi/Hen...nkki/Turvallisuus/Pages/tiedonkeraaminen.aspx
ongelmana tuossa on että ei taida löytyä suoraan etusivulta.
 
aika jännä homma että kauppalehti jättänyt julkaisematta mm. cert.fi - asiantuntijan lausunnon tietojen keräämiseen liittyen....... no yllättäen koska lausunto oli sampolle positiivinen. muutenkin kohtuuttoman paljon loanheittoa sampon ongelmista ja "ongelmista" kauppalehdessä.

ja kuulema ollut koko ajan näkyvillä että mitä tietoja kerätään:
http://www.sampopankki.fi/fi-fi/Hen...nkki/Turvallisuus/Pages/tiedonkeraaminen.aspx
ongelmana tuossa on että ei taida löytyä suoraan etusivulta.

"Bad news are good news."
 
mun mielestä tuo uus verkkopankki on parempi ku vanha.

Täysin samaa mieltä. Ainakin itse luulisin, että siellä tullaan pistämään asiat järjestykseen. Ei se kuitenkaan ole millään tavalla sampolle hyödyllistä, että asiakas kärsii...
 
En ole lukenut ketjua kuin sieltä sun täältä. Mutta herää kysymys, että miksi hitoss joku vielä on kyseisen pankin asiakas?

Itse olisin nostanut kytkintä jo aikoja sitten...
 
Back
Ylös Bottom