Salon pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raipat
  • Aloitettu Aloitettu
Voi olla et muistan spotin tai koko kaupungin väärin. Ei jaksanu kouluaikana koskaan kävellä niin kauas syömään :lol2:

Kuntohuoltoklubilla on alettu tekemää remonttia pukutiloihin. Tänään oli pukukopit purettuna ja ei ollu ku kiuas jäljellä.. :)
Ja toimiva CD-soitin oli ilmestynyt siihen torniin missä on radio ja muut systeemit!

Ollikkalan voimailusalilla kuulemma iso vesivahinko,taitaa olla kauan kiinni.Gymille vaa valui Ollikkalan väkeä mitkä kertoilivat..

Jaa koskas tuommoinen vahinko on tapahtunut? Ainakin viime torstaina oli vielä ok. Mutta eipä hätää, kohtahan se olisi mennyt muutenkin kiinni muutamaksi viikoksi. Saas vaan nähdä että onko rahaa korjata salia. Koko koulun perusremppa on kai roikkunut ilmassa jo vuodesta miekka ja kypärä.

Yllättävän paljon tuntuu salolaisia olevan pakkiksella. Missähän ne kaikki luurailevat yleensä, ku saleilla missä oon käyny, niin en oo tavannu ku Wyldenkloonin?

Kahden viikon "lomatauko" takana ja tänään olis tarkotus taas suunnata khk:lle. Siis sielläkö ei suihkut nyt ole käytössä?

Yllättävän paljon tuntuu salolaisia olevan pakkiksella. Missähän ne kaikki luurailevat yleensä, ku saleilla missä oon käyny, niin en oo tavannu ku Wyldenkloonin?

Itse käyn duunipaikan salilla, ei aavistustakaan käykö siellä muita pakkislaisia vai ei...
Siellä on siitä mukava käydä, että pääsee omilla avaimilla 24h/vrk sisälle, niin voi treenata just silloin kun itselle sopii. Toinen plussa toki se ilmaisuus.

Kahden viikon "lomatauko" takana ja tänään olis tarkotus taas suunnata khk:lle. Siis sielläkö ei suihkut nyt ole käytössä?
Niin näyttäisi olevan, ei vaan salilla osaa yhdistää kenenkään. :)

Ei oo suihkut käytössä, eilen illalla siellä oli pukukoppiin pinottuna ne penkit ja saunasta revityt puut. Suihkun puolella oli patterit levällään ja jotain puunkappaleita sielläkin. Pukkarin ovella on lappu missä lukee, että suihku/sauna/pukuh. remontti käynnissä.

Ihmettelin, että ottivat myös naisten puolen auki. Sehän oli kuitenkin vielä ihan OK kunnossa.

Meitä kun kerran on useampi Salosta(kin) niin mahtaisiko olla mitään ideaa pitää joskus jotain pienimuotoista "Salo miittiä"?

Ei varmaan mitään ihmeempää ohjelmaa tarttisi, ehkä jotain tyyliin porukalla syömään ja sen jälkeen mahdollisesti myös juomaan tms :D

Meitä kun kerran on useampi Salosta(kin) niin mahtaisiko olla mitään ideaa pitää joskus jotain pienimuotoista "Salo miittiä"?

Ei varmaan mitään ihmeempää ohjelmaa tarttisi, ehkä jotain tyyliin porukalla syömään ja sen jälkeen mahdollisesti myös juomaan tms :D

Eihän se oo ku ehdotat paikkaa ja aikaa ja katotaan kuinka moni ilkiää tulla paikalle. Mä en luultavasti ainakaan :D ku ei oo varaa ulkona syödä ja nykyään tulee juotuakin aika harvoin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eihän se oo ku ehdotat paikkaa ja aikaa ja katotaan kuinka moni ilkiää tulla paikalle. Mä en luultavasti ainakaan :D ku ei oo varaa ulkona syödä ja nykyään tulee juotuakin aika harvoin.

Ei se taida noin toimia, aika varmasti käy niin, että kukaan ei "ehdi" paikalle :D
Kai sitä pitäisi ensin saada vähän alustavia "ilmoittautumisia" ja sitten voitaisiin miettiä sitä missä und milloin osastoa.

Jaa koskas tuommoinen vahinko on tapahtunut? Ainakin viime torstaina oli vielä ok. Mutta eipä hätää, kohtahan se olisi mennyt muutenkin kiinni muutamaksi viikoksi. Saas vaan nähdä että onko rahaa korjata salia. Koko koulun perusremppa on kai roikkunut ilmassa jo vuodesta miekka ja kypärä.

Näkyi lauantaina käyneen.Jätevedet valuivat voimailusaliin ja muihin kellaritiloihin.Viemärijärjestelmissä tukos ja vedet tulivat mm.lattiakaivoista ulos.Taitaa syksyyn asti olla suljettuna Ollikkalan sali...

Kyllä harmittaa niitä jotka maksun maksoivat :D No olipa se melkoista bingoa että mikä putki siellä paukahtaa ekana. On muuten eka paikka missä olen nähnyt kylmävesihanasta tulevan kuumaa vettä. Toisinpäin vielä tajuaisi, mutta mistä se kuuma vesi tulee? :confused:

Ei nyt ruveta hosumaan, vastahan ihmiset hipsivät koloistaan. :)

Ei aleta hosumaan ei :)
Sitä meinasinkin, että katsotaan ihan rauhassa ensin, että onko kuinka monta edes alustavasti kiinnostunut ideasta. Sitten vasta aletaan miettimään toteutusta. Ei hoppu hyväksi jne ;)

Tänää pitäis investoida vihdoin sen verra et menis khk:lle. Lähes pari kk täysin treenaamattomana nii kuolema tulee. :D

Onko kellään sisäpiirin tietoa, kuinka kauan tuo Ollikkalan koulun sali on vielä kiinni? Ovessa ainakin lukee yhä, että suljettu toistaiseksi.

Vähän tuo khk:n suihkuremppa rassaa, kun jotenkin on tottunut käymään pesulla ennen kotiinlähtöä. Mutta parempi kai se on, et rempataan.

Gym on taas hinnoitellut itsensä ihan pihalle. Kuukausikortti 55 e ja jos tekee vuoden sopimuksen, niin sittenkin vielä 40 e. Ihan älyttömät hinnat, kun se sali on liian ahdas, eikä laitevalikoimakaan päätä huimaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom