Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yllättävän paljon tuntuu salolaisia olevan pakkiksella. Missähän ne kaikki luurailevat yleensä, ku saleilla missä oon käyny, niin en oo tavannu ku Wyldenkloonin?
Niin näyttäisi olevan, ei vaan salilla osaa yhdistää kenenkään.Yllättävän paljon tuntuu salolaisia olevan pakkiksella. Missähän ne kaikki luurailevat yleensä, ku saleilla missä oon käyny, niin en oo tavannu ku Wyldenkloonin?
Kahden viikon "lomatauko" takana ja tänään olis tarkotus taas suunnata khk:lle. Siis sielläkö ei suihkut nyt ole käytössä?
Meitä kun kerran on useampi Salosta(kin) niin mahtaisiko olla mitään ideaa pitää joskus jotain pienimuotoista "Salo miittiä"?
Ei varmaan mitään ihmeempää ohjelmaa tarttisi, ehkä jotain tyyliin porukalla syömään ja sen jälkeen mahdollisesti myös juomaan tms :D
Eihän se oo ku ehdotat paikkaa ja aikaa ja katotaan kuinka moni ilkiää tulla paikalle. Mä en luultavasti ainakaan :D ku ei oo varaa ulkona syödä ja nykyään tulee juotuakin aika harvoin.
Jaa koskas tuommoinen vahinko on tapahtunut? Ainakin viime torstaina oli vielä ok. Mutta eipä hätää, kohtahan se olisi mennyt muutenkin kiinni muutamaksi viikoksi. Saas vaan nähdä että onko rahaa korjata salia. Koko koulun perusremppa on kai roikkunut ilmassa jo vuodesta miekka ja kypärä.
Ei nyt ruveta hosumaan, vastahan ihmiset hipsivät koloistaan.Ei se taida noin toimia, aika varmasti käy niin, että kukaan ei "ehdi" paikalle :D
Kai sitä pitäisi ensin saada vähän alustavia "ilmoittautumisia" ja sitten voitaisiin miettiä sitä missä und milloin osastoa.
Ei nyt ruveta hosumaan, vastahan ihmiset hipsivät koloistaan.