SUPERCARB 1kg -40%

Salon pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raipat
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kesän toimin salolaisena ja lähiseudulta kotoisin muutenkin. Pääosin viihdyn Tampereella. Yhden pakkopaidan bongasin salilta kesän aikana, mutta en ehtinyt juttelemaan kun heppu karkasi jo alkulämppäreiden aikana pois.
Omiesi vai hänen?

Millä salille jengi treenailee?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Pakko kai se on tunnustaa, Salosta ollaan.

Siis mitä vittua!!!
Sittenkun muista kaupunkeista yrittää tehdä samalaista thrediä niin heti suljetaan se!
"Ei tälläsiä muuten, ois joka kohta joka kaupnukista samanlainen" eiks nii modet ja kumppanit
?

Maikki hei, suljit vastaavanlaisen Forssasta tehdyn tredin, "ettei niitä tulisi tsiljoonaa" tjsp, ja nyt olet täällä kannustamassa miitteihin. Vähän tasapuolisuutta pliis :rolleyes:

Juu, lukkoon vaan. Huono threadi. Salo on käpykylä, ei sinne mitään miittejä saa aikaseks, ku kaikki vain kyräilee toisia ja ovat omissa maailmoissaan. ;)

Tää on kyl käpykylä, katotaan vaik millo tää treadi on tehty.. Vähän aikasemmi ku Forssa, ja nyt vasta eloa, forssa mentiin heti sulkemaan. :)
Ehkä Mike on kattonu vippilistasta kuin moni on täältä päi ja olisko tällä toivoa saada vaikka miitti tai jotain. Ja kenties katsoi forssan kohdalla ton saman.

Onko salolaisilla suositella jotain kohtuu edullista ja hyvää hierojaa

Kiitos

Saisko tähän vähän eloa?

Ajattelin tässä vaihtaa salia. Onko kellään tuosta Kuntohuoltoklubista kokemusta viimeisen vuoden ajalta? Onko se edes auki enää? Ei ainakaan omia nettisivuja oo.

Mä käyn siellä. Oiskohan 36 egeä kuukaudessa ellei oo opiskelija/työtön jolloin maksaa 31e. Avainkortilla auki 6-24. Henkilökuntaa siellä on ma-ke 16-18 jolloin voi sen kortin käydä ostamassa. Eka kerta ois kuulemma ollut ilmainen, itse ostin kortin samantien.

Siellä on tosiaan yleinen puoli ja sitten erikseen naisten puoli ja jonkun sortin fillarihuone missä on töllö. Ruuhkaa ei ole ollut, parhaimmillaan on tainnut miesten puolella mun lisäksi olla 4 äijää. Yleensä tulee reenattua yksin tai max kaksin siellä. Ihan uutukaisia kamoja ei ole. Joissain penkeissä sun muissa on pehmusteet vähän kärsinyt eli kantsii varmaan käydä kerran kattomassa että häiritseekö se omaa reeniä. Ei mua oo ainakaan häirinnyt.

Oon mä käyny siellä kaks kertaa joskus 8-9 vuotta sitten. Eli mahtanee samat kamat olla edelleen käytössä. Penkkien pehmusteitten kulumiset on pieni ongelma, jos laitteet muuten pelaa ja vapaita painoja riittää. Pääasia, ettei ole ruuhkaa. Ja tuo kuukausihintakin kuulostaa sopivalta.

Just tunti sit tulin sieltä ja ei siellä ketään muuta ollut koko aikana. Eikä ne painot kesken lopu kun ei siellä kukaan muu ole niitä käyttämässäkään :)

edit: Miinusta power rackin puutteesta, smithissä pitää kyykätä jos pelkää että jää alle.

Oon mä käyny siellä kaks kertaa joskus 8-9 vuotta sitten. Eli mahtanee samat kamat olla edelleen käytössä. Penkkien pehmusteitten kulumiset on pieni ongelma, jos laitteet muuten pelaa ja vapaita painoja riittää. Pääasia, ettei ole ruuhkaa. Ja tuo kuukausihintakin kuulostaa sopivalta.
Veli käy edelleen Kuntohuoltoklubilla.Hiljaista kuulemma on.Kyl se jonkinlaises kunnos se salipuoli viel on mut asiakaspalvelua siel ei vissiin taida pahemmin olla.Muutaman tunnin tais silloin tällöin tiskillä joku olla.Ite aikanaan lopetin käymisen kun rikkinäisten vehkeiden korjaus venyi ja venyi.Huoltoa ei ollut nimekskään (mm.jalkaprässi "jumitti",smithissä kiskot toisilta puolin kanitti).Se avainkorttisysteemi sohlas tosi paljon,ei meinannu sisäl päästä ovesta.Ja se et siel oli niin PASKASTA,villakoirat pyöri jaloissa.Sit päälle viel se et työpaikkani tuki kyseitä kuntosalia kohtaan lakkasi laskutusepäselvyyksien vuoksi.Eli tuli halvemmaksi vaihtaa salia..
On kyllä sääli et sali on huonosti hoidettu ja johdettu.Kuiteskin TOSI hyvä sali treenata: hyvät vehkeet,varsinkin jalkaprässi on Salon paras...

Ajattelin tässä vaihtaa salia. Onko kellään tuosta Kuntohuoltoklubista kokemusta viimeisen vuoden ajalta? Onko se edes auki enää? Ei ainakaan omia nettisivuja oo.
Mä ostin tänään puolen vuoden kortin Kuntohuoltoklubille, olin siinä samalla treenaamassa ja porukkaa oli kello 16-17 välillä korkeintaan 5kpl. Siellä on kyllä helvetin hyvät taljasysteemit, ne rullaa niin perkeleen hienosti. Paljon paremmat tuollaset vaijerivetoset, kuin sellaset hihnavetoset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom