- Ikä
- 52
Pitäiskö tunnustaa. En taida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omiesi vai hänen?Kesän toimin salolaisena ja lähiseudulta kotoisin muutenkin. Pääosin viihdyn Tampereella. Yhden pakkopaidan bongasin salilta kesän aikana, mutta en ehtinyt juttelemaan kun heppu karkasi jo alkulämppäreiden aikana pois.
Veli käy edelleen Kuntohuoltoklubilla.Hiljaista kuulemma on.Kyl se jonkinlaises kunnos se salipuoli viel on mut asiakaspalvelua siel ei vissiin taida pahemmin olla.Muutaman tunnin tais silloin tällöin tiskillä joku olla.Ite aikanaan lopetin käymisen kun rikkinäisten vehkeiden korjaus venyi ja venyi.Huoltoa ei ollut nimekskään (mm.jalkaprässi "jumitti",smithissä kiskot toisilta puolin kanitti).Se avainkorttisysteemi sohlas tosi paljon,ei meinannu sisäl päästä ovesta.Ja se et siel oli niin PASKASTA,villakoirat pyöri jaloissa.Sit päälle viel se et työpaikkani tuki kyseitä kuntosalia kohtaan lakkasi laskutusepäselvyyksien vuoksi.Eli tuli halvemmaksi vaihtaa salia..Oon mä käyny siellä kaks kertaa joskus 8-9 vuotta sitten. Eli mahtanee samat kamat olla edelleen käytössä. Penkkien pehmusteitten kulumiset on pieni ongelma, jos laitteet muuten pelaa ja vapaita painoja riittää. Pääasia, ettei ole ruuhkaa. Ja tuo kuukausihintakin kuulostaa sopivalta.
Mä ostin tänään puolen vuoden kortin Kuntohuoltoklubille, olin siinä samalla treenaamassa ja porukkaa oli kello 16-17 välillä korkeintaan 5kpl. Siellä on kyllä helvetin hyvät taljasysteemit, ne rullaa niin perkeleen hienosti. Paljon paremmat tuollaset vaijerivetoset, kuin sellaset hihnavetoset.Ajattelin tässä vaihtaa salia. Onko kellään tuosta Kuntohuoltoklubista kokemusta viimeisen vuoden ajalta? Onko se edes auki enää? Ei ainakaan omia nettisivuja oo.