Salon pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raipat
  • Aloitettu Aloitettu
Salkkarin toimittaja vastasikin jo kysymykseeni. Kiitos hänelle. Eli useita viikkoja lienee vielä ollikkalan sali kiinni. Missähän ne ammattipenkkipunnertajat nyt treenaa?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
ootko Jri iso vielä? uskaltaako tulla kattomaan?

Oon mutta aivan väärällä tavalla vaan, ei kannata tulla kattoo, naurat ittes kuoliaaksi vaan :(

Pitää kyllä sanoa että oon tyytyväinen tohon khk:hon. Joka paikassa on tietenkin aina parantamista mutta kuitenkin. Ja eikun taas sinne :puntti:

Mitäs tuolla khk:lla maksaa kymppikortit? Gymillä taitaa olla 55€/10 kertaa. Muuten jees paikka, mutta kun on vaan yksi tanko kyykylle ja vedolle :/ Viimeaikoina Gymillä on ollut melkoinen kebab miehitys.

Mitäs tuolla khk:lla maksaa kymppikortit? Gymillä taitaa olla 55€/10 kertaa. Muuten jees paikka, mutta kun on vaan yksi tanko kyykylle ja vedolle :/ Viimeaikoina Gymillä on ollut melkoinen kebab miehitys.

37 euroa 10-kortti. Kuukausikortti 36 e.

Tänään bongattu ensimmäiset kebab-miehet (2 kpl) khk:lla. Pelonsekaisin tuntein odotellaan isompaa invaasiota.

Kyykky- ja vetopaikka siellä tosin on perseestä. Ainut miinuspuoli oikeastaan.

37 euroa 10-kortti. Kuukausikortti 36 e.

Tänään bongattu ensimmäiset kebab-miehet (2 kpl) khk:lla. Pelonsekaisin tuntein odotellaan isompaa invaasiota.

Kyykky- ja vetopaikka siellä tosin on perseestä. Ainut miinuspuoli oikeastaan.

Mäkin vähän toivoin rauhaa niilt mut jos ei enempää tulis.. Nii eip haittaa.

Offtopic, metal heart olitko tänää treenaamassa sinine ftukku t-paita päällä? 6jälkee illal

Mäkin vähän toivoin rauhaa niilt mut jos ei enempää tulis.. Nii eip haittaa.

Offtopic, metal heart olitko tänää treenaamassa sinine ftukku t-paita päällä? 6jälkee illal

Minähän se :nolo: Tänään olis tarkoitus taas mennä, jos saan ovikortin toimintaan. Vähän asiakaspalvelun kanssa joutuu välillä odottelemaan.

Juu, eipä nuo pari vierasta miestä vielä haittais, mut kun niillä tuntuu olevan paha tapa lisääntyä räjähdysmäisesti. Aikoinaan gymilläkin se alkoi varovasti parin kaverin toimesta, mutta sitten niitä alkoi olla siellä se kuusi-seitsemän yhtä aikaa ja puolet puhelimessa ja toinen puoli neljällä laitteella yhtä aikaa suunnilleen.

Mä taisin olla, enpä nyt ihan varmaksi mene sanomaan mutta hävisin sieltä ensimmäisten joukossa. musta t-paita ja mustat gaspit.. Hiiripäälliköllä blondi tukka ja pystypunnerruksella aloitettiin?

Onko ketään salon pällisköistä lähdössä tuonne sm-kisoihin/fitness expoon 3. tai 4. päivä lokakuuta?
Itseä kiinnostaisi kovastikkin. Yksin on vain aika tylsä lähteä, kun on tuota matkaakin sen verran pitkälti.

Joopa,kai määki sitte tunnustan ja Gymillä aina silloin tällöin tulee jumppailtua.
Ja välillä firman salilla aamuaerobiset tulee vedettyä.

Pitää itsekkin ilmottautua hiiripäällikön iloksi :pano:

Sali jossa raudan kanssa räpelletään on kuntohuoltoklubi.
Awww.. :haart:

Mulle kävi tänään hyvin kun olin menossa khk:lle. Olin jo ovella ja rupesin kaivamaan avainkorttia taskusta, kun huomasin et kortti on kotona.
Koputtelin oveen, eikä kukaan avannu. Koitin soittaa henkilökunnalle, ei vastattu. Katoin vielä lapusta et pitäis olla ovet auki, mut ei sit ollukkaa.

Päätin sitten riipasta peilisalille kertamaksulla, kymmenen (10) euroa makso sekin lysti. Aika hiljasta siellä oli, kaks jannua ja kaks mummoa oli hikoilemassa. Äänestä päätellen khk:lla oli enempi väkeä. :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tunnustan

Ollikkalassa käyn, gym & fitness käyny pari kk syksyllä ja khk:lla vuos sitte.

Joku ollikkalasa tai gymillä käynny saattaa mut tunnistaakki:
oon 16v, melko lyhyt tyyppi joka on 90% salillaolo ajasta joko kyykky telineen tai penkkipunnerrus penkin ääressä :D
ja kuulun Salvoon joten free käyntikortti ollikkalaan :thumbs:.

Kodari76 oon tainnut nähdä ollikkalassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom