Salon pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raipat
  • Aloitettu Aloitettu
Niin mä vähän meinasinkin. Tuntuu tää tasa-arvo toimivan kuitenkin vaan toiseen suuntaan..

Sama homma vähän khk:lla, ku siellä on naisten puoli ja "yleinen puoli". Tuntuu välillä ettei sinne naisten puolelle uskalla kurkatakkaan. Siellä ois laitteet tyhjinä, ku yleisellä puolella paikat täynnä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Siellä naisten puolella ei kyllä taida olla mitään kovin fiksuja laitteita. Joku uus vatsahärveli sinne on ilmestynyt ja kyllä sitä monesti on käynyt äijätkin veivaamassa ilman että siitä mitään haloota nousee. Itse olen joskus lainannut käsipainoja kun miesten puolella ei ole tarpeeks snadeja :D

Mä olen joskus käyny siellä roikkumassa siinä "härvelissä" pää alaspäin ja muutaman kerran sen vatsakoneen kanssa touhuumassa. Yleensä sillai, että siellä ei oo ollu ketään.
Entinen duunikaveri kävi saunassa siellä naisten puolella oman muijansa kanssa treenin jälkeen. Sinä aikana sinne pukkariin oli tullu joku nainen, mikä oli kyselly näiden poistuessa saunasta, että onko siellä monta vielä? :) Vissiin jotain mekkalaa kuulunu.

Krav Magaa ja jotain vapaaottelun tapaista ainakin on Ollikkalassa. Puitteista päätellen myös nyrkkeilyä. Judopukuista porukkaa siellä on myös liikkunut.

Mitenkäs se kuntohuoltoklubi on nykyään auki??

Tiistaina jos on auki niin tulisin rääkkäämään jalkoja kun olen siellä suunnalla..

Kuka perkele siellä khk:lla on taas käynyt kun 5 eri tankoon oli jätetty limput paikoilleen ja ne limput jotka oli telineeseen asti saatu oli laitettu ihan pitkin vittua. Mikä tolkku on laittaa prässin tankotelineeseen ensin 20 kilon levy ja sitten 3 kappaletta 25 kilon levyjä päälle? Ihan vitun helppoa ottaa se 20 kilon levy sieltä välistä kun saa 75 kiloa nostaa ensin pois ja sitten takaisin. Ja muitakin pikkulevyjä laitetaan niin että samassa telineessä pitää olla vähintään 4 eri painosta levyä vaikka siellä niitä paikkoja oikeesti olis niin paljon että yhdessä kohtaa vain samoja levyjä. Kevyesti vituttaa siivota joidenkin pikkupoikien (jätetyistä painoista päätellen) jälkiä kesken oman treenin.

Terveisin salinatsi.

Terve pitkästä aikaa!

Nyt on vissiin avattu se uusi kuntoilukeskus. Joko on joku käynyt salin tyyppaamassa. Mitä nyt netistä kattelin, niin aika suolaiset on hinnat ja avoinnakin se kuntosalipuoli on vissiin vain ti-pe, joten ei taida tulla mitään. Ja technogymin laitteet, niinpä tietenkin. Samat varmaan vielä tarkalleen ku uimahallilla.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mukaan ilmoittautuu vielä yksi salolainen. :)

Muutaman vuoden tauon jälkeen tuli tehtyä paluu vanhan harrastuksen pariin. GFC:n ja Ollikkalan saleja käyty nyt kuluttamassa. Ainakin näin alkuun. Tähän mennessä onnistunut osumaan salille sellaiseen aikaan, ettei kansoitus ole ollut mitenkään ylitsepääsemätöntä. Mitä nyt vuoden vaihtuminen aikaansai naisten rynnimisen ryhmäliikuntatunneille GFC:ssä ja näin ollen pukkarin kaapit miehitetty viimeistä myöten.

Moikka.Täällä ilmottautuu myös salonseutulainen.Harrastuksena voimanosto. Vastauksena Janezkij;lle,että ootko kysellyt löytyykö tollasta ns.kunnan salia jollainen muista kunnista näkyy löytyvän.Kuten Muurlassakin kentän vieressä.50e.vuosimaksu töissä käyvät ja työttömät 25e.

Nostetaas hieman.

Hupsista, niin siinä vain kävi että tarjous kämpästä on hyväksytty ja näillä näkymin marraskuussa muutto Salon liepeille. Onko tämän päivän tietoa saleista?

Etsinnässä olisi kuntosali jossa mahdollisimman vapaat treeniajat. Itse tykkään vapaista painoista mutta kyllä laitteetkin toimii hyvin (y)

Salon kuntohuoltoklubi, on edullinen, perus hyvä kellarisali keskustassa. 3kk/100€ avainkortilla 6-24

Gym&fitness center, keskustassa, vähän hienompi mutta hintavampi. 3kk/150€ ja avainkortilla 6-24

Molemmista löytyy kaikki tarpeellinen ja molempiin saa ilmaisen tutustumiskäynnin. Muitakin löytyy mutta näistä kahdesta itse valitsisin noilla tiedoilla ehdottomasti.

Onko käsitystä noista koulujen/liikuntahallien saleista? Halikon piste olisi lähimpänä, eikä hintakaan ole kuin huntin vuodessa...

Halikko ilmeisesti ihan hyvä mitä juttua kuullut, ja siellä ilmeisesti aika avoin aukiolo. Henkilökohtaista kokemusta ei ole ollenkaan, eli en ole edes käynyt. Luultavasti parhaimpia hinta/laatu suhteeltaan kun kyseessä kunnan sali.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom