Salkut

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjens, Tarkotus olisi itse tehdä tollaset Farmi Kävelyyn tarkotetu salkut, semmoiset johon voisi itse sitten lisätä painoja (esim levypainoja tai vastaavia) koitin netistäkin etsiä semmoisen mittoja mutten löytänyt. Eli olisko jollain tiedossa noiden salkkujen mittoja niin helpottaisi todella paljon rakentamista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitä mittoja tässä nyt kaivataan? Teet vaan omien kehonmittojen (pituus) ja saatavilla olevien materiaalien mukaan. Sitten hitsaat salkun molempiin päihin 50mm putket, jotta standardilevypainoja saa ladottua tasaisesti.

jos mä tekisin tollaset niin laittaisin paksummat kahvat, mitä kisoissa käyttävät, sillon saat jerkkua käsivarsiin hyvin ja kisoissa ei ote petä.

Zone-sarja -42%
Niin siis meinasin noiden laatikoiden mittoja (leveys,Pituus,Korkeus) että tulis suht saman kokoiset kuin kuuluukin. Että sinne sisälle saisi samanlaisia suorakaiteen muotoisia painoja kuin esim taljalaitteissa, näin ei tarvisi laittaa välttämättä noita ulkoisia levypainoja mikä kyllä olisi varmasti ihan hyvä idea sekin, mutta auttakaa tyhmää ja kertokaa mikä olisi paras vaihto ehto :D

sä meet johkin missä on lajiharjoittelu vehkeet ja katot millaisia ne siellä on ja sovellat siittä itelle sopivaks. mut mun käsittääkseni ne on kaasupulloista modatut, joita noi vahvamiehet kantaa, en oo sata varma.

Kisoissahan nyt kannetaan milloin mitäkin. Tuskin on mitään standardimittoja olemassa (viisaammat korjatkaa). Tärkein lienee se kahva, ettei putoile ihan nostossa vielä tuo paino. Samalla lailla niitä kannetaan käsissä roikottaen, roikkuu kahvasta mitä tahansa. Toki on myös hyvä katsoa, ettei leveyttä ole niin paljon että ottaa jalkoihin koko ajan. Kannattaa tehdä mahdollisuuksien mukaan puusta mallikehikot ja lähteä muokkaaman. Sellasta mukavaa puuhastelua kun ei oo kaikki valmiina :)

Täs on pari kuvaa noista kahdesta ensimmäisestä mallista in action;

SM_FW_P_ACT.jpg

SM_FWH_6_ACT.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
SM_FWH_6_ACT.jpg

Melkolailla tuon malliset hitsailin itselleni tossa kesällä. Toi paksu osa kannattaa sitten täyttää jollain painavalla kamalla ennenkuin salkut hitsaa kasaan(itse valoin sementtiä sinne). Ei tarvi sitten ostaa niin paljon levypainoja ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom