taivaskäsi
VIP
Kattelinkin että stellanssiin tullut uusi työntekijä. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osta tallentava digiboksi.Mistä voi nähdä esim eilisen jakson, youtubesta? Prkl iltavuoroviikko estää salkkareiden kattelun just ku homma olis menossa jännäksi, ainakin sönkön osalta. Enkä jaksais aina tulla tänne kinumaan porukalta tiivistelmiä joka jaksosta minkä on missannut.
Ismo komenteli sitä asenteella, ei tarvinnu sanoa sanaakaan, näytti vaan sormella ja jo alkoi poika liikkumaan.Haha tänää oli mun luokkalainen Stellansis Ismon ja Sallan apupoikana. Ei se ollutkaa pelkkää tarua että se on ollu jossain kuvauksis.

Ismo komenteli sitä asenteella, ei tarvinnu sanoa sanaakaan, näytti vaan sormella ja jo alkoi poika liikkumaan.![]()
Salattujen elämien Miiana suomalaisille tutuksi tullut Venla Saartamo on ehtinyt hiljaiselonsa aikana levyttää, perustaa perheen ja avata ravintolan Costa Ricaan, kertoo Vartti-lehti.
...
Eikä paluu Salattuihin elämiinkään ole poissuljettua. Moneen ehtivä nainen on pitänyt huolta, että tiedot Roolituspalvelussa ovat ajan tasalla.
Roinatanin massoilla kannattaakin vähän tarkkailla tota ruokavaliota. Tosin olin huomaavinani, että se olis vähän laihtunut. Läskihän se on vieläkin, mutta mun mielestä ei näyttänyt ihan niin läskiltä kuin aikaisemmin. Huomasko kukaan muu samaa, vai näenkö omiani?Kyl Roinatani on asiapolulla. Aamiainen on päivän tärkein ateria ja raejuusto on must!! Naurettiin muuten tossa kun ite just mainoskatkolla valitin porukoille että miks ei oo raejuustoo lihapiirakan väliin. :D:D:D
Voisko olla, että Sönkkö menis ja myrkyttäis itsensä? Rakensi itsellensä kivan telkänpöntön, menee sinne pötköttää ja ottaa pikku tömpsyt ruskeesta pikku pullosta. Hip hei, enää ei kummittele Aarot.Meinaako tuo Eero nyt myrkyttää tiineenä olevan Paulan? Tästä ei kyllä hyvä seuraa. Tuleeko muuten viimeinen jakso ennen kesälomaa perjantaina vai ensi maanantaina?
Roinatanin massoilla kannattaakin vähän tarkkailla tota ruokavaliota. Tosin olin huomaavinani, että se olis vähän laihtunut. Läskihän se on vieläkin, mutta mun mielestä ei näyttänyt ihan niin läskiltä kuin aikaisemmin. Huomasko kukaan muu samaa, vai näenkö omiani?
Olavi on ihmemies, eikö hän ollut halvaantunut? :D