Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ed. jaksoista

Mistä voi nähdä esim eilisen jakson, youtubesta? Prkl iltavuoroviikko estää salkkareiden kattelun just ku homma olis menossa jännäksi, ainakin sönkön osalta. Enkä jaksais aina tulla tänne kinumaan porukalta tiivistelmiä joka jaksosta minkä on missannut.

Mistä voi nähdä esim eilisen jakson, youtubesta? Prkl iltavuoroviikko estää salkkareiden kattelun just ku homma olis menossa jännäksi, ainakin sönkön osalta. Enkä jaksais aina tulla tänne kinumaan porukalta tiivistelmiä joka jaksosta minkä on missannut.
Osta tallentava digiboksi.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200905279662664_vi.shtml

Salattujen elämien Miiana suomalaisille tutuksi tullut Venla Saartamo on ehtinyt hiljaiselonsa aikana levyttää, perustaa perheen ja avata ravintolan Costa Ricaan, kertoo Vartti-lehti.
...

Eikä paluu Salattuihin elämiinkään ole poissuljettua. Moneen ehtivä nainen on pitänyt huolta, että tiedot Roolituspalvelussa ovat ajan tasalla.

Ismo: Miia etkö sä kuollutkaan?
Miia: En ei se ollukkaan kasvain
Ismo: ok, pelästyin jo

Tai sitten Venla esittäisi sukupuolenvaihdoksen tehnyttä Kallea tms..

Meinaako tuo Eero nyt myrkyttää tiineenä olevan Paulan? Tästä ei kyllä hyvä seuraa. Tuleeko muuten viimeinen jakso ennen kesälomaa perjantaina vai ensi maanantaina?

Kyl Roinatani on asiapolulla. Aamiainen on päivän tärkein ateria ja raejuusto on must!! Naurettiin muuten tossa kun ite just mainoskatkolla valitin porukoille että miks ei oo raejuustoo lihapiirakan väliin. :D:D:D
Roinatanin massoilla kannattaakin vähän tarkkailla tota ruokavaliota. Tosin olin huomaavinani, että se olis vähän laihtunut. Läskihän se on vieläkin, mutta mun mielestä ei näyttänyt ihan niin läskiltä kuin aikaisemmin. Huomasko kukaan muu samaa, vai näenkö omiani?

Meinaako tuo Eero nyt myrkyttää tiineenä olevan Paulan? Tästä ei kyllä hyvä seuraa. Tuleeko muuten viimeinen jakso ennen kesälomaa perjantaina vai ensi maanantaina?
Voisko olla, että Sönkkö menis ja myrkyttäis itsensä? Rakensi itsellensä kivan telkänpöntön, menee sinne pötköttää ja ottaa pikku tömpsyt ruskeesta pikku pullosta. Hip hei, enää ei kummittele Aarot.

Roinatanin massoilla kannattaakin vähän tarkkailla tota ruokavaliota. Tosin olin huomaavinani, että se olis vähän laihtunut. Läskihän se on vieläkin, mutta mun mielestä ei näyttänyt ihan niin läskiltä kuin aikaisemmin. Huomasko kukaan muu samaa, vai näenkö omiani?

Samaa katoin itekin et ois läskiä jonkin verran lähtenyt. Ei aikaakaan niin nähdään hormoonien kasvattamat kiviset lihamassat sieltä kaiken läskin alta.

Onkohan joonatan sen takia aloittanut tuon roinaamisen uudestaan kun sehän kerran jo sen lopetti, ajattelin että huomasikohan hän että ny taitaa olla natukatto vastassa:puntti:

Seuraavat henkilöt vituttaa tällä hetkellä niin paljon, että toivon näille hidasta ja tuskallista kuolemaa:
Salla
Sallan mutsi
Oona
Juulia
Roinatan
Paula

Semmosta tänään.

Back
Ylös Bottom