Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Repesin muuten paulan kommentille: "mua väsyttää, LÄHDENKIN TÄSTÄ SUIHKUUN". Loogista, eikö???:lol2:

Ei sentään selvinny että Niina onkin Helenan huostaanotettu lapsi.No niin, taas suht' arvattava juonen käänne:
Ninan isä on Helenan kadonnut aviomies. Arvaan ma!

Mitä ne ismo ja miro oikeen duunas kun jäi se kohta kattomatta?
No niin, taas suht' arvattava juonen käänne:
Hahaa, mäpä olinkin teitä n. 4 sivua edellä :DOnkohan Niinan isä oikeasti Helunan ex-mies, vai onko Niinan isä tappanut Helunan ex-miehen?
No niin, taas suht' arvattava juonen käänne:
Ja Niina on täten Helenan lapsi ja Stubastianin ja Niinan pennusta tulee geenimutaatiopieru? Eiku hä?
Ehdin jo melkein tuulettaa, että jes, Nyrkki-Ismo on palannut! Mutta ei se sitten lyönytkään. :(Nyt ois Ismolla hyvä paikka lyödä!
Meikä ennustaa lääkärille ja Jennille juttua. Katotaan miten käy.
EeroAaro hommas häpi houmssista itselleen rakenteluverstaan ja oli kova kiire saada ennen lapsen syntymää. Ei se varsinaisesti sitä vielä saanu mut oli hommaamassa sitä Tanjalta.Mikä ihmeen verstas? menikö mulla jotain ohi?
No tossa vähän ennen jakson loppua Eero meni Happy Homesiin ja kysyi Tanjalta, olisiko niillä vuokrata sille jotain verstasta. Heti pitäis kuulemma päästä työn touhuun, kun Eero aikoo väsätä Paulalle ja lapselle jotain kivaa ylläripylläriä. Ja koska kyseessä tosiaan on ylläri, niin tästä verstaasta ei Tanja saisi hiiskua kenellekään...Mikä ihmeen verstas? menikö mulla jotain ohi?