Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mä yhdyn Pökön arvioon, Paula ja lapsi sinne boksiin kuitenkin päätyy. Mutta lisää vielä ennustuksen, että Lasse tulee ainoana pelastamaan ja ottaa painirevanssia Eero/Aaron kanssa.

Kohta. Vielä toi Miian haamu tulo, niin oon ennakoinu 3/3.

(8) mä oon niin leija (8)

No joo, onhan tota Eeron muuttumista Aaroksi ennakoitu jo vaikka kuinka kauan. Tässä esimerkiksi oma postaukseni viime vuoden puolelta:

Mun teoria on, että silloin kun Laura piti Eeroa vankina ja aseella uhaten pakotti tämän tunnustamaan, että on oikeasti Aaro, niin Eerolla napsahti jotakin päässä. Aaron antamasta runnutuksesta syntyneet pitkäaikaiset traumat ovat syövyttäneet Eeron sielua, kunnes jäljellä on vain mustaa tyhjyyttä. Ja tämä pakotettu tunnustus oli viimeinen niitti, joka sai Eeron sisäisen Aaron nousemaan pintaan. Nyt Eero on antanut periksi ja kadonnut. Eero on paha. Paha. Kuin Aaro.

Teoriaani tukee se, että Eero on ruvennut manipuloimaan haavoittuvassa tilassa olevaa Paulaa. Kaikki puheet lähtemisestä ja siitä, etteivät he enää ikinä kohtaa, ovat tarkoin harkittua uhkapeliä, jolla Eero saa Paulan takertumaan itseensä. Ja lopulta viime jaksossa kauan kaivatun rakkaudentunnustuksen. Tästä alkaa hidas mutta varma tie Paulan tuhoon. Päivä päivältä Eero tiukentaa otettaan Paulasta tuhoten hänen tahtonsa ja puristaen kaiken elämän ulos tuosta puolustuskyvyttömästä naisparasta. Lopulta siellä, missä ennen oli niin hehkeä ja elämää pursuava nainen, on jäljellä enää savuava ihmisraunio. Aivan niin kuin Aaro teki Lauralle. Lopulta Paula suljetaan keskisuomalaiseen lasarettiin, ja hänen mielessään soivat ikuisesti nuo piinaavat sanat "Paula, Paula, Paula..."

Ja oli siitä varmaan ollut puhetta ennenkin tota mun postia. Että eipäs nyt leijuta siellä. :whip:

Tais peruuntuu sit nuo Ismon ja Sallan häät. Unohti vissii kertoo sille toiselle parille ettei sillo oo kirkkoon asiaa ku Sallalla on häät. Eero oikeesti muuttuu Aaroks.

Mä en tajuu enää ollenkaa tota Eeroa. Välillä se huutaa Aarolle ja kaivaa sen hautaa, välillä se puhuu Paulalle että se aikoo suojella niitä, ja vetää naamaansa pelottavan hymyn, joskus se on oikein lempeä ja ylpeä tuleva perheenisä, joskus se on itsetuhoinen. Musta tuntuu että muutun kohta ite Eeroksi.

Mä en tajuu enää ollenkaa tota Eeroa. Välillä se huutaa Aarolle ja kaivaa sen hautaa, välillä se puhuu Paulalle että se aikoo suojella niitä, ja vetää naamaansa pelottavan hymyn, joskus se on oikein lempeä ja ylpeä tuleva perheenisä, joskus se on itsetuhoinen. Musta tuntuu että muutun kohta ite Eeroksi.

Tuohan on nyt ihan selvää, että se hautaa ne pikkuset elävänä suojellakseen niitä kaikelta pahalta :evil:

Eikä, miks oon iltavuorossa ja missasin Salkkarit! Mun äidinisä oli se Sallan isä :D

Nyt kävi niinkin traagisesti että Elämän Suola jäi katsomatta. Voisiko joku täydentää päivän tapahtumat jotta pysyisin "in-porukassa"?

Nyt kävi niinkin traagisesti että Elämän Suola jäi katsomatta. Voisiko joku täydentää päivän tapahtumat jotta pysyisin "in-porukassa"?

Paula oli huolissaan kun Aaro-Eeroa ei löytynyt. Samaan aikaan Eero sai arkkunsa valmiiks ja kävi ite testaamassa sitä ja houri samalla jotain. Myöhemmin samassa jaksossa Eero kaivoi Aaron hautaa auki. Eero sit lopulta tuli kotiin ja vääns Paulalle semmosen Aaro-virneen.

Salla meni salaa Ismon luo nukkumaan kun ei pystynyt kuuntelemaan äitinsä kuorsausta ja tuli ikävä Ismoa. Sallan isä tuli Pihlajakadulle. Sallan ja Ismon häätaika meni pilalle viimeistään siinä kun törmäsivät rapussa. No, seuraavassa kohtauksessa Salla on juuri astumassa hääautoon kun viereen kaahaa toinen hääauto. Siinä autossa on sit toinen morsian, se jonka häät Salla sillo josku peruutti. Ei ollu kovin ilone ku sai tietää Sallan tempusta.

Teräspappa-Olavikin pääs jo ite kävelemään Pihlajakadulle vakoilemaan Helenaa ja jätti sille lapunkin et haluaa tavata. Helena varustautuu tapaamiseen antiikkipyssynsä kanssa.

Siinä oli ehkä ne tärkeimmät jutut.

Aika ihmeellistä, että Eero kaivoi sillon yöllä haudan auki,, eikä kukaan hautasmaalla kävijöistä tai työntekijöistä huomannyt mitään.

Vihdoinkin se Eero sai edes sen haudan aikaseksi... Alkoi vituttaa ne sen jatkuvat flashbackit, näyt ja ahdistuskohtaukset kun ne vaan junnas paikoillaan :D

Diggasko kukaan muu muuten Ismon krakasta? vai oliko mikähän se oli ku siinä oli rusettiki samassa.. Joku Krasetti? :D
Jos se kraka oli niin näytti kyllä ihan Pelle Hermannin viritykseltä. Järkyttävän leveä ja auttamattomasti liian lyhyt. Jäi kellumaan siihen mahan päälle onnettomasti :D

Aika ihmeellistä, että Eero kaivoi sillon yöllä haudan auki,, eikä kukaan hautasmaalla kävijöistä tai työntekijöistä huomannyt mitään.

Mua ehkä hieman häiritsi se, kun muutama jakso taaksepäin eero_aaro_iiro kaivoi hautaa. Silloin se kaivoin kunnon hankea ja nyt siellä ei ollutkaan lunta.. ehkä hieman menny maku jo salkkareistaki ku koko ajan on jotain dramatiikkaa/yliampuvaa. Puhumattakaan kyllästyttävästä sekoilu_eerosta.

Back
Ylös Bottom