Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Helvetti ku tuli missattua viimesin jakso, kommenteista päätellen loistavaa settiä taas vaihteen vuoks ollu :D Mahtaako noita jaksoja pystyä katsomaan jälkikäteen jostain päin interneetsiä, jos ei haluu vkl-uusintoja odottaa?

Helvetti ku tuli missattua viimesin jakso, kommenteista päätellen loistavaa settiä taas vaihteen vuoks ollu :D Mahtaako noita jaksoja pystyä katsomaan jälkikäteen jostain päin interneetsiä, jos ei haluu vkl-uusintoja odottaa?

Yleensä youtubessa on ollut.

Ei oo kyllä tän viikon jaksot mitään hypetysjaksoja olleet, mutta muutama jännä käänne ollut.

Panu oli selvästi ollu kyntöpuuhissa, kun hikipisaroita oli poskella..

Lassen pitäis kyllä vetää tota Roinatania kunnolla turpaan. Sen verran vittumainen kakara.. Eisaatana..

Ismo ja Salla o kiva pari :)

Ismo :haart: salla... aaaw...

toi eero ottaa kyllä niiiin päähän..tais just nousta mun vittumaisimmat salkkarihahmot- listalla juulian ohi ykköspaikalle :curs:

Oi että miten hellunen jakso! Toi Oonan lahja KT:lle oli kyl tosi sulonen :)

Ja Salla ja Ismo! Uuh...

Aika lakoninen se Niina siinä huomisen jakson spoilerissa :lol2:

Lasse on tällä hetkellä kyllä mun suosikki..

Miks Joonatanista tuli yhtäkkiä tollanen ärsyttävä pikkupentu :curs:

En tiedä..se jätkä on vaa jotenkin niin vässykkä :jahas: sönköttää minkä ehtii ja valittaa...en mä osaa selittää :curs:

Iha hyviä pointteja Eerolla. Etkai sinäkään tahtos elättää nykysen naises Ex-miehen veljen poikaa?

edit.
Lasse on tällä hetkellä kyllä mun suosikki..

Miks Joonatanista tuli yhtäkkiä tollanen ärsyttävä pikkupentu :curs:

Se huomas että saa huomiota enempi ku isi kuoli ja nyt se sietäs saaha turpaan! Lasselta :rock:

Välttävä.

Ei kyl se on enemmän.

Lassehan on ex-skappari ja niillähän tietysti oli noita coopereita vähän väliä. Rauhanturvaajana ollessaan insinööri-majurin cooperi oli siellä 3000 metrin pinnassa. Ennenhän Lasse veti myös tiukkaa lenkkiä Pihliksellä. Nykyään vähän harvemmin on Lassee näkyny lenkillä.

Back
Ylös Bottom