Peppi on ihan ok näkönen telkkarissa, mutta noissa kuvissa :jahas:
Joo mutta kenestäpä sitten ei sais otettua huonoja kuvia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peppi on ihan ok näkönen telkkarissa, mutta noissa kuvissa :jahas:
Joo mutta kenestäpä sitten ei sais otettua huonoja kuvia.
Isobella? ;)
Äläkä vaan unohda lämpimiä voileipiä!Mä väitän et noilla lihapullilla on osuutta tohon KTn hermotukseen millä se liikuttelee niitä rautoja penkissä.
KT200RAW <3 lihapullat, nyt tiiän mitä tarjoon sille, jos joskus pääsen sen kans ulos syömään ;)
Samaa mieltä, vois olla ihan nättikin ilman niitä :(Oonan tekorastat on hirveet. Eikö se vois jo luopua niistä!

Elämä on hei valintoja. Voi siitäkin tulla traumoja, jos jättää salkkarit katsomatta. Hammasta purren vaan illalla telkkari auki ja kestät sen kuin mies!Samaa mieltä, vois olla ihan nättikin ilman niitä :(
ja hyi helvetti..toi sallan mutsi oli mun painajaisissa koko yön...saa nähdä uskallanko katsoa tän päivän jaksoa, en viittis ottaa sitä riskiä että saan elinikäiset traumat jostain telkkarisarjasta![]()
Oona kaljuna..Samaa mieltä, vois olla ihan nättikin ilman niitä :(

No ei kyllä vitussa. Tommosilla rastapäähippivaihtoehtonuorilla sais mun puolesta luututa lattiat.:DKyllä Oonan rastat tekee siitä paljon mielenkiintosemman.. Tyttöystävä matskuu <3
No ei kyllä vitussa. Tommosilla rastapäähippivaihtoehtonuorilla sais mun puolesta luututa lattiat.:D

Peppi vois jättää sen suun mutristelun pois.. Ehkä typerintä mitä ihminen voi suullaan tehdä.