Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä musta oona on sata kertaa nätimpi kun peppi.. tossa yhessa kuvassa Oona näyttää jo aika kauniilta. Heidi näyttää juuri sellaselta ylimieliseltä kusipää bimbolta, niin en koe sitä minkään näköiseksi. Samaa settiä kuin BB-MariannA..

APUA! Sallan äiti pilaa Sallan ja Ipen suhteen :(

Oonan tekorastat on hirveet. Eikö se vois jo luopua niistä!

KT200RAW <3 lihapullat, nyt tiiän mitä tarjoon sille, jos joskus pääsen sen kans ulos syömään ;)

Ipelle kyllä tuntuu irtoovan tota tavaraa aika hyvään tahtiin. Salla yllättää noi ja vetää semmoset herneet taas nenuliin, ja taas Ippellä alkaa alamäki. :wtf:

Mira ja Oona oli niin ihana nuori pari, kun kokkasivat sitä sapuskaa. :lol2:
Mä väitän et noilla lihapullilla on osuutta tohon KTn hermotukseen millä se liikuttelee niitä rautoja penkissä.

Oonan tekorastat on hirveet. Eikö se vois jo luopua niistä!
Samaa mieltä, vois olla ihan nättikin ilman niitä :(

ja hyi helvetti..toi sallan mutsi oli mun painajaisissa koko yön...saa nähdä uskallanko katsoa tän päivän jaksoa, en viittis ottaa sitä riskiä että saan elinikäiset traumat jostain telkkarisarjasta :hyper:

Samaa mieltä, vois olla ihan nättikin ilman niitä :(

ja hyi helvetti..toi sallan mutsi oli mun painajaisissa koko yön...saa nähdä uskallanko katsoa tän päivän jaksoa, en viittis ottaa sitä riskiä että saan elinikäiset traumat jostain telkkarisarjasta :hyper:
Elämä on hei valintoja. Voi siitäkin tulla traumoja, jos jättää salkkarit katsomatta. Hammasta purren vaan illalla telkkari auki ja kestät sen kuin mies!

Kyllä Oonan rastat tekee siitä paljon mielenkiintosemman.. Tyttöystävä matskuu <3

Perse, Qan kun meni sanomaan siitä kuinka pepillä on aina noita mummovaatteita kiinnitin siihen itsekin nyt huomiota. En pysty enää kattomaan sitä muuten ku vaatteiden kautta, laski kyllä rima aika paljon pepin osalta :itku:

Peppi vois jättää sen suun mutristelun pois.. Ehkä typerintä mitä ihminen voi suullaan tehdä.

Vähä hyvä piirustus :D :D :lol2: :hyper:

Back
Ylös Bottom