Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälaisia juonenkäänteitä toivoisitte?
Itse odotan että Salla saa Zärdäänin ihovoiteista syövän ja kun Salla on huonoimmilaan Ismon mielenterveys alkaa horjua. Tämän seuraksena Ismolle puhkeaa skitsofrenia tuodessaan vanhoja muistoja Miiasta. Miia tekee tämän jälkeen cameo roolin harhana.

Joo se on nyt virallista. peppi on alkanut vituttaa. Tätä tarvii taustoittaa.

Minähän olen aikoinani ollut Pepin, eli pihlajakadun lollipoplolitan, viekottelevien katseiden suuri ystävä. pepin muka ujojen kasvojen taakse kätkeytyy eittämättä punastuttavan härskejä ajatuksia velipuolen ja fruittarihintin panemisesta. Epäilen myös, että Pepin pitkän ajan tavoitteena on saada impotentti-sepon veltto sausage jälleen nousuun. Vai seisooko Sepolla jo?

Nyt mä en kuitenkaan voi enää peitellä sitä faktaa, että mua vituttaa se VALTAVA otsa, ne tekopyhät ujoilut, mummokuteet ja ennenkaikkea se, että Peppi hengailee sellasen uskomattoman vätyksen(ei ole sen fruittarin nimikään jääny mieleen) kanssa ja että se edes harkitsee panevansa Sampoa. Sampo on perkele ja saatana! Vitun Sampo.

Tämän päivän jakso sen sijaan oli ihan upea. Tihrustin itkua jo siinä vaiheessa, kun KT200RAW sai maailman paras isi -mukin. Mies on kylmä kuin kone ja vahva kuin härkä, mutta reiän häneen sai ainoastaan tyttären pettymys ja viha. Niin sitä suuret miehet herkistyy.:haart:

Parahdin vuolaaseen itkuun kuitenkin vasta silloin, kun toinen metsien mies, Ismo "Ippe, The River" Laitela todisti rakkauttaan Sallalle. Naisia hakkaava metsien mies ja itsetunto-ongelmainen läskinipottaja kesyttivät toisensa. Ja täällä kyyneleet valui. Ennustan tästä ruman kauniista suhteesta Pihlajakadun pitkäikäisintä ja onnellisinta. Tasapainoisin siitä ei tule, sillä Salla saa (toivon mukaan) kunnolla turpaansa jossain vaiheessa ja Ippeä kyykytetään tuon tuostakin, mutta yhdessä he kestävät alamäet.:haart:

E: Pihlajakadun vittumaisimpien listalle tänään myös:

- Iiris(nenä-ääninen ja tekopyhä, vihaan vihaan vihaan!)

Nousussa on sen sijaan Eero. Miehestä paljastuu päivä päivältä enemmän omaa etua tavoittelevaa narsistia. Vielä pärähtää sillekin Aarovaihde päälle ja sitten kaatuu porukkaa kuin heinää! Paula saa kirveestä ekana.

http://www.mil.fi/ruotuvaki/?action=read_page&pid=100&aid=1629
Coca Cola -pullo sihahtaa auki paikassa, jossa varusmiehiä ei yleensä tavata. Kentauriin istahtaa näyttelijä, jonka ei erikseen tarvinnut perehtyä roolihahmonsa ammattiin.
- Intissä oli riittävästi esikuvia siitä, miten kapiaiset käyttäytyvät, näyttelijä Timo Jurkka puhahtaa.
Jurkka näyttelee Salatuissa Elämissä Lasse Sievistä, joka on sotilasarvoltaan insinöörimajuri ja palvellut rauhanturvatehtävissä.
Jurkan kehitys sotilasuralla ei ole edennyt yhtä nopeasti kuin hänen roolihahmonsa. Siviilissä hän on tykkimies. Vähimmäisaikaa kauemmin hän ei olisi armeijan harmaissa viihtynytkään.
- Päivärahat eivät riitä, jos täytyy pankista ottaa lainaa. Silloin on turha kapiaisten alkaa nipottaa, hän toteaa.

Tässä teille ex-kapiainen :D

Oi että miten hellunen jakso! Toi Oonan lahja KT:lle oli kyl tosi sulonen :)
Jep, tuo oli ehdottomasti viikon parhaimpia kohtauksia. :)

2007-09-13-1252.jpg
pelle_hermanni.jpg

On muuten komia kuva!

No niin onkin. Onks sulla joku ongelma? Ootko sä iteki joku rastahippisivarihomo? Tä? haluut sä turpaas?

TÄH mitä! Tapellaako!!1 hä! noni 10min ja sittarin pihaa ok? :D :D

:(

joo ja sit jotai asiaaki.. Salkkarit rules ja ne on aina pakko kattoo!

Joo se on nyt virallista. peppi on alkanut vituttaa. Tätä tarvii taustoittaa.

Minähän olen aikoinani ollut Pepin, eli pihlajakadun lollipoplolitan, viekottelevien katseiden suuri ystävä. pepin muka ujojen kasvojen taakse kätkeytyy eittämättä punastuttavan härskejä ajatuksia velipuolen ja fruittarihintin panemisesta. Epäilen myös, että Pepin pitkän ajan tavoitteena on saada impotentti-sepon veltto sausage jälleen nousuun. Vai seisooko Sepolla jo?

Nyt mä en kuitenkaan voi enää peitellä sitä faktaa, että mua vituttaa se VALTAVA otsa, ne tekopyhät ujoilut, mummokuteet ja ennenkaikkea se, että Peppi hengailee sellasen uskomattoman vätyksen(ei ole sen fruittarin nimikään jääny mieleen) kanssa ja että se edes harkitsee panevansa Sampoa. Sampo on perkele ja saatana! Vitun Sampo.
Jos et Pepistä tykkää, niin omapa on ongelmas. Mutta sitä en kyllä voi hyväksyä, että Seksi-Seppo "30cm sausage" Taalasmaata, KT200RAW:n siittänyttä mahtisonnia, haukutaan impotentiksi! :curs::curs::curs: Tehdään nyt kerralla selväksi, että Sepon sausage ei ole nyt, ei ole koskaan ollut, eikä koskaan tule olemaan veltto.

Tämän päivän jaksosta olen samaa mieltä. Meinasi kyynel tulla silmään, kun Oona toi KT:lle sen mukin.:haart:

Back
Ylös Bottom