Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kaikki pakkotoiston ikähaarukkaan sopivat hauskan näköiset pojat:D
koekuvauksiin! Aatelkaa voitte päästä samaan sarjaan Ismon ja KT.n
kanssa.

KT200RAW vois muuten pyytää pakkikselle vieraaksi niin vois kysellä
neuvoja ravinnosta ja hermotustekniikoista.:dance:

Mä tarjoan vuoden VIPit sille, joka pääsee koekuvauksiin.:D

Jos asuisin lähempänä helsinkiä ja ei olis ylppärit/pääsykokeet nyt meneillään ni varmasti laittaisin kyllä hakemusta ainakin, ois se niin iso vitsi että ei mitään rajaa :D

Mutta aina saa jossitella

Toivottavasti Massatanin massakuurit ei lopu tähän Juulian kynistely juttuun. Haluan ROID RAGEJA!!!!

Tuskin loppuu. Ei sitä kiinnosta muu ku penatulos ja haban koko. Vaikka lauta joutuis taas letkuihin sairaalaan niin Joonatan ei saleen jaksais olla siellä sen sängyn ja dialyysikoneen vieressä kuuntelemassa angstausta vaan viettää iltansa satavarmasti mieluummin salilla. Penkkaamassa 40kg RAW ja illalla hauista kilon puntilla peilin edessä. Treenin jälkeen jäätelöä kentaurissa. :hyvä:

Salkkarit hakevat nuorta, komeaa ja urheilullista miesnäyttelijää. Kuka pakkislaisista ilmottautuu? Ehdottaisin Elastoa, mutta hän on ikävä kyllä liian vanha.:(

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/salatut_elamat/taustaa_kulissien_takana?804026
Loooooooooool. :lol2:

Mietin itekin samaa kun toi ilmotus tuli myös TV:stä ennen Salkkareiden alkua. Tosin näytän kyllä 15-vuotiaalta, että ehkä saattais tuurilla kelvatakin. :D

Sepon viikset. :( R.I.P.

Joonatanin massat. :lol2: On hieman jo bulkki lähtenyt lapasesta. Todella huvittavan näköinen se sen "habatreeni" himassa. Muutenkin treeniohjelmaan kuuluu näköjään salilla penkki+pec deck ja himassa sitten hauberikäännöt.

Tänään nähtiin onneksi myös ensimmäistä kertaa Salkkareiden historiassa kunnon vetotreeni. Tosin kohtalokkain seurauksin. Mitähän sille Juulialle kävi? Munuainen poksahti vai joku ihan perus välilevyn pullistuma tai revähdys alaselässä? Noh, se jää nähtäväksi.

EDIT: Niin ja salilla roinanappien napsiminen oli aika deivid-veto. :david:

Oi perkele, taidanpa laittaa heti hakemuksen menemään :D Luulenpa vaan että ne ei oikein arvosta tällaista voimanostaja-kroppaa, vaan ennemmin sellaista 185/70 kukkakeppiä 8% rasvoilla.
Luulenpa että tuottajat ei muutenkaan ymmärrä mitään tuon kunnon päälle. Tiedän nimittäin useammankin tapauksen jotka luulee 15% rasvoissa olevansa tiukassa kunnossa.

Sit pitäs osata viel näytellä..:lol2:

No eihän tartte :D

Menkää sankoin joukoin! Ehkä pääsette Roinatanin hauberikääntöpullistelukavereiks!

Oon muuten kans miettiny et miks se penkkaa jollain 40kilol?? Koska se ei näytä tuntuvan ees missään, niin eihän se "treeni" sillon mee perille, eikä se voi kasvaa :(

Oon muuten kans miettiny et miks se penkkaa jollain 40kilol?? Koska se ei näytä tuntuvan ees missään, niin eihän se "treeni" sillon mee perille, eikä se voi kasvaa :(
Onhan se tehny jo yhen negatiivisen jollain 70 kilolla. Toi on selkeesti joku uus ja kehittynyt treenisysteemi mitä tälläset normitreenaajat ei voi ymmärtää. Et älä kuule yhtään rupee arvostelemaan Roinatanin reenejä.

EDIT: Sitä paitsi Stubastianin ohjeen mukaan sitä penkkiä tehään 2 kertaa päivässä joka helvetin päivä joten ei ihmekään et intensiteetti on vähän pienempi tollasella frekvenssillä...

Aivan aivan, enhän mä nyt voinu tajuu! Miten kehtasin...
Mulla on kyllä paha tapa sanoa / kirjoittaa, ennen ku ajattelen asiaa sen tarkemmin. Älkää pliis lynkatko mua, en tarkottanu mitä sanoin!!!!!11

;)

Roinatan keskittyy kato mind-muscle connectioniin! Sillon ei paljon ego-painoilla rytkitä, vaan keskitytään lihaksen työskentelyyn, Stuban oppien mukaan.

Haetaankohan tohon nyt sitten Roina-Joonatanin näyttelijää, eli Joonatanin näyttelijä vaihtuu mystisesti isompaan.

:hyper: Onko salkkareissa joku joskus osannu näytelläkki???:eek:
Eihän siinä nyt perkele tarvi osata näytellä, huomaa hyvin esim. roolihahmoista Kasper ja Konsta :D
Onkohan laitonta lähettää broidin kuvia tonne salaa? Saattais tulla vähän kujalta ku yks päivä tulee postissa lappu: "onneksi olkoon, sinut on valittu salattujen elämien koekuvauksiin" :hyvä:

Back
Ylös Bottom