Mitä vittua? Voiko munuainen oikeesti poksahtaa mavessa?:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä vittua? Voiko munuainen oikeesti poksahtaa mavessa?:lol2:
Kyllä osteri Ossi vie aika kirkkaasti vai lasketaanko se "äijä" kategoriaan?
Mä tarjoan vuoden VIPit sille, joka pääsee koekuvauksiin.:DEi saakeli, pitäisköhän tonne koekuvauksiin mennä...![]()
Mä tarjoan vuoden VIPit sille, joka pääsee koekuvauksiin.:D
Oi perkele, taidanpa laittaa heti hakemuksen menemään :D Luulenpa vaan että ne ei oikein arvosta tällaista voimanostaja-kroppaa, vaan ennemmin sellaista 185/70 kukkakeppiä 8% rasvoilla.Mä tarjoan vuoden VIPit sille, joka pääsee koekuvauksiin.:D
Toivottavasti Massatanin massakuurit ei lopu tähän Juulian kynistely juttuun. Haluan ROID RAGEJA!!!!
Sit pitäs osata viel näytellä..:lol2:Oi perkele, taidanpa laittaa heti hakemuksen menemään :D Luulenpa vaan että ne ei oikein arvosta tällaista voimanostaja-kroppaa, vaan ennemmin sellaista 185/70 kukkakeppiä 8% rasvoilla.
Loooooooooool. :lol2:Salkkarit hakevat nuorta, komeaa ja urheilullista miesnäyttelijää. Kuka pakkislaisista ilmottautuu? Ehdottaisin Elastoa, mutta hän on ikävä kyllä liian vanha.:(
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/salatut_elamat/taustaa_kulissien_takana?804026

Luulenpa että tuottajat ei muutenkaan ymmärrä mitään tuon kunnon päälle. Tiedän nimittäin useammankin tapauksen jotka luulee 15% rasvoissa olevansa tiukassa kunnossa.Oi perkele, taidanpa laittaa heti hakemuksen menemään :D Luulenpa vaan että ne ei oikein arvosta tällaista voimanostaja-kroppaa, vaan ennemmin sellaista 185/70 kukkakeppiä 8% rasvoilla.
Sit pitäs osata viel näytellä..:lol2:
Onhan se tehny jo yhen negatiivisen jollain 70 kilolla. Toi on selkeesti joku uus ja kehittynyt treenisysteemi mitä tälläset normitreenaajat ei voi ymmärtää. Et älä kuule yhtään rupee arvostelemaan Roinatanin reenejä.Oon muuten kans miettiny et miks se penkkaa jollain 40kilol?? Koska se ei näytä tuntuvan ees missään, niin eihän se "treeni" sillon mee perille, eikä se voi kasvaa :(
Sit pitäs osata viel näytellä..:lol2:
Onko salkkareissa joku joskus osannu näytelläkki???
Eihän siinä nyt perkele tarvi osata näytellä, huomaa hyvin esim. roolihahmoista Kasper ja Konsta :DOnko salkkareissa joku joskus osannu näytelläkki???
![]()