Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Menkää sankoin joukoin! Ehkä pääsette Roinatanin hauberikääntöpullistelukavereiks!

No mitäs hienoo tuossa olis?

Jos pääsen korkkaamaan Pepin tai salasuhteeseen Isobellan kanssa, niin sitten lähen Salkkareihin. Mutten en lähe! :rock:

Niinpä, ei ole mitään näyttelijöitä. Salatut elämät on todellista elämää, Pihliksellä sattuu ja tapahtuu. Turha yrittää muuta väittää.

Tänään nähtiin mavea ja Joonatanhan väänsi kyllä penkkiä, mutta kapealla otteella! ;) Liikkeiden kirjo rupeaa pikku hiljaa laajenemaan!

Tänään nähtiin mavea ja Joonatanhan väänsi kyllä penkkiä, mutta kapealla otteella! ;) Liikkeiden kirjo rupeaa pikku hiljaa laajenemaan!

Tolle Joonatanin all drugs -linjalle pitää myös nostaa hattua. Mitä sitä turhaan natupelleilemään!

Ompa kyllä mahtavassa vedossa koko sarja, ja samoin koko tämä thread, tulee repeiltyä aika lailla kaikille analyyseille mitä täällä näkyy. Isabella <3.

Tänään nähtiin onneksi myös ensimmäistä kertaa Salkkareiden historiassa kunnon vetotreeni.
Vetotreeni. :hyvä: Meinas tulla aamulla aamukahvit näppikselle.

Mä luulen kans et Juulia loukkas sen munuaisensa. Roinatan osaa olla todella huomaamaton sen nappipurkin kanssa, kauhee rapina kuulu ennen sitä penkkisettiä.

IsaBELLALLA melko leviä tarakka.
Oliskohan se tarakka peräti hiukan muotoutunut entisestään? Vai vääristääkö mun telkkari?

No eihän tartte :D

Menkää sankoin joukoin! Ehkä pääsette Roinatanin hauberikääntöpullistelukavereiks!

Oon muuten kans miettiny et miks se penkkaa jollain 40kilol?? Koska se ei näytä tuntuvan ees missään, niin eihän se "treeni" sillon mee perille, eikä se voi kasvaa :(

Älä ota sitä niin tosisaa, sehän on vain salatut elämät :(

edit. On muute panulla meny rintatreenit perille, veikkaan että noiden rasvojen alla voi olla aikamoinen monsteri ;)

Se nyt vaan on niin, että jokaisella ikäkriteerit täyttävällä pakkislaisella urholla on suorastaan velvollisuus hakea tuonne! Yksi pakkislainen on jo sarjassa ollut, joten ei muuta kuin lisää. Ujutetaan pikkuhiljaa pakkislaisia koko sarjaan, ensin näyttelijöiksi, sitten käsikirjoittajiksi :evil:

Ei vittu, tää on taas niin tätä Pakkotoistoa! :D Kaikki ihan muna pystyssä tosissaan arvioimassa jonkun keijon rasvoja ja hauista.

Se nyt vaan on niin, että jokaisella ikäkriteerit täyttävällä pakkislaisella urholla on suorastaan velvollisuus hakea tuonne! Yksi pakkislainen on jo sarjassa ollut, joten ei muuta kuin lisää. Ujutetaan pikkuhiljaa pakkislaisia koko sarjaan, ensin näyttelijöiksi, sitten käsikirjoittajiksi :evil:
Ikähaarukkaan menisin, mutta muuten en sovi tuonne - oon liian kynis ja ujo. :(

...

Vituttaa, jos ne ei valitsekaan mitään oikeasti bodarin näköistä vartaloa tuonne, vaan ottaa jonkun muakin luikumman... :david: Sellainen ei jumankauta vetele, joten hakemuksia nyt vaan menemään, miehet!

No kuka jostain bodarista on edes puhunut? :D Siinähän sanottiin, että urheilullinen, joka Salkkareissa tarkoittaa tätä:

ryhti.jpg

Juu, urheilullinen ei todellakaan ole synonyymi sanalle bodari :D

No kuka jostain bodarista on edes puhunut? :D Siinähän sanottiin, että urheilullinen, joka Salkkareissa tarkoittaa tätä:

ryhti.jpg
Juu, aivan... :D

Mä jotenkin kuvittelin sen taas niin, että ne hakee Roinatanin rinnalle nuorta miestä, joka näyttää siltä että saisi penkistä nostettua muutakin kuin oman perseen, siis tyyliin tämännäköisen:

1345080084_a2b7af743b.jpg

Back
Ylös Bottom