Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
No, itsehän näin viime yönä unta, että olin itse Kari "RAW penkki 200kg" Taalasmaa ja olin hississä nussimassa Isabellaa. Yksiselitteisesti elämäni paras uni. :rock:

Sitten heräsin, ja huomasin olevani Ankara Aatu "Runkkupenkki 90kg". :(
Ahhh, mikä yö. Näin unta että olin siinä KT:n tilalla puuhailemassa Isabellan kanssa ;)
Jätkä pöllii mun unet! Lopeta heti! Jumalauta täällä ei muut saa nähdä KTRAW200-unia kuin minä. Ettekä koske mun naiseen edes unissanne! :curs:

mut karilla on kyl vie matkaa penassa jos aikoo viel joskus päästä sepon lukemiin;)

seppo nuorena jamppana siinä 30 kohilla työnsi 325 rawina! toki karil geenit on niihin jos vähä panostais! vaihtais kaljan pontikkaan niiku seppokin aikanaan teki, siitä se lähtee!

mut karilla on kyl vie matkaa penassa jos aikoo viel joskus päästä sepon lukemiin;)

seppo nuorena jamppana siinä 30 kohilla työnsi 325 rawina! toki karil geenit on niihin jos vähä panostais! vaihtais kaljan pontikkaan niiku seppokin aikanaan teki, siitä se lähtee!

Seppo nyt ei oo ikinä saanu tommosia lukemia missään. Sepolla on vaan kepulla rakennettu keskikeho, eikä mitään voimaa. Eihän Suppo oo ikinä edes todistellu voimiaan missään? Entinen kulmakauppias, pontikan keittäjä ja kaappijuoppo. Nykyinen talkkari, nössö, joka ei uskalla ottaa edes kuppia, koska pelkää Helunan suutuvan. :rolleyes:

tää ketju ei oo onneks lähteny lapasesta.. En oo lukenu tätä oikeestaan ikinä ja nyt ku avasin ni ensimmäiseks spekuloidaan karin raakapenkkiä.. :D Ihan loistavaa! :thumbs:

No kuka jostain bodarista on edes puhunut? :D Siinähän sanottiin, että urheilullinen, joka Salkkareissa tarkoittaa tätä:

ryhti.jpg

Hyi saatana. Robo-niko on kyllä niin laiha että nuo luut saattaisi luhistua kasaan hetkenä minä hyvänsä.

hm.. paljonkohan nälkä-Niko repii maasta rautaa?? 40-45kg vois olla aika viiminen..
Mutta älä unohda, että Niko on sisältä robotti ja vain pinnalta ihminen. Tuon kelmeän nahan alla sykkii mekaaninen sydän, kuin terminaattorilla ikään. Luulenpa, että Robo-Niko mavettaa kevyehkösti tollaset 200-250kg hydraulisen selkänsä ansiosta.

nalka-niko kumminkin saa enemman naista ku koko pakkis yhteensa... :curs:

Mutta älä unohda, että Niko on sisältä robotti ja vain pinnalta ihminen. Tuon kelmeän nahan alla sykkii mekaaninen sydän, kuin terminaattorilla ikään. Luulenpa, että Robo-Niko mavettaa kevyehkösti tollaset 200-250kg hydraulisen selkänsä ansiosta.

Ketjuun perehtymättä en tiennyt "nahka"-nikon ominaisuuksista..
mutta kun asiaa miettii niin ne muutamat jaksot mitä olen katsonut ja kyseisen luuviulun nähnyt, niin nikon näyttelijänlahjat huomioonottaen ei lainkaan mahdotonta..

Ei oo Sepolla helppoo ilman viiksiä. :D Mahtaa ihmiset kattoo kun kaveri liikkuu kaupassakin hengityssuoja naamassa. Alkaa ärsyttää tuo Tanjan jumalan palvominen.

Olipa suht tylsä jakso eiliseen verrattuna, tota perus jeesustelua liikaa :jahas:

Selviskö se muuten aikanaan kuka sen munuaisen luovutti?
Aattelin että oisko se ollu Tanja ku noin vakavaksi veti naaman ku Juulia halus selvittää sen tyypin nimen.

Ja missä Stubastian on nähny Niinan? Valaiskaa, en oo seurannu jokuaika sitte niin aktiivisesti :itku:

Back
Ylös Bottom