Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa kyllä huolella se Paula, aina sillä on joku ahdistus tai masennus ja se marisee koko ajan, kun kukaan ei ymmärrä hänen tuskaansa. Heti takaisin Rauhalampeen, kun Lasse saa sen pois sieltä korvesta. Enkä olisi Eerosta uskonut että tuollaisen tempun menee tekemään. Toivottavasti Lasse vääntää Eeron pään sen perseeseen tuosta hyvästä.

Lisää itkua ja parkua on luvassa myös Sallan puolelta, kun se sen kosintayritys mitä todennäköisimmin meni vituiksi. Luultavasti siis koko loppusyksyksi luvassa koko sarjan ärsyttävimmän henkilön valitusta.

Toivottavasti Lasse vääntää Eeron pään sen perseeseen tuosta hyvästä.

Natofaija oli joo vähän agreissa. Mistä vetoa et Eero onkin Aaro?

Ja kyllähän ton Pepin sisäreittä vois hellästi silitellä :evil:

Mul ei oo telkkaria mut katon näitä joskus kavereiden luona. Hyvin pysyy kärryillä...

Natofaija oli joo vähän agreissa. Mistä vetoa et Eero onkin Aaro?

Mä en oikein jaksa enää uskoa, että vieläkin vois Eero olla Aaro. Toivottavasti sarjan tekijät tajuaa jo jättää sen asian sikseen. Ennemmin sitte aiemminkin ehdotettu kolmas veli Iiro, joka on vaikka kannibaali.

Oliko tää sulle joku kovankin luokan uutinen, että Sami Sarjula on kova mies tuunaamaan? Olihan se sitä edellistä Seattiaan hehkuttanu pitkin medioita. Mut ei siinä mitään, kiva video.

Ei ollu mulle kovan luokan uutinen, olen lukenut seiskaa säännöllisesti jo vuosien ajan. :)
Ajattelin vaan ilmoittaa jos joku ei vielä täällä tiennyt Samin tuunaus harrastuksesta.

Oliko tää sulle joku kovankin luokan uutinen, että Sami Sarjula on kova mies tuunaamaan? Olihan se sitä edellistä Seattiaan hehkuttanu pitkin medioita. Mut ei siinä mitään, kiva video.
:offtopic:
Jotenki mua aina huvittaa ku ihmiset puhuvat "laitettiin" tai "tuunasin", kun kyseinen henkilö ei ole oikeasti liikuttanut juuri persettään mihinkään muuhun suuntaan kuin rahapussin avaajana. Jos on niin innoissaan harrastuksesta niin luulisi olevan sillon mielenkiintoa säästää selvää rahaa ja tehdä yksinkertaisimmat hommat itse. Tuskin kyseinen kaveri on edes itse pultannut vanteita auton alle vaan avaimet käteen periaatteella tuo on melko varmasti mennyt. :offtopic: ei muuta jatkakaa :D

edit. niinhän tuo näköjään sen tunnustiki tuossa videossa ettei oo ollu oikein projektissa ollu mukana.

ARVASIN että ku Lasse löytää Paulan, Eero on nuolemassa sitä! JIIHAA!

Ja jotenki musta tuntuu että Sallan ja Jarkon suhde alkaa lähestyä (onnellisesti) loppuaan. Jarkko tajuaa vihdoin mihin on ryhtynyt ja pelastaa itsensä ennenku käy köpelösti.

edit. niinhän tuo näköjään sen tunnustiki tuossa videossa ettei oo ollu oikein projektissa ollu mukana.
Joo, mutta sen edellisen Seatin se oli käsittääkseni tuunannut ite. Tosin mua ei kyllä kiinnostaa pätkääkään mikään tuunaaminen. :D Salkkarit! :haart:
Ja jotenki musta tuntuu että Sallan ja Jarkon suhde alkaa lähestyä (onnellisesti) loppuaan. Jarkko tajuaa vihdoin mihin on ryhtynyt ja pelastaa itsensä ennenku käy köpelösti.
En usko. Jarkko rakastaa Sallaa.

Mitäs helvettiä!!

Mitäs tossa äsken salkkareissa kävi?
Oliko siinä joku takauma, ku eka se noora kerto sille jarkolle siitä sallan kihlausjutusta. Sit se jarkko lähti takas ylös hissillä. Sit siinä välissä salla kävi siel kaupassa ja jutteli nooran kaa. Aika kauan kesti jarkon hissimatka kerros ylemmäs ja salla juoksi aika nopee takas himaa. Ku kohta salla oli himas ja jarkko tuli takas. Sit salla vaa jotain "ai tulit jo takas" sit jarkko "joo nää paperit unohtu himaa".

Ite en huomannu tollasta ollenkaan. Mutta jos näin oli niin on tainnu mennä leikkaukset vähän pieleen. Tai ehkä tossa on yritetty saada jotain Pulp Fictionin tyylistä juttua aikaan? :D

Back
Ylös Bottom